Ja heel erg madquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is dat een dosis madheid die door jou aderen vloeit?!
Hoe laat?quote:
zie dmquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een stream van de voetbalshow?
Ik was naar het verkeerde rijtje aan het kijken kankuhlulquote:
Gewoon even laten uitrazen en toeslaan in de 2e helft. Van Gaal style.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef Momo... het volgende:
Twente gaat op een 0-0 spelen en dan thuis komen ze 1-0 voor en dan scoort qarabargh zeker in de verlenging
Fingers crossed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef Momo... het volgende:
Twente gaat op een 0-0 spelen en dan thuis komen ze 1-0 voor en dan scoort qarabargh zeker in de verlenging
ok man bedankt enzoquote:
De EL moet nog beginnen Hans.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Jong scoorde al twee keer in de EL dit seizoen. Die wordt gewoon topscorer.
Twente komt thuis 1-0 voor en Qarabag scoort in de verlenging?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef Momo... het volgende:
Dat vond je vast heel erg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kreeg zojuist allemaal tieten in beeld omdat ik adblock uit had staan.
/liefdagboek
Liep je moeder voor het beeld langs?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kreeg zojuist allemaal tieten in beeld omdat ik adblock uit had staan.
/liefdagboek
Haha, leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Liep je moeder voor het beeld langs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |