abonnement Unibet Coolblue
pi_143672918



• FOK!:Baajguardian
• IGN: Geen FOK!ers


• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje



• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLíttlePowny

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje



• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

• FOK!: M0cr1nat0r
• IGN: Pixxelking


• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda, mouce

• FOK!: Fluorescent-Adolescent
• IGN: ur mom is a noob

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because you know i'm all about that ass
pi_143672978
Zijn er trouwens mensen die mana regen glyphs runnen op adc en junglers/sommige supports en ap laners? Ik heb er nu 2 maar ik denk dat ik een 3e haal want het lijkt voor caitlyn enzo redelijk wat te helpen. Ik kan het denk ik ok wel gebruiken op corki enzo. Ik moet alleen cait zelf nog ff halen :')

Hoeveel gebruiken jullie er?
Because you know i'm all about that ass
pi_143675483
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:31 schreef blow... het volgende:
Zijn er trouwens mensen die mana regen glyphs runnen op adc en junglers/sommige supports en ap laners? Ik heb er nu 2 maar ik denk dat ik een 3e haal want het lijkt voor caitlyn enzo redelijk wat te helpen. Ik kan het denk ik ok wel gebruiken op corki enzo. Ik moet alleen cait zelf nog ff halen :')

Hoeveel gebruiken jullie er?
Ik gebruik er altijd 450, dat is echt fantastisch
🔒
pi_143676447
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:31 schreef blow... het volgende:
Zijn er trouwens mensen die mana regen glyphs runnen op adc en junglers/sommige supports en ap laners? Ik heb er nu 2 maar ik denk dat ik een 3e haal want het lijkt voor caitlyn enzo redelijk wat te helpen. Ik kan het denk ik ok wel gebruiken op corki enzo. Ik moet alleen cait zelf nog ff halen :')

Hoeveel gebruiken jullie er?
Geen. Ik run op geen enkele champ mana regen runes. Als je als adc mana problemen hebt kan je dat nieuwe item bouwen. Of in offence 3 masteries plempen dat je mana en je hp krijgt van een creep kil
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143677206
Op probuilds zie ik bijna alleen maar scaling health armor en mr, bij zo een beetje elke rol.. Is het de moeite om van flat daarnaar over te stappen?
pi_143677788
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef LelijKnap het volgende:
Op probuilds zie ik bijna alleen maar scaling health armor en mr, bij zo een beetje elke rol.. Is het de moeite om van flat daarnaar over te stappen?
Meestal wel. De scalings zijn vaak al gelijk of beter op lvl 6. De meeste halen dat wel in laningphase zonder dood gegaan of uit de lane gepoked te worden.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143677874
Alright, en vwb health, in welje gevallwn vervang je die voor je armor ?
pi_143678291
Als adc heb ik altijd scaling hp jungle altijd Armor. Top tegen AD armor. Tenzij easy lane phase dan s.hp. Tegen Ap scaling hp. Midland hetzelfde. Al heb ik daar bijna altijd scaling hp
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143678644
Scaling ap is gewoon awesome. 216 hp voor niets is veel beter dan 27 armor imo.
Because you know i'm all about that ass
pi_143679032
Kap met filosoferen over al die builds en runepages die je in gedachte hebt en speel gewoon het spel jezus. :')
pi_143679441
Hangt het er niet gewoon vanaf wat jij fijn vindt? Als iemand graag mana regen op een adc wil en dat gaat goed, waarom niet? Ik gebruik het zelf niet.

Ik probeer nu wat toplane / jungle te leren spelen. Speel eigenlijk alleen maar bot, maar goed, daar kom je niet altijd even ver mee natuurlijk. Heb vandaag voor de eerste keer mijn vriend verslagen in top lane 8-) , dat heeft eventjes geduurd. Hij speelt alleen maar top, dus ik was blij :P Ik speel nu alleen met Garen, wat vinden jullie de makkelijkste toplaners om te spelen? Volgens mijn vriend zou ik Renekton eens moeten proberen.
pi_143679497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Kap met filosoferen over al die builds en runepages die je in gedachte hebt en speel gewoon het spel jezus. :')
Zullen we deze reeks dan maar sluiten? En met ons vele andere? Want daar wordt "gefilosofeerd '' :')

[ Bericht 5% gewijzigd door pl4kkie op 21-08-2014 21:08:32 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143679555
25/12 met AP Shaco Jungle gegaan met 27 farm en nog verliezen :(. Alle enemys die hun jungle in wilde waren gelijk dood :).
pi_143680055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Kap met filosoferen over al die builds en runepages die je in gedachte hebt en speel gewoon het spel jezus. :')
;(
pi_143680841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
Kap met filosoferen over al die builds en runepages die je in gedachte hebt en speel gewoon het spel jezus. :')
ik krijg steeds reconnects dus ik kap r mee voor nu.
Because you know i'm all about that ass
pi_143680860
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef Hermanna het volgende:
25/12 met AP Shaco Jungle gegaan met 27 farm en nog verliezen :(. Alle enemys die hun jungle in wilde waren gelijk dood :).
27 farm?
Because you know i'm all about that ass
pi_143681113
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef LadyGrey het volgende:
Hangt het er niet gewoon vanaf wat jij fijn vindt? Als iemand graag mana regen op een adc wil en dat gaat goed, waarom niet? Ik gebruik het zelf niet.

Ik probeer nu wat toplane / jungle te leren spelen. Speel eigenlijk alleen maar bot, maar goed, daar kom je niet altijd even ver mee natuurlijk. Heb vandaag voor de eerste keer mijn vriend verslagen in top lane 8-) , dat heeft eventjes geduurd. Hij speelt alleen maar top, dus ik was blij :P Ik speel nu alleen met Garen, wat vinden jullie de makkelijkste toplaners om te spelen? Volgens mijn vriend zou ik Renekton eens moeten proberen.
warwick is wel sterk simpel en redelijk lastig te counteren 1v1. Ook veel sustain. Ook maar 450 volgens mij en je kunt er ook mee leren junglen.
Because you know i'm all about that ass
pi_143681413
Kut tt
pi_143681549
Hecht je veel waarde aan honor? Zo niet dan zou je teemo eens kunnen proberen. Hij is best leuk om mensen te killen met shrooms en poison en adc 1v1en met je blind. Veel map control en vision vanaf level 6. Morelloninomicon kopen voor manaregen en cdr en een nashors tooth om 40 procent te krijgen. Neem niet de cdr masteries want dat zijn 4 verspilde punten. Boots heb je niet echt nodig want als je je w *max je als 2e wss op level 5 hebt dan heb je zonder hem te activeren 420 movespeed (rito plz).
Because you know i'm all about that ass
pi_143681580
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef kensei het volgende:
Kut tt
ga naar yvonne toe en vraag of je een nieuwe mag.
Because you know i'm all about that ass
pi_143681700
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef blow... het volgende:

[..]

27 farm?
27 minions/creeps gedood.
pi_143681862
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef Hermanna het volgende:

[..]

27 minions/creeps gedood.
dat snap ik maar is best weinig. Ap shaco is een goede counterjungler dus dan vraag ik me af wat je gedaan hebt.
Because you know i'm all about that ass
pi_143683688
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef blow... het volgende:

[..]

dat snap ik maar is best weinig. Ap shaco is een goede counterjungler dus dan vraag ik me af wat je gedaan hebt.
Ik campte gewoon hun jungle.
pi_143684299
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:36 schreef blow... het volgende:

[..]

ga naar yvonne toe en vraag of je een nieuwe mag.
Dan kan ik niet meer over de tt bitchen
pi_143684907
quote:
9s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:32 schreef kensei het volgende:

[..]

Dan kan ik niet meer over de tt bitchen
daarom.
Because you know i'm all about that ass
pi_143684973
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Ik campte gewoon hun jungle.
Maar je heb amper gefarmed in zowel je eigen als de enemy jungle. Wat heb je gedaan in de tijd dat hun jungler dood was ?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 23:32:12 #27
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143687131
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef LadyGrey het volgende:
Hangt het er niet gewoon vanaf wat jij fijn vindt? Als iemand graag mana regen op een adc wil en dat gaat goed, waarom niet? Ik gebruik het zelf niet.

Ik probeer nu wat toplane / jungle te leren spelen. Speel eigenlijk alleen maar bot, maar goed, daar kom je niet altijd even ver mee natuurlijk. Heb vandaag voor de eerste keer mijn vriend verslagen in top lane 8-) , dat heeft eventjes geduurd. Hij speelt alleen maar top, dus ik was blij :P Ik speel nu alleen met Garen, wat vinden jullie de makkelijkste toplaners om te spelen? Volgens mijn vriend zou ik Renekton eens moeten proberen.
Probeer eens chogath te spelen. Heel leuk om te doen als je 6 stacks op je ult hebt (NOMNOMNOM) :D
Nidalee is ook een redelijk op champion als top^^ ik probeer haar nu wel te spelen maar het is redelijk moeilijk. Als je er van houdt om tanks vanaf een veilige afstand dood te poken kun je ook karma met MP runes en liandry proberen ;)
Ik speel zelf ook bijna alleen maar bot (supp) maar probeer dan ook champs als supprt te leren die je in andere lanes kunt spelen zoals karma, lux en orianna. Overweeg zelfs om naut support te gaan aangezien mijn vriend op gold 5 als jungler daarmee kan kan carryen (de helft van de kills) met 5k hp. Zo grappig dat zijn team ging ragen dat hij een troll champ nam en dat hij alsnog later Lee uit zijn eigen jungle kon jagen :')
Naut = best counterjungler? LOL
pi_143687537
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:32 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Probeer eens chogath te spelen. Heel leuk om te doen als je 6 stacks op je ult hebt (NOMNOMNOM) :D
Nidalee is ook een redelijk op champion als top^^ ik probeer haar nu wel te spelen maar het is redelijk moeilijk. Als je er van houdt om tanks vanaf een veilige afstand dood te poken kun je ook karma met MP runes en liandry proberen ;)
Ik speel zelf ook bijna alleen maar bot (supp) maar probeer dan ook champs als supprt te leren die je in andere lanes kunt spelen zoals karma, lux en orianna. Overweeg zelfs om naut support te gaan aangezien mijn vriend op gold 5 als jungler daarmee kan kan carryen (de helft van de kills) met 5k hp. Zo grappig dat zijn team ging ragen dat hij een troll champ nam en dat hij alsnog later Lee uit zijn eigen jungle kon jagen :')
Naut = best counterjungler? LOL
de beste counterjunglers zijn nunu en ap shaco.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:07:54 #29
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143690364
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:40 schreef blow... het volgende:

[..]

de beste counterjunglers zijn nunu en ap shaco.
I was jk^^
En de euw server is weer eens down :')
pi_143690763
Nee echt }:| . Ik moet wachten tot een kat besluit binnen te komen, wou nog even een paar potjes spelen eigenlijk...
pi_143690997
Ach, in NA is het al een week drama met de servers.
pi_143693197
Hebben jullie de J4 bug al gezien? Hij is nu inimini _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143693708
Da's al een tijdje zo. En 't z'n healthbar die blijkbaar anders zit oid

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2014 08:26:34 ]
pi_143694934
Ja klopt. Z'n hp bar zit over z'n hoofd inplaats van er boven.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:17:57 #35
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_143697122
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:40 schreef blow... het volgende:

[..]

de beste counterjunglers zijn nunu en ap shaco.
:')
In bronze wellicht ja.
Lee sin / Skarner / Eve zou ik zeker boven "AP" ( :') ) shaco zetten.

ow wacht het is een blow post :D
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_143698939
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:17 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

:')
In bronze wellicht ja.
Lee sin / Skarner / Eve zou ik zeker boven "AP" ( :') ) shaco zetten.

ow wacht het is een blow post :D
ik heb het over snelheid. Het probleem met lee sin is trouwens dat als hij een hydra koopt counterjunglen onmogelijk wordt omdat je niet meer 1 beetje over kunt laten.
Because you know i'm all about that ass
pi_143700359
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:18 schreef blow... het volgende:

[..]

ik heb het over snelheid. Het probleem met lee sin is trouwens dat als hij een hydra koopt counterjunglen onmogelijk wordt omdat je niet meer 1 beetje over kunt laten.
zit jij in bronze?
pi_143701709
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:04 schreef Longcat. het volgende:

[..]

zit jij in bronze?
ja hoezo
Because you know i'm all about that ass
pi_143702098
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:44 schreef blow... het volgende:

[..]

ja hoezo
Verbaast me niks.
pi_143702366
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:54 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Verbaast me niks.
:*
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:30:39 #41
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_143703390
Promos verliezen door 2 arabieren die alleen maar arabisch lopen te lullen in chat en totaal niet aanvallen coördineren. ;( en een Blitzcrank die support gaat met flash/ignite en AP bouwt zonder sightstone

shoot me
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_143729586
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Promos verliezen door 2 arabieren die alleen maar arabisch lopen te lullen in chat en totaal niet aanvallen coördineren. ;( en een Blitzcrank die support gaat met flash/ignite en AP bouwt zonder sightstone

shoot me
Ik bouw tegenwoordig ook veel meer Ap op men supports ( helemaal als ik genoeg gold binnen krijg) en het me kan veroorloven. anders gewoon de normale Support items.
mensne die dat vaak niet doen zijn de niet vrijwillige supports die zo hopen als nog een impact te kunnen hebben en dat nodig vinden om te kunnen carryen

Helaas 1 game verloren door een steeds Dc'nde domme nederlander! XD
helaas zag onze yi er zelfs op dit tijd stip de lol er niet van in. met die cait er bij hadden we hem waarschijnlijk nog wel gewonnen maar ja.

2de game was gewoon echt een stomp game.. 17 min in de game stond het 20/3 in kills (2 van de 3 waren een exacute door turret op mij :()
Maar je merkte gewoon dat het enemy team niet prettig op hun plek zat (ookal was het nivau tussen de unranked en S3
Maar dat ging echt veel te makkelijk..

Low health under turret blijven staan waar ik bij kan met men snare of pool.. door de dunne kant langs turret lopen op low health en dus geen kan op kunnen en dat soort kleine dingetjes.
pi_143729914
Eve stompt wel goed.
pi_143733462
Stompen is soms echt super boring. Als ik vayne speel tegen trynda dan wil ik laten zien hoe je door die moeilijk te gebruiken helemaal niet unskiled tryndamere ult heenkite godverdomme.
Because you know i'm all about that ass
pi_143738690
Ik bouw ook ap op supports. Supports als Morgana of Karma.

Sowieso supports die geen sightstone bouwen maar ook geen normale wards kopen :{
pi_143738696
dubbel
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:22:53 #47
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143741531
Heb vaak dat ik met supports zoals karma/lux/orianna meer damage doe op champions dan de AP mid :')
Maar ja dat komt vaak doordat ik gewoon constant aan het poken ben ipv bezig met farm enzo. Dan is het zeker handig om AP items te nemen. Ik neem bijvoorbeeld standaard liandry en morellonomicon op karma. Op lux zelfs mejai's... Het is een beetje een arrogant item maar als support lux heb je altijd wel veel assist door je range en shields (en KS ult) en ga je niet al te vaak dood als het goed is. Maar een support moet wel echt een sightstone hebben. I guess dat die Blitz aan het trollen was. Heb wel vaker een AP mid Blitz gezien en dat is zo grappig. Zou het bijna zelf spelen xD
pi_143744916
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:22 schreef SoyFeliz het volgende:
Heb vaak dat ik met supports zoals karma/lux/orianna meer damage doe op champions dan de AP mid :')
Maar ja dat komt vaak doordat ik gewoon constant aan het poken ben ipv bezig met farm enzo. Dan is het zeker handig om AP items te nemen. Ik neem bijvoorbeeld standaard liandry en morellonomicon op karma. Op lux zelfs mejai's... Het is een beetje een arrogant item maar als support lux heb je altijd wel veel assist door je range en shields (en KS ult) en ga je niet al te vaak dood als het goed is. Maar een support moet wel echt een sightstone hebben. I guess dat die Blitz aan het trollen was. Heb wel vaker een AP mid Blitz gezien en dat is zo grappig. Zou het bijna zelf spelen xD
ori is dan ook geen support. Lux eigenlijk ook niet maar het werkt prima.
Because you know i'm all about that ass
  Moderator zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:52:44 #49
257132 crew  Awsom
pi_143749268
Razer Deathadder vs Roccat Kone XTD vs Logitech muis, roept u maar
pi_143750002
Nice, ik heb een troll in mn game die heel de tijd achter mij aan loopt en mn farm jat :D
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143750734
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 12:18 schreef blow... het volgende:

[..]

ik heb het over snelheid. Het probleem met lee sin is trouwens dat als hij een hydra koopt counterjunglen onmogelijk wordt omdat je niet meer 1 beetje over kunt laten.
Jij weet niet wat counterjunglen inhoud of wel?
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_143751261
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:29 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Jij weet niet wat counterjunglen inhoud of wel?
het stelen van de junglw camps van de enemy waarbij je 1 of meer kleine mobs achterlaat zodat het camp niet respawned...
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:14:32 #53
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143752410
Ik vind eve momenteel een van de slechtste junglers. Het is ontzettend gemakkelijk om met haar te ganken, maar haar clearspeed is niets speciaals, ze heeft geen CC en haar damage scaling is kut. Je kan haar bruser bouwen maar vanaf midgame ben je minder als bijna iedere andere jungle.

Het enige wat haar nog levend houdt is haar passive. Wederom lukt het Riot niet om invisability te balancen en krijgt een champion gewoon kutte stats, scalings en basedamages.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143752569
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik vind eve momenteel een van de slechtste junglers. Het is ontzettend gemakkelijk om met haar te ganken, maar haar clearspeed is niets speciaals, ze heeft geen CC en haar damage scaling is kut. Je kan haar bruser bouwen maar vanaf midgame ben je minder als bijna iedere andere jungle.

Het enige wat haar nog levend houdt is haar passive. Wederom lukt het Riot niet om invisability te balancen en krijgt een champion gewoon kutte stats, scalings en basedamages.
teemo is wel balanced imo maar hij kan niet invisible bewegen. Alleen stilstaan en juken.
Because you know i'm all about that ass
pi_143752967
Sommige mensen denken echt dat de jungler alleen maar moet ganken en mogen zelf niet hun jungle farmen.

[ Bericht 63% gewijzigd door Hermanna op 23-08-2014 23:40:04 ]
pi_143758449
TSM vs DIG _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143758483
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 00:02 schreef pl4kkie het volgende:
TSM vs DIG _O_
Als dat 5 van zulke partijen worden gaat het wel heel spannend worden xD
pi_143758491
Wow deze eerste twee games _O_ _O_
pi_143758542
En.. Thats why we play this dang game XD
wat een games.. stomme schildpad.. R gebruiken terwijl 1 of 2 auto's genoeg waren..
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:44:12 #60
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143766248
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:27 schreef Hermanna het volgende:
Sommige mensen denken echt dat de jungler alleen maar moet ganken en mogen zelf niet hun jungle farmen.
Riot is al sinds seizoen 2 bezig om het farmen viable te maken. En Wriggles zou dit eindelijk mogelijk maken, maar nee. NERF.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143767017
Ik wordt zo schijtziek van premade botlanes, 9 v'd 10 keer zijn het de grootste kanker mongolen die er bestaan en verkloten ze je games
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143770171
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 12:12 schreef pl4kkie het volgende:
Ik wordt zo schijtziek van premade botlanes, 9 v'd 10 keer zijn het de grootste kanker mongolen die er bestaan en verkloten ze je games
dit ja. Moet er wel bijzeggen dat die andere 1vd10 keer ze meestal keihard carryen.
Because you know i'm all about that ass
pi_143780085
Vi is best sterk met een lucian build :D

Elder lizard triforce ghostblade bork ionian boots randuin en dan later de lizard verkopen voor zephyr.
Because you know i'm all about that ass
pi_143780101
6 games 3 afks. :D

1 voorbeeld;

Tristana has been slain.
Tristana zegt: bot lost.
Leona zegt: ok
Tristana zegt: AFK.
pi_143780799
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:00 schreef blow... het volgende:
Vi is best sterk met een lucian build :D

Elder lizard triforce ghostblade bork ionian boots randuin en dan later de lizard verkopen voor zephyr.
Only in bronze
pi_143780951
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:00 schreef Hermanna het volgende:
3 afks.
Herkenbaar :'). Je zat zeker in promo's?
pi_143793511
Wisten jullie dat als je in bv champselect marksman in het search vakje typt je alle adc's ziet die je ownt?

Ik zag het iemand op stream doen. Das best wel handig :D. Wss wist iedereen dit al behalve ik _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143794899
Was er ook pasgeleden achtergekomen, weet alleen niet precies op welke termen je kan zoeken. Wrs die uit teambuilder. Assassin, support, marksman... tank?
pi_143795308
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:13 schreef LelijKnap het volgende:
Was er ook pasgeleden achtergekomen, weet alleen niet precies op welke termen je kan zoeken. Wrs die uit teambuilder. Assassin, support, marksman... tank?
Dat klopt.

Assassin
Fighter
Mage
Marksman
Support
Tank
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143797556
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 22:18 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dat klopt.

Assassin
Fighter
Mage
Marksman
Support
Tank
alleen jammer dat rito voor sommige champs rare roles heeft.pre Nid assasin? Lol.
Because you know i'm all about that ass
  † In Memoriam † maandag 25 augustus 2014 @ 12:43:09 #71
230491 Zith
pls tip
pi_143809971
Na 72 games, 61% winrate.. bijna gold I (nog 1 promo winnen).

Met singed (19 games, 74% winrate), Swain (16 games ,75% winrate) en Malzahar voorop! :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_143811561
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:43 schreef Zith het volgende:
Na 72 games, 61% winrate.. bijna gold I (nog 1 promo winnen).

Met singed (19 games, 74% winrate), Swain (16 games ,75% winrate) en Malzahar voorop! :)
Swain zo populair ineens.
pi_143811931
Gisteren gematched met een premade. De ene was plat 2 ofzo en de andere was level 29. De level 29 was morgana support en ik was vayme adc. Wss een van de betere supports die ik tot nu toe gehad heb. Ik denk smurf ofzo maar damn beter dan in ranked.
Because you know i'm all about that ass
pi_143814245
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:35 schreef Popolo het volgende:

[..]

Swain zo populair ineens.
Heb Swain 1-2 maand geleden ook vrij veel gespeeld. Onderschatte sustain, maar hij is best saai.
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:14:19 #75
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_143818307
Zat in me promos.
Stroom valt 30sec in de game uit (ik was support annie).
10min later kom ik terug en zie ik dat Jnx 7-1 staat vs 2man...

Silver...
pi_143818578
Ik wist niet eens dat Headhunter Cait nog niet uit was :P, MKJOGO ftw behalve met Nidalee skins.
pi_143818666
Dat MKJOGO heeft al drie keer m'n client verneukt.
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:26:48 #78
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143818675
Hoi ik ben weer verslaafd aan LoL, wie wil vriendjes worden en premade zijn? Ik ben ongeveer gold. (was vorig season gold I, maar speel nauwelijks ranked meer en ben unranked)
Spatieboos
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:27:53 #79
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143818700
Wel raar dat Tristana pas generfd is en toch de meest gespeelde champion is van het moment.

Blijf gewoon van mijn 2e main af ja :(
Spatieboos
  † In Memoriam † maandag 25 augustus 2014 @ 17:40:57 #80
230491 Zith
pls tip
pi_143819034
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:01 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Heb Swain 1-2 maand geleden ook vrij veel gespeeld. Onderschatte sustain, maar hij is best saai.
Al mijn mains zijn saai als de nete :') (singed/swaine/malz)... maar ja, als je top moet nemen en je weet dat je singed de beste keuze is ;(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_143821105
Ik haat het om bij ranked first pick te zijn.. Is dat random? Het gebeurd wel vaak bij mij.
  maandag 25 augustus 2014 @ 19:00:02 #82
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143821433
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef Hermanna het volgende:
Ik haat het om bij ranked first pick te zijn.. Is dat random? Het gebeurd wel vaak bij mij.
Het is een beetje random, de gene met de hoogste mmr (match making rating) is firstpick, maar ja, met wie je in het team komt is natuurlijk random. DuoQ'en met iemand die een stuk lagere mmr heeft dan jij zorgt dat je bijna altijd first pick hebt, en je premade last pick.

Maar als je duoQ't met iemand van je eigen mmr, dan ben je bijna nooit first pick, omdat als je duoQ't je een heel klein beetje bij je mmr optelt bij het matchen, maar niet in die volgorde.
Spatieboos
pi_143821441
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:26 schreef Xetran het volgende:
Dat MKJOGO heeft al drie keer m'n client verneukt.
Wat gebeurd er dan? Ik heb nergens last van.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Het is een beetje random, de gene met de hoogste mmr is firstpick, maar ja, met wie je in het team komt is natuurlijk random. DuoQ'en met iemand die een stuk lagere mmr heeft dan jij zorgt dat je bijna altijd first pick hebt, en je premade last pick.

Maar als je duoQ't met iemand van je eigen mmr, dan ben je bijna nooit first pick, omdat als je duoQ't je een heel klein beetje bij je mmr optelt bij het matchen, maar niet in die volgorde.
Dat van premades hebben ze veranderd. Dan is het meer random welke pick je bent. Als ik duo met een vriend die hoog in gold zit ben ik vaak genoeg een eerdere pick als hem.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143821466
dubbel
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 25 augustus 2014 @ 19:05:25 #85
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143821645
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Wat gebeurd er dan? Ik heb nergens last van.

[..]

Dat van premades hebben ze veranderd. Dan is het meer random welke pick je bent. Als ik duo met een vriend die hoog in gold zit ben ik vaak genoeg een eerdere pick als hem.
Oh is dat veranderd, ja ik ben maanden gestopt geweest.
Spatieboos
pi_143822121
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:05 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Oh is dat veranderd, ja ik ben maanden gestopt geweest.
With the deploy of patch 4.2, we announced the below change to Leagues but did not enable the feature until today.
Leagues
The below changes will be enabled today:
All players will now have an equal (random) chance of being first pick
For players in a duo, if either player is chosen as first pick, the team captain will be assigned first pick and the other member of the duo will get whatever position the captain received from the randomizer
pi_143825631
Heuyyy, Silver 1. Gecarried door een ap Xin Zhao _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143826348
VICTORIUS MORGANA SKIN HYPEE
🔒
pi_143827647
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:51 schreef pl4kkie het volgende:
Heuyyy, Silver 1. Gecarried door een ap Xin Zhao _O_
ap xin is echt super op lategame _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_143829066
Dus gewoon een match per maand spelen, zodat ik in Gold blijf :)
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 01:54:53 #91
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_143836585
Victorious Morgana skin.
Silver 2 naar Gold 5 moet mogelijk zijn in 2 maanden (ook al duurde het al 4 om van s3->s2).
pi_143836630
Damnit ik moet die skin hebben maar ben bronze 2 en heb nog 2 maanden. Gl hf myseld.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 03:13:19 #93
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_143836818
Binnen 1 dag van Silver 3-40 punten naar Silver 2-60 punten.
11 games, 9 wins, 2 losses.
Ik moet en zal Gold halen.
pi_143837253
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:13 schreef yamiown het volgende:
Binnen 1 dag van Silver 3-40 punten naar Silver 2-60 punten.
11 games, 9 wins, 2 losses.
Ik moet en zal Gold halen.
Ik ook. Het gaat me lukken. Gisteren promoted naar S1. Ben aardig op weg inmiddels.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143857363
Ben al goed op weg. 2 potjes gespeeld en S1 47 LP *O*. Wel had de 2e match een afk enemy lee jungler. Jammer voor hun, goed voor mij.

Begin nu ook steeds beter te worden met smartcast aan. Wat speelt dat heerlijk als je dat onder de knie hebt. Normaal was ik altijd telaat met mn jump op trist als bv leona mij E'd. Nu jump ik gelijk weg en sta ik stunned een stuk verder weg dan ze hadden gehoopt _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143857642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:50 schreef pl4kkie het volgende:
Ben al goed op weg. 2 potjes gespeeld en S1 47 LP *O*. Wel had de 2e match een afk enemy lee jungler. Jammer voor hun, goed voor mij.

Begin nu ook steeds beter te worden met smartcast aan. Wat speelt dat heerlijk als je dat onder de knie hebt. Normaal was ik altijd telaat met mn jump op trist als bv leona mij E'd. Nu jump ik gelijk weg en sta ik stunned een stuk verder weg dan ze hadden gehoopt _O_
Wacht maar tot je bij je promos komt en er mensen gaan trollen.
pi_143857675
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:58 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Wacht maar tot je bij je promos komt en er mensen gaan trollen.
Daar ben ik ook bang voor. Gelukkig hebben we nog 2 maanden de tijd voor season end.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143861294
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:50 schreef pl4kkie het volgende:
Ben al goed op weg. 2 potjes gespeeld en S1 47 LP *O*. Wel had de 2e match een afk enemy lee jungler. Jammer voor hun, goed voor mij.

Begin nu ook steeds beter te worden met smartcast aan. Wat speelt dat heerlijk als je dat onder de knie hebt. Normaal was ik altijd telaat met mn jump op trist als bv leona mij E'd. Nu jump ik gelijk weg en sta ik stunned een stuk verder weg dan ze hadden gehoopt _O_
smartcast en locked screen zijn 2 dingen die rito standaard moet maken imo. Maar je moet nog wel kunnen changen maar als default intstellingen. Gebruik jij de range indicators ook?
Because you know i'm all about that ass
pi_143861363
Met trouwens weer 1 lp werdiend in 2 uur. Loss met jinc maar ik was de enige die goed ging ;(. Achja ik was tenminste niet slecht bezig.

Fuckmo wel mee gewonnen gelukkig _O_
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:41:26 #100
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:46:22 #101
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:55:28 #102
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143863067
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:25 schreef blow... het volgende:

[..]

smartcast en locked screen zijn 2 dingen die rito standaard moet maken imo. Maar je moet nog wel kunnen changen maar als default intstellingen. Gebruik jij de range indicators ook?
Locked screen? Dat is juist rete irritant.

Soms wel soms niet. Zoals op bv tristana weet ik de range inmiddels wel.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:03:04 #103
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143863493
Yes! Een champion met een hoge skillcap! Thanks Rito!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143863658
Wow weer een nieuwe champ. Ik vraag me eigenlijk af waarom Riot niet de champions die niet viable zijn en nooit gespeeld worden buffed, want nu is er maar een stuk of 25% van de champions die echt meekan met de top, toch? Het wordt toch interessanter als ze allemaal ongeveer even sterk zijn. Ik ben dan ook een LoL noob dus het zal wel onzin zijn wat ik zeg. :P

Ik wacht nog op een ADC die ik tof vind.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:13:43 #105
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143864065
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef Cikx het volgende:
Wow weer een nieuwe champ. Ik vraag me eigenlijk af waarom Riot niet de champions die niet viable zijn en nooit gespeeld worden buffed, want nu is er maar een stuk of 25% van de champions die echt meekan met de top, toch? Het wordt toch interessanter als ze allemaal ongeveer even sterk zijn. Ik ben dan ook een LoL noob dus het zal wel onzin zijn wat ik zeg. :P

Ik wacht nog op een ADC die ik tof vind.
Ze doen meer champion remakes dan nieuwe releases. Het is nog maar een reveal. Sommige champions wachtten nog maanden voor ze gereleased worden. Het is wel eens voorgekomen dat de champion die het eerst aangekondigd waspas 3 releases later werd toegevoegd.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:21:00 #106
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143864550
Hoe kan je het beste kiten met een adc? Orbwalken noem je dat geloof ik. Ik krijg het niet voor elkaar met de attack move button.

Edit, heb het al gevonden, het is shift RMB voor attack move click, de smartcast versie van de attack move button A. Morgen maar eens testen met een vriend hoe het precies werkt

[ Bericht 42% gewijzigd door pl4kkie op 26-08-2014 22:41:13 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143865772
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:21 schreef pl4kkie het volgende:
Hoe kan je het beste kiten met een adc? Orbwalken noem je dat geloof ik. Ik krijg het niet voor elkaar met de attack move button.

Edit, heb het al gevonden, het is shift RMB voor attack move click, de smartcast versie van de attack move button A. Morgen maar eens testen met een vriend hoe het precies werkt
ik had shift rmb onder mn linker muisknop als ik een kitin ad had. Vind het toch niet fijn

[ Bericht 1% gewijzigd door blow... op 26-08-2014 22:58:01 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_143865794
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:55 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Locked screen? Dat is juist rete irritant.

Soms wel soms niet. Zoals op bv tristana weet ik de range inmiddels wel.
ik bedoel unlock. Lmaokai.
Because you know i'm all about that ass
pi_143865852
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:21 schreef pl4kkie het volgende:
Hoe kan je het beste kiten met een adc? Orbwalken noem je dat geloof ik. Ik krijg het niet voor elkaar met de attack move button.

Edit, heb het al gevonden, het is shift RMB voor attack move click, de smartcast versie van de attack move button A. Morgen maar eens testen met een vriend hoe het precies werkt
oh en furor boots. Furor geloof me :d
Because you know i'm all about that ass
pi_143865890
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef Cikx het volgende:
Wow weer een nieuwe champ. Ik vraag me eigenlijk af waarom Riot niet de champions die niet viable zijn en nooit gespeeld worden buffed, want nu is er maar een stuk of 25% van de champions die echt meekan met de top, toch? Het wordt toch interessanter als ze allemaal ongeveer even sterk zijn. Ik ben dan ook een LoL noob dus het zal wel onzin zijn wat ik zeg. :P
Nee de echte reden is dat door changes aan items en objectives het heel lastig te balancen is dacht ik (im not sure). De huidige meta is het rushen van crit op adc bijvoorbeeld heel normaal, waardoor de ad casters wegvallen omdat zij minder profiteren van crit. Stealth is bijvoorbeeld ook lastig te balancen. Daarom heeft eve shitty scalings en tankyness. Teemo heeft veel map control dus daarom zijn zn shrooms generfed. Dit heb ik ooit gelezen in een post van rito dacht ik maar het kan ook van een andere bron komen.


Rito heeft gewoon een liefde voor sommige champs (I'm looking at you lucian)


Een goede adc voor soloqueue is imo Tristana, corki, graves, ezreal of lucian.

[ Bericht 12% gewijzigd door blow... op 26-08-2014 22:56:23 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_143867240
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:46 schreef blow... het volgende:

[..]

Nee de echte reden is dat door changes aan items en objectives het heel lastig te balancen is dacht ik (im not sure). De huidige meta is het rushen van crit op adc bijvoorbeeld heel normaal, waardoor de ad casters wegvallen omdat zij minder profiteren van crit. Stealth is bijvoorbeeld ook lastig te balancen. Daarom heeft eve shitty scalings en tankyness. Teemo heeft veel map control dus daarom zijn zn shrooms generfed. Dit heb ik ooit gelezen in een post van rito dacht ik maar het kan ook van een andere bron komen.

Rito heeft gewoon een liefde voor sommige champs (I'm looking at you lucian)

Een goede adc voor soloqueue is imo Tristana, corki, graves, ezreal of lucian.
Best jammer, want ik zie eigenlijk nooit een Hecarim, Zac, Kennen oid in een potje. Heel vaak maar weer dezelfde champs die je tegenkomt.
Ook die reworks laten wel lange tijd op zich wachten. Wil bijvoorbeeld wel Yorick proberen, maar kan ik beter wachten op zijn rework denk ik.

En dat zijn inderdaad wel goede ADC maar ik wil er een met een stijl die ik tof vind. :P Alleen Varus komt een klein beetje in de buurt.
pi_143867363
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:15 schreef Cikx het volgende:

[..]

Best jammer, want ik zie eigenlijk nooit een Hecarim, Zac, Kennen oid in een potje. Heel vaak maar weer dezelfde champs die je tegenkomt.
Ook die reworks laten wel lange tijd op zich wachten. Wil bijvoorbeeld wel Yorick proberen, maar kan ik beter wachten op zijn rework denk ik.

En dat zijn inderdaad wel goede ADC maar ik wil er een met een stijl die ik tof vind. :P Alleen Varus komt een klein beetje in de buurt.
ik vind kennen echt tof. Nog maar 4000 ip te gaan :D

Wat vind je tof aan varus?
Because you know i'm all about that ass
pi_143868093
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:18 schreef blow... het volgende:

[..]

ik vind kennen echt tof. Nog maar 4000 ip te gaan :D

Wat vind je tof aan varus?
Het donkere magie-achtige. :P
Heb een zwak voor champions als Lissandra, Syndra, Zed, Kassadin etc. Qua looks en stijl dan.
pi_143868348
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:39 schreef Cikx het volgende:

[..]

Het donkere magie-achtige. :P
Heb een zwak voor champions als Lissandra, Syndra, Zed, Kassadin etc. Qua looks en stijl dan.
oohzo. Misschien gewoon een nice custom skin? :D
Because you know i'm all about that ass
pi_143868517
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:47 schreef blow... het volgende:

[..]

oohzo. Misschien gewoon een nice custom skin? :D
Hmm nog nooit naar gekeken, ga ik misschien eens doen!
pi_143869067
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:52 schreef Cikx het volgende:

[..]

Hmm nog nooit naar gekeken, ga ik misschien eens doen!
het lijkt mij niet het prefecte idee maar he, qaarom niet :). Ik heb geen custom skins maar ik vind spiderman amumu echt awesome.
Because you know i'm all about that ass
pi_143876380
Damn rare interface
pi_143878110
quote:
Ik vind echt dat ze moeten stoppen of veel meer de tijd moeten nemen voor het maken van champs.
pi_143878578
Bloed irritant dat het online teken weg is als je met iemand praat
pi_143879207
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef Popolo het volgende:

[..]

Ik vind echt dat ze moeten stoppen of veel meer de tijd moeten nemen voor het maken van champs.
op zn minst champs balanceren. Urgot was eerst een van de meest op carries die er was. Range generfed no problem. Werkt niet rito nu is hij up.
Because you know i'm all about that ass
pi_143879413
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef blow... het volgende:

[..]

op zn minst champs balanceren. Urgot was eerst een van de meest op carries die er was. Range generfed no problem. Werkt niet rito nu is hij up.
Lees patch notes
pi_143879641
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:02 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Lees patch notes
hij is gebuffed deze patch maar ik denk met mijn bronze hoofd dat dat niet het probleem oplost. Ze hebben zijn q (dacht ik) qat mana refind gegeven als het een unit killde maar muramana was toch al core dus ik vraag me af in hoeverre dat helpt...
Because you know i'm all about that ass
pi_143883718
Dit is uiteraard early nuttig, dus ver voor je muramana hebt. Of dit geheel zijn problemen gaat oplossen weet ik niet, al kan Urgot nu wel beter last hitten op long range.

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:25 schreef blow... het volgende:
smartcast en locked screen zijn 2 dingen die rito standaard moet maken imo. Maar je moet nog wel kunnen changen maar als default intstellingen. Gebruik jij de range indicators ook?
Zonder range indicators, ik weet de range voor de meeste spells wel. En de belangrijkste reden is dat je zonder range indicators veel sneller je combo's kunt maken en sneller skillshots schieten. (button press vs button release)

En Blow, echt probeer dat attack moving onder de knie te krijgen. Gewoon steeds vaker toepassen, werkt uitstekend als kite tool. Ook mensen die proberen je te juken in de bush. Attack move erin lopen en je AA hem wel gewoon.
pi_143884193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:15 schreef JAOC het volgende:
Dit is uiteraard early nuttig, dus ver voor je muramana hebt. Of dit geheel zijn problemen gaat oplossen weet ik niet, al kan Urgot nu wel beter last hitten op long range.

[..]

Zonder range indicators, ik weet de range voor de meeste spells wel. En de belangrijkste reden is dat je zonder range indicators veel sneller je combo's kunt maken en sneller skillshots schieten. (button press vs button release)

En Blow, echt probeer dat attack moving onder de knie te krijgen. Gewoon steeds vaker toepassen, werkt uitstekend als kite tool. Ook mensen die proberen je te juken in de bush. Attack move erin lopen en je AA hem wel gewoon.
Aahzo. Gewoon een early buff dus. Dat attack move vroeg pl4kkie maar ik doe het niet idd. Welke key is handig? Shift mb2 gewoon?
Because you know i'm all about that ass
pi_143884249
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:21 schreef pl4kkie het volgende:
Hoe kan je het beste kiten met een adc? Orbwalken noem je dat geloof ik. Ik krijg het niet voor elkaar met de attack move button.

Edit, heb het al gevonden, het is shift RMB voor attack move click, de smartcast versie van de attack move button A. Morgen maar eens testen met een vriend hoe het precies werkt
Ik heb men attack move standaard onder mijn rechter muis knop zitten. kan S gebruiken om dit tegen te gaan
pi_143884367
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:33 schreef Liandri het volgende:

[..]

Ik heb men attack move standaard onder mijn rechter muis knop zitten. kan S gebruiken om dit tegen te gaan
Denk dat jij wat anders bedoelt
pi_143884399
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:36 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Denk dat jij wat anders bedoelt
Dat denk ik idd ook. Want dat zou superonhandig zijn.
pi_143884793
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef Popolo het volgende:

[..]

Ik vind echt dat ze moeten stoppen of veel meer de tijd moeten nemen voor het maken van champs.
Mwah, door de lijn die Riot zet beperken ze zichzelf nogal. Dus ookal besteden ze er superveel tijd aan, ze zitten gewoon vast aan een x aantal voorwaarden.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_143885631
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:33 schreef Liandri het volgende:

[..]

Ik heb men attack move standaard onder mijn rechter muis knop zitten. kan S gebruiken om dit tegen te gaan
Ik bedoelde wat anders. Dat staat standaard ook bij mij onder RMB. Maar attack move click is dat je automatisch AA'd als je in range bent voor een AA zonder de persoon met je RMB moet aan klikken. En als je bv de andere kant opstaat, dan AA je ook gelijk. Dat is niet standaard en iets wat je met shift RMB kan doen.

Edit: wat JAOC dus ook zegt
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:02:35 #130
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_143887116
3 maanden om: Silver 3 --> Silver 2.
2 dagen om: Silver 2 --> Silver 1.

Hopelijk binnenkort in Gold :)
pi_143887442
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef JAOC het volgende:

[..]

Dat denk ik idd ook. Want dat zou superonhandig zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:36 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Denk dat jij wat anders bedoelt
Nee ik denk het niet ;)

http://www.reddit.com/r/l(...)g_left_click_attack/
pi_143893472
Nice, 4 potjes gespeeld vanaf 0 lp, nu 88 lp. Ik hoop zoooo dat ze me niet gaan trollen in promo's naar gold 5
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143893599
Samsung White zeker van WK SKT1 heeft nog 1 kans om het te halen.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 21:42:58 #134
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_143896268
Heb na een avondje doorspelen zilver gehaald. :D
Nee
  woensdag 27 augustus 2014 @ 22:11:48 #135
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143897639
quote:
En waarmee loop je dan? Want als je rechter muisknop is voor attack dan is kun je dus juist niet kiten, tenzij je linker muisknop move it.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143906695
Wie heeft er ervaring met mystery gift? Giftswap lijkt mij wel wat maar straks krijg ik een sion skin ofzo. A.d. andere kant kab ik ook gewoon 2 mystery gfts swappen voor een skin van 975 rp dat ik ook gelijk en weet ik zeker datik een leuk krijg.
Because you know i'm all about that ass
pi_143907128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

En waarmee loop je dan? Want als je rechter muisknop is voor attack dan is kun je dus juist niet kiten, tenzij je linker muisknop move it.
Ik loop gewoon met beide?
Met links is dat lastiger als er veel PVE is maar je kunt dan prima loopen met je normale rechter muisknop. aangezien je toch alleen maar aanvalt als je stil staat... dit maakt animatie canseling van bijv. wel makkelijker.
Natuurlijk moet je er even aan wennen (en je bent verplicht ALLES! te smartcasten.

maar ik zeg probeer het eens een paar keer uit in een costum :)
pi_143907156
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 03:40 schreef blow... het volgende:
Wie heeft er ervaring met mystery gift? Giftswap lijkt mij wel wat maar straks krijg ik een sion skin ofzo. A.d. andere kant kab ik ook gewoon 2 mystery gfts swappen voor een skin van 975 rp dat ik ook gelijk en weet ik zeker datik een leuk krijg.
Je hebt kans op bijna alle skins van de champion hebt die jij ownt die 520 rp of meer kosten.

Zo heb ik bijna alle Annie skins daardoor :') en heb ik djurres een keer de legendary udyr skin gegift.

Ik kan vanavond wel met jou mystery giften. Rond 9 uur kan ik weer :p
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:19:46 #139
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143912315
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 07:29 schreef Liandri het volgende:

[..]

Ik loop gewoon met beide?
Met links is dat lastiger als er veel PVE is maar je kunt dan prima loopen met je normale rechter muisknop. aangezien je toch alleen maar aanvalt als je stil staat... dit maakt animatie canseling van bijv. wel makkelijker.
Natuurlijk moet je er even aan wennen (en je bent verplicht ALLES! te smartcasten.

maar ik zeg probeer het eens een paar keer uit in een costum :)
Dan heb je dus niet de command die hij bedoelt op je rechter muisknop. Hij heeft het over attack command. (rode indicator wanneer je klikt) Met deze kun je niet lopen wanneer je in range bent van attackables.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143912368
Wat een matchmaking ook.

Gister 3vs3 ranked, 1ste potje was tegen diamond 1 en 2.
Daarna moesten we tegen diamonds en challenger.

Daarna tegen plat en gold :') . Terwijl we zelf in diamond 4 zitten
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:35:09 #141
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143912754
Mystery skins zijn een behoorlijke moneypit. Ik en een vriend hebben er al ¤100+ aan uit gegeven. Hier een overzichtje aan skins! Dit zijn niet alleen de skins die ik heb ontvangen, maar ook die ik heb gegeven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143912974
Vi of J4 kopen?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:47:59 #143
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143913057
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:45 schreef Bakkertjeee het volgende:
Vi of J4 kopen?
Goede vraag. J4 voor top, mid en jungle, Vi voor alleen jungle.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143913514
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 07:34 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Je hebt kans op bijna alle skins van de champion hebt die jij ownt die 520 rp of meer kosten.

Zo heb ik bijna alle Annie skins daardoor :') en heb ik djurres een keer de legendary udyr skin gegift.

Ik kan vanavond wel met jou mystery giften. Rond 9 uur kan ik weer :p
ik heb al een giftswap gedaan. Heb bad santa veigar gekregen en commando galio weggegeven :) speel nooit veigar maar oke.
Because you know i'm all about that ass
pi_143913516
J4 support op.
pi_143915848
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:08 schreef blow... het volgende:

[..]

ik heb al een giftswap gedaan. Heb bad santa veigar gekregen en commando galio weggegeven :) speel nooit veigar maar oke.
Dat risico heb je. Je hebt niet de keuze van welke champs je een skin krijgt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143916364
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:29 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dat risico heb je. Je hebt niet de keuze van welke champs je een skin krijgt.
nee klopt dat is het risico. Gelukkig heb ik wel een leuke skin die niet meer te koop is. :)
Because you know i'm all about that ass
pi_143918049
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dan heb je dus niet de command die hij bedoelt op je rechter muisknop. Hij heeft het over attack command. (rode indicator wanneer je klikt) Met deze kun je niet lopen wanneer je in range bent van attackables.
nee maar attack move zit hier bij dus wel onder je linkermuis dus dan is A click dus een simple muis click.
maar je kan het prima zelf eens uit proberen door gewoon de stappen door te nemen in dat reddit draadje.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 17:12:22 #149
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143920739
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef Liandri het volgende:

[..]

nee maar attack move zit hier bij dus wel onder je linkermuis dus dan is A click dus een simple muis click.
maar je kan het prima zelf eens uit proberen door gewoon de stappen door te nemen in dat reddit draadje.
Heb ik al een jaar geleden zo ingesteld via een andere thread. Het gaat er mij om dat je zei dat je het niet zo had, maar op rechtermuisknop. Wat ik niet begreep, want dat leek mij stom, maar laat maar :')
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 17:13:22 #150
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143920769
Als je mystery gifts gaat doen, nu doen, want nu heb je 50% meer kans op een legendary.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 17:26:05 #151
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143921096
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 07:34 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Je hebt kans op bijna alle skins van de champion hebt die jij ownt die 520 rp of meer kosten.

Zo heb ik bijna alle Annie skins daardoor :') en heb ik djurres een keer de legendary udyr skin gegift.

Ik kan vanavond wel met jou mystery giften. Rond 9 uur kan ik weer :p
Ik heb idd spirit guard udyr gekregen, pulsefire ezreal gekregen, battlecast chogath gekregen, corporate mundo gekregen, en Annie in wonderland, best wel een hoop voor al met al 6k rp ofzo, heb alle ultimates en een hoop legendarys en legacys, allemaal gekregen met giftswap
Tadumtiedum.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 17:29:40 #152
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143921213
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:26 schreef Djurres het volgende:

[..]

Ik heb idd spirit guard udyr gekregen, pulsefire ezreal gekregen, battlecast chogath gekregen, corporate mundo gekregen, en Annie in wonderland, best wel een hoop voor al met al 6k rp ofzo, heb alle ultimates en een hoop legendarys en legacys, allemaal gekregen met giftswap
Mazzel...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143921387
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:26 schreef Djurres het volgende:

[..]

Ik heb idd spirit guard udyr gekregen, pulsefire ezreal gekregen, battlecast chogath gekregen, corporate mundo gekregen, en Annie in wonderland, best wel een hoop voor al met al 6k rp ofzo, heb alle ultimates en een hoop legendarys en legacys, allemaal gekregen met giftswap
Annie in wonderland heb je ook van mij gekregen :D. Ik gift meestal met m'n vriendin der account naar mijn account. Soms een 10tje per maand

[ Bericht 2% gewijzigd door pl4kkie op 28-08-2014 17:56:09 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143921390
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:26 schreef Djurres het volgende:

[..]

Ik heb idd spirit guard udyr gekregen, pulsefire ezreal gekregen, battlecast chogath gekregen, corporate mundo gekregen, en Annie in wonderland, best wel een hoop voor al met al 6k rp ofzo, heb alle ultimates en een hoop legendarys en legacys, allemaal gekregen met giftswap
Ik wil mn Pulsefire Ezreal terug :(
pi_143928372
wat voor goede teams ik gisteren had, heb ik vandaag alleen meer feeders en trolls. Beetje jammer weer van riot

Jezus wat hou ik van smartcast, eindelijk kan ik keihard combo'en met kassadin of LB. Al had ik wel een easy lane tegen katarina toen ik kassa pickte :@

[ Bericht 10% gewijzigd door pl4kkie op 28-08-2014 21:28:11 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143933370
Azir op de PBE. Hij ziet er nice uit, zijn skils ook als jungler. Soort van mix tussen j4 en diana en aatrox skills
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143936926
We zouden een keer een fok forum 5v5 moeten doen, wie is in?
pi_143939246
Ik wel. Alleen: jung mid supp adc or feed
pi_143946178
Als er genoeg mensen op mijn bericht reageren gooi ik wel een LoL naam in dit forum die dan geadd kan worden.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:47:20 #160
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143954941
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef Popolo het volgende:
We zouden een keer een fok forum 5v5 moeten doen, wie is in?
Zolang ik maar in het winnende team zit.
Spatieboos
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:50:27 #161
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143955029
Heeft er iemand een bronze account waar ik ranked op kan spelen (vind het leuk om noobs te verslaan). Jij krijgt gratis rating, en ik heb gratis plezier.
Spatieboos
pi_143955083
2 mensen die willen meedoen met fok forum 5v5, had een meerdere reacties verwacht. Zal wat tijd nodig hebben.
pi_143955094
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:47 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Zolang ik maar in het winnende team zit.
Dan moet je dus bij mij zitten.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:52:41 #164
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143955101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:52 schreef Popolo het volgende:
2 mensen die willen meedoen met fok forum 5v5, had een meerdere reacties verwacht. Zal wat tijd nodig hebben.
Dit topic is tegenwoordig echt leeg :o
Spatieboos
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:52:52 #165
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143955107
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:52 schreef Popolo het volgende:

[..]

Dan moet je dus bij mij zitten.
Afgesproken.
Spatieboos
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:53:11 #166
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143955117
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:52 schreef Popolo het volgende:

[..]

Dan moet je dus bij mij zitten.
Zin om nu een potje te doen? Gebruik je Skype?
Spatieboos
pi_143955159
Vanavond, ik heb vandaag geprobeerd mijn broertje uit silver te trekken en dat is zwaarder dan ik dacht. #tomuchbraindeathpeople
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:02:08 #168
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143955381
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:55 schreef Popolo het volgende:
Vanavond, ik heb vandaag geprobeerd mijn broertje uit silver te trekken en dat is zwaarder dan ik dacht. #tomuchbraindeathpeople
Mag ik het proberen?
Spatieboos
pi_143956091
Ik wil ook best meespelen. Maar ik ben echt alleen goed als support praktisch gezien :')
pi_143956506
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:52 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Dit topic is tegenwoordig echt leeg :o
Omdat sommige mensen zichzelf te belangrijk vinden en de goede content er helaas niet meer door komt.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:35:09 #171
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143956598
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:21 schreef LadyGrey het volgende:
Ik wil ook best meespelen. Maar ik ben echt alleen goed als support praktisch gezien :')
dan gaj e toch supporten
Spatieboos
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:50:10 #172
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143957077
Ik wil vanavond ook wel met wat fokkers rellen,
Tadumtiedum.
pi_143957740
^O^
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:26:35 #174
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143958216
Mensen met intresse voor Mumble trouwens? Maybe kan ik mumble op een RPi gooien, en dat als FOK! Mumble laten dienen voor meerdere topics! Maybe wel chill nl ;)
Tadumtiedum.
pi_143958254
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:52 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Dit topic is tegenwoordig echt leeg :o
Als mensen niet binnen 2 minuten reageren moet je er van uit gaan dat ze dood zijn :s)

Ontopic: Ga denk ik CLG - Dignitas kijken vanavond.
pi_143958438
Vanavond misschien met 5 fokkers tegen 5 randoms moet wel lukken.

Laten we afspreken 9 uur? Iedereen met interesse om mee te doen kan OMG I LAGG toevoegen. Account van me broertje.

Omdat ik ervan uitga dat we niet met 10 fokkers samen zullen zijn, spelen alleen de eerste 4 die het eerste de invite accepteren. Bij een aantal van 10 fokkers spelen we natuurlijk 5v5 tegen elkaar.

Dus 9 uur vandaag, voeg toe OMG I LAGG.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:39:46 #177
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143958649
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:33 schreef Popolo het volgende:
Vanavond misschien met 5 fokkers tegen 5 randoms moet wel lukken.

Laten we afspreken 9 uur? Iedereen met interesse om mee te doen kan OMG I LAGG toevoegen. Account van me broertje.

Omdat ik ervan uitga dat we niet met 10 fokkers samen zullen zijn, spelen alleen de eerste 4 die het eerste de invite accepteren. Bij een aantal van 10 fokkers spelen we natuurlijk 5v5 tegen elkaar.

Dus 9 uur vandaag, voeg toe OMG I LAGG.
Ik ben dr bij, net added btw.
Tadumtiedum.
pi_143959175
Added, en ik zal proberen zo te fixen dat ik erbij ben :P
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:14:33 #179
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143959620
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:33 schreef Popolo het volgende:
Vanavond misschien met 5 fokkers tegen 5 randoms moet wel lukken.

Laten we afspreken 9 uur? Iedereen met interesse om mee te doen kan OMG I LAGG toevoegen. Account van me broertje.

Omdat ik ervan uitga dat we niet met 10 fokkers samen zullen zijn, spelen alleen de eerste 4 die het eerste de invite accepteren. Bij een aantal van 10 fokkers spelen we natuurlijk 5v5 tegen elkaar.

Dus 9 uur vandaag, voeg toe OMG I LAGG.
Added
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143959867
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:33 schreef Popolo het volgende:
Vanavond misschien met 5 fokkers tegen 5 randoms moet wel lukken.

Laten we afspreken 9 uur? Iedereen met interesse om mee te doen kan OMG I LAGG toevoegen. Account van me broertje.

Omdat ik ervan uitga dat we niet met 10 fokkers samen zullen zijn, spelen alleen de eerste 4 die het eerste de invite accepteren. Bij een aantal van 10 fokkers spelen we natuurlijk 5v5 tegen elkaar.

Dus 9 uur vandaag, voeg toe OMG I LAGG.
:O met dat account heb ik in ranked gezeten laatst. Ahri mid geloof ik. Ik was jinx adc.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:28:33 #181
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143960025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:27 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Als mensen niet binnen 2 minuten reageren moet je er van uit gaan dat ze dood zijn :s)

Ontopic: Ga denk ik CLG - Dignitas kijken vanavond.
Dat ook weer niet, maar ik bedoel 194 is al best oud.
Spatieboos
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:29:11 #182
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143960042
Maar vanavond kan ik niet, heb een feestje, wat dacht je van nu?
Spatieboos
pi_143960053
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:23 schreef blow... het volgende:

[..]

:O met dat account heb ik in ranked gezeten laatst. Ahri mid geloof ik. Ik was jinx adc.
Wanneer? Zou best kunnen zijn dat ik dat ben geweest.
pi_143960068
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Spatieloos het volgende:
Maar vanavond kan ik niet, heb een feestje, wat dacht je van nu?
Nu kan ik niet.. :s

Edit: LoL over een feestje
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:30:43 #185
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143960084
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:33 schreef Popolo het volgende:
Vanavond misschien met 5 fokkers tegen 5 randoms moet wel lukken.

Laten we afspreken 9 uur? Iedereen met interesse om mee te doen kan OMG I LAGG toevoegen. Account van me broertje.

Omdat ik ervan uitga dat we niet met 10 fokkers samen zullen zijn, spelen alleen de eerste 4 die het eerste de invite accepteren. Bij een aantal van 10 fokkers spelen we natuurlijk 5v5 tegen elkaar.

Dus 9 uur vandaag, voeg toe OMG I LAGG.
Added^^ zou wel graag supp of mid willen btw.
pi_143960129
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:30 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Added^^ zou wel graag supp of mid willen btw.
Gezellig!
pi_143960400
Oh, als het de bedoeling is dat we ook gaan skypen of teamspeaken; ik ben ziek. Ik heb geen stem. Maar jullie mogen me dan niet uitlachen met mijn gefluister :(
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:46:46 #188
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143960561
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef LadyGrey het volgende:
Oh, als het de bedoeling is dat we ook gaan skypen of teamspeaken; ik ben ziek. Ik heb geen stem. Maar jullie mogen me dan niet uitlachen met mijn gefluister :(
Stel je niet aan en koop gewoon een stemhervormer.
Spatieboos
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:47:01 #189
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_143960571
Voeg mij toe, want ik ben lonely: Ryan42
Spatieboos
pi_143960633
Ja, over een kwartiertje. Ik kijk Masterchef :@
pi_143960748
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
Voeg mij toe, want ik ben lonely: Ryan42
Zal je rond kwart voor 9 toevoegen.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:09:22 #192
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143961265
Pref roles, adc of jungle of mid ofzo, maakt me eigenlijk weinig uit,
Heb inmiddels bijna Mumble op men RPi staan, dus voor de mensen die een chat willen, download mumble client even!
Tadumtiedum.
pi_143961844
Vanavond ben ik er helaas niet meer had graag rondje mee gedaan (ze plannen dit ook altijd als ik er niet ben he! misschien maar goed ook want ik ben TE slecht)

wat blijft leona toch heerlijk spelen....
Ik heb echt morgana gespamed de laatse tijd maar dat liep nu ff niet zo lekker meer..
val terug op Leona..



en dit is het resultaat..
pi_143962011
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:27 schreef Liandri het volgende:
Vanavond ben ik er helaas niet meer had graag rondje mee gedaan (ze plannen dit ook altijd als ik er niet ben he! misschien maar goed ook want ik ben TE slecht)

wat blijft leona toch heerlijk spelen....
Ik heb echt morgana gespamed de laatse tijd maar dat liep nu ff niet zo lekker meer..
val terug op Leona..

[ afbeelding ]

en dit is het resultaat..
Je weet toch wel dat we als we willen achter de namen van je teammates en enemy kunnen komen? Snap niet zo goed waarom je ze verbergt.
pi_143962204
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Popolo het volgende:

[..]

Wanneer? Zou best kunnen zijn dat ik dat ben geweest.
welke rank ben jij? Kan me niet voorstelleb dat jij feed op silver level. Was een halve week geleden volgens mij.
Because you know i'm all about that ass
pi_143962305
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:27 schreef Liandri het volgende:
Vanavond ben ik er helaas niet meer had graag rondje mee gedaan (ze plannen dit ook altijd als ik er niet ben he! misschien maar goed ook want ik ben TE slecht)

wat blijft leona toch heerlijk spelen....
Ik heb echt morgana gespamed de laatse tijd maar dat liep nu ff niet zo lekker meer..
val terug op Leona..

[ afbeelding ]

en dit is het resultaat..
9 deaths en 34 vd 76 kills geholpen. Dit is toch niet zo bijzonder?
Je bent met Leona sowieso een tank, dus W aanzetten en je zou nauwelijks dood moeten gaan, en kill participatie als supp mag van mij wel naar +70% bij goede games.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:46:43 #197
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_143962456
Ik wil wel meedoen; Neutrìno
Ben silver II, hoop dat jullie niet al te veel hoger zijn :)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:47:20 #198
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143962470
Silver III hier, :')
Tadumtiedum.
pi_143962702
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef Popolo het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat we als we willen achter de namen van je teammates en enemy kunnen komen? Snap niet zo goed waarom je ze verbergt.
Ja dit weet ik maar kan me eerlijk gezegd ook vrij weinig interesseren? Ik vind het niet nodig om het er bij te tonen als men het gaat uitzoeken is dat aan hun

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:42 schreef Barbewire het volgende:

[..]

9 deaths en 34 vd 76 kills geholpen. Dit is toch niet zo bijzonder?
Je bent met Leona sowieso een tank, dus W aanzetten en je zou nauwelijks dood moeten gaan, en kill participatie als supp mag van mij wel naar +70% bij goede games.
Je beseft je denk ik ook wel als je de rest van de scores bekijkt dat er heel veel solo kills zijn gemaakt in split push of op momenten dat ik in een teamfight als tank al dood was en de clean up mij geen assists of iets aangaven..


En om hier verder nog even een beeld bij te geven... toen de tf echt begonnen en we de lane uit kwamen was de X/15+ kills in ons voordeel

[ Bericht 4% gewijzigd door Liandri op 29-08-2014 19:59:40 ]
pi_143962817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:54 schreef Liandri het volgende:

[..]

Je beseft je denk ik ook wel als je de rest van de scores bekijkt dat er heel veel solo kills zijn gemaakt in split push of op momenten dat ik in een teamfight als tank al dood was en de clean up mij geen assists of iets aangaven..
Dan nog is 9 deaths te veel, helemaal tegen een team zonder jungler ;)
pi_143962909
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:58 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Dan nog is 9 deaths te veel, helemaal tegen een team zonder jungler ;)
Ieder zen mening maar ik vind dat best mee vallen las ik 2x caught was is het veel de rest ben ik gewoon teveel gefocused en heeft men team de rest kunnen doen.
pi_143963291
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:54 schreef Liandri het volgende:

[..]

Ja dit weet ik maar kan me eerlijk gezegd ook vrij weinig interesseren? Ik vind het niet nodig om het er bij te tonen als men het gaat uitzoeken is dat aan hun

Als het je niet zo heel veel zou interesseren begrijp ik niet waarom je het dan verbergt. Alsof je vuur probeert te maken met water, het heeft geen zin.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:16:40 #203
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143963393
Iemand met Mumble die ff wil proberen te connecten?
Tadumtiedum.
pi_143965021
Ik heb echt twee games achter elkaar aan waarbij ik echt denk: Hoe. Hoe. HOE HEBBEN WIJ DIT GEWONNEN.

Vooral de laatste was hilarisch; ik speelde Nami, Draven ging vanaf minuut 1 flamen omdat hij een bosje inliep waar een Vayne en Karma inzaten. Oke; kut. Maar het was kennelijk mijn schuld. Toen ging het verder wel oke, maar hij bleef een beetje tilten, we gingen full in en hij was op 10 hp na dood. Dus hij had 1 kill, ik de ander, want ja, Nami heal :') . Nou, toen zou hij wel afk gaan.

Uiteindelijk kreeg hij ons hele team aan het tilten en ging hij alleen top splitpushen. Nou komt het leuke; het hele team ging er maar in mee. Draven gaat baron solo-en? Nou, dan gaan we toch baron doen. Draven gaat top pushen en daar gaan 3 man van enemy team op af? Nou, dan pakken wij toch je mid-turret. Vrij hilarisch. En dat wonnen we dus.
pi_143968443
nvm; was weer egogeilerij

Mijn naam is S i s y

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 21:58:20 ]
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:27:49 #206
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143970101
nerf voli and vi plz. Fucking full tanks en alsnog insane damage dat het gewoon retard is
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143975225
Dignitas _O_
pi_143977652
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef pl4kkie het volgende:
nerf voli and vi plz. Fucking full tanks en alsnog insane damage dat het gewoon retard is
kuch malphite kuch
Because you know i'm all about that ass
pi_143980260
Mensen dodgen alz je teemo support pakt in een normal blind pick maar als je support bent in tb dan ben je instant accepted.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:40:13 #210
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143981687
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 03:34 schreef blow... het volgende:
Mensen dodgen alz je teemo support pakt in een normal blind pick maar als je support bent in tb dan ben je instant accepted.
Mensen zitten al 20min te wachten op een support...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143983699
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 00:09 schreef Barbewire het volgende:
Dignitas _O_
pi_143984127
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 09:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Mensen zitten al 20min te wachten op een support...
ja oke. Ik speel toch volgende keer weer draft :D

Teemo support werkte niet slecht trouwens. Alleen jammer dat de poison van je e niey 3 spellthief stacks gebruikt maar maar eentje.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:36:23 #213
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_143984628
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:01 schreef Liandri het volgende:

[..]

Ieder zen mening maar ik vind dat best mee vallen las ik 2x caught was is het veel de rest ben ik gewoon teveel gefocused en heeft men team de rest kunnen doen.
Ik wil niet lullig doen, maar de enige manier om beter te worden is kritiek te accepteren.
Barbewire heeft allemaal solide punten imo.
pi_143984850
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:36 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen, maar de enige manier om beter te worden is kritiek te accepteren kritisch tegen jezelf te zijn .

pi_143984854
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:36 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen, maar de enige manier om beter te worden is kritiek te accepteren.
Barbewire heeft allemaal solide punten imo.
barbe _O_ ik hen eem deel van mn s3 provisionals geduoed met hem :D
Because you know i'm all about that ass
pi_143985907
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:44 schreef blow... het volgende:

[..]

barbe _O_ ik hen eem deel van mn s3 provisionals geduoed met hem :D
Dat heeft je niet hoger gerbracht dan bronze 2 :T
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143986034
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:22 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dat heeft je niet hoger gerbracht dan bronze 2 :T
jawel. We zijn allebei bronze 1 gewordeb maar ik heb alle matches met barbe gedaan maar hij had er 7 solo gedaan en 3 samen.
Because you know i'm all about that ass
pi_143993628
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 13:26 schreef blow... het volgende:

[..]

jawel. We zijn allebei bronze 1 gewordeb maar ik heb alle matches met barbe gedaan maar hij had er 7 solo gedaan en 3 samen.
Bronze 2 kwam jij (ik in 1), ik had met mn provisionals 6w 4l. Die 3 potjes met jou waren allemaal een loss.
Was een drama :X
pi_143993928
Ik ben eindelijk gold :D .
pi_143994234
Account van me broertje gecarried naar divison 2 silver. Nog ff en bijna gold.
pi_143995455
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:35 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Bronze 2 kwam jij (ik in 1), ik had met mn provisionals 6w 4l. Die 3 potjes met jou waren allemaal een loss.
Was een drama :X
ik ben in 1 gekomen en met season 4 naar 2 gegaan. Die 3 potjes duo waren idd losses maar die andere 7 heb ik er 6 van gewonnen :')

Ging vreselijk slecht idd :{
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:48:36 #222
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143995770
Phuu flink aan het zakken. Van Plat naar G2 :/
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143995995
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Phuu flink aan het zakken. Van Plat naar G2 :/
:O ik kom eraan naar gold 2 _O_
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:56:00 #224
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143996030
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:55 schreef blow... het volgende:

[..]

:O ik kom eraan naar gold 2 _O_
Haha jaja. Ik heb helaas een nieuwe muis en het kiten gaat een stuk moeilijk! Maar het komt wel :D
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143996063
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Haha jaja. Ik heb helaas een nieuwe muis en het kiten gaat een stuk moeilijk! Maar het komt wel :D
ik win gemiddeld 1 lp per uur dus van bronze 2 naar gold 2 is nog maar 1000 uur _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_143997369
1 lp per uur!?
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:23:28 #227
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143998778
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:40 schreef LadyGrey het volgende:
1 lp per uur!?
Ja. 1 Win - 1 Loss met ongeveer gemiddelde MMR is gewoon een +25 / -24. Dus na 2 games van een half uur is dat +1 LP
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143998833
Dafuq.
pi_143999100
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:40 schreef LadyGrey het volgende:
1 lp per uur!?
is best normaal met een 50 procent winrate en eeb normaal mmr :*
Because you know i'm all about that ass
pi_144003192
Karma mid, goed of slecht? Of past ze toch beter als support role? Net tegen bots haar gepicked om te kijken hoe haar kit aanvoelt en speelt. Speelt lekker en voelt ook goed aan. Speel tip voor haar?

LMQ en TSM, ze blijven elkaars teamcomps wisselen. _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door pl4kkie op 30-08-2014 23:20:16 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144010674
Awesome series TSM vs LMQ tot nu toe! :D
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_144011492
okay mensen heb ik nog wat gemist
  zondag 31 augustus 2014 @ 02:05:54 #233
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_144011565
TSM!!
pi_144012815
:') Kijkt iemand deze slachting?
  zondag 31 augustus 2014 @ 04:55:06 #235
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_144013337
AP Tristana aan t oefenen.
Voelt heerlijk om met 3 skills (en eventueel ignite) een mid neer te halen.
Of met 3 skills, ignite en sceptre een tank neer te bursten.
pi_144013877
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 04:55 schreef yamiown het volgende:
AP Tristana aan t oefenen.
Voelt heerlijk om met 3 skills (en eventueel ignite) een mid neer te halen.
Of met 3 skills, ignite en sceptre een tank neer te bursten.
jammer dat ap tristana generfed is omdat ze als adc op was
Because you know i'm all about that ass
pi_144014668
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:23 schreef pl4kkie het volgende:
Karma mid, goed of slecht? Of past ze toch beter als support role? Net tegen bots haar gepicked om te kijken hoe haar kit aanvoelt en speelt. Speelt lekker en voelt ook goed aan. Speel tip voor haar?

Ik vind haar echt heerlijk spelen. Ze heeft zeer goede poke, ze heeft cc en een shield + speed boost (eventueel voor het hele team). Hierdoor is ze behoorlijk safe. Mensen onderschatten vaak haar mantra q , zeker in lane. Ze blijven dan net te lang en dat kan een early kill opleveren. Ook leuk als ze backen onder hun turret. Snipe! Zeker met de AOE van mantra q.

Punt om op te letten is om haar mantra w ook te gebruiken af en toe. Ik doe dat zelf vrijwel nooit en moet daar echt aan werken. Want het is echt een goede heal
~Si vis amari, ama~
pi_144015501
Ik verveel me op lol. Heb al weken het gevoel niet genoeg energie te hebben voor ranked maar verveel me in normals en heb in die tijd alleen maar champs/lanes geprobeerd en getest -die allemaal even goed/slecht gingen- waardoor ik nu eig niet eens weet welke lane ik zou moeten picken in ranked.
  zondag 31 augustus 2014 @ 12:36:44 #239
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_144017904
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 08:38 schreef blow... het volgende:

[..]

jammer dat ap tristana generfed is omdat ze als adc op was
Heb gisteren in 4 games, een gemiddeld KDA van 7 ofzo, en dan zat er nog één game bij waar ik kda van 0.5 had vanwege pc die chrashte en jungler die niet kwam helpen.
pi_144018921
Game gehad waar we 5 mid begonnen en gelijk middelste tower hadden en daarna de zijkanten. Vijand wisten niet wat ze moesten doen. :P
pi_144019490
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:07 schreef Hermanna het volgende:
Game gehad waar we 5 mid begonnen en gelijk middelste tower hadden en daarna de zijkanten. Vijand wisten niet wat ze moesten doen. :P
bronze plays, normaal gesproken gaat het andere team dan even lekker farmen tot lvl 6, komen dan naar mid waar iedereen nog lvl 3 is. gg
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_144020033
Bruiser katarina is best sterk man :o

Weet niet of het legit is maar heb 2 keer gecarried. Zelfs nog de ancient golem gebouwd op toplane omdat die me 900 hp gaf _O_
Because you know i'm all about that ass
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:27:26 #243
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_144036426
HaXxOr gespot

Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144036605
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:27 schreef pl4kkie het volgende:
HaXxOr gespot

[ afbeelding ]
bedoel je die xin zhao wins losses en rank? Dat is een bug in lolnexus xd
Because you know i'm all about that ass
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:35:01 #245
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_144036886
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:30 schreef blow... het volgende:

[..]

bedoel je die xin zhao wins losses en rank? Dat is een bug in lolnexus xd
Ja, Kneiterharde hacker die gast. Dan heeft hij nu zn eerste loss gekregen, We hebben hun keihard gestompt, Eindigde op 12-0-4 :+

Ik weet dat het een bug is, had hem ook nog opgezocht op lolking. Daar bleek hij 528 losses te hebben
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144037904
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:35 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ja, Kneiterharde hacker die gast. Dan heeft hij nu zn eerste loss gekregen, We hebben hun keihard gestompt, Eindigde op 12-0-4 :+

Ik weet dat het een bug is, had hem ook nog opgezocht op lolking. Daar bleek hij 528 losses te hebben
nice _O_ net trouwens 2 potjes gedoued met doos. Ik was kata. Sprong naar annie toe bugsplat. Rito plz.
Because you know i'm all about that ass
pi_144038630
Mijn ranked penta trouwens gestolen door een of andere zed lol.
Because you know i'm all about that ass
pi_144044937
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:36 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen, maar de enige manier om beter te worden is kritiek te accepteren.
Barbewire heeft allemaal solide punten imo.
oh maar dat hoor je mij ook niet zeggen... ik post hier ook vaak genoeg juist met crietiek op me zelf en nog niet eens zo zeer op men tegens/mede standers

Edit:

CRS V LMQ...

[ Bericht 2% gewijzigd door Liandri op 31-08-2014 23:01:31 ]
pi_144047962
Wauw, Curse 2-0 voor tegen LMQ en game 3 is zeer close!
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:50:50 #250
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_144048052
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:49 schreef PSYCHEV het volgende:
Wauw, Curse 2-0 voor tegen LMQ en game 3 is zeer close!
Spoiler pls....
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_144054761
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Spoiler pls....
Janken
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
  maandag 1 september 2014 @ 11:15:27 #252
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_144055498
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:47 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Janken
Best naar als je door omstandigheden even geen tijd had om het live te kijken en dat je tijdens de eerste game dit ziet :') Is gewoon niet verstandig.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_144064363
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
bronze plays, normaal gesproken gaat het andere team dan even lekker farmen tot lvl 6, komen dan naar mid waar iedereen nog lvl 3 is. gg
... Heb deze tactiek ook wel eens in een pro match gezien.
Veel succes met je side lanes farmen tot lvl 6. In die tijd moet je mid het overleven 5v1?? Die turret is bij de 1e, misschien 2e wave neer als er niemand komt helpen.
Zijn je sidelanes nog maar lvl 2 als iedereen teruggaat naar hun lane.
pi_144068943
God damnit. Zat ik in promo's krijg ik een darius die first blood geeft aan nasus. Ook brand ging hard terwijl onze riven mid lekker zat te feeden en mn duoq suport aalleen zat te flamen met onze feeding amumu. Ik was jinx maar ik had niet het gevoel echt veel te kunnen doen tegen een nasus met 800 stacks }:|

Als je mid en top en jungler verliezen wat kun je dan doen als adc?

Ik ben maar gaan split pushen en nog 2 towers gekrefen maar echt heloen dees het niet.
Because you know i'm all about that ass
pi_144069030
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:47 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Janken
Als je post nou enige waarde had.. maar nee.
  maandag 1 september 2014 @ 18:15:39 #256
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_144069553
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 17:53 schreef blow... het volgende:
God damnit. Zat ik in promo's krijg ik een darius die first blood geeft aan nasus. Ook brand ging hard terwijl onze riven mid lekker zat te feeden en mn duoq suport aalleen zat te flamen met onze feeding amumu. Ik was jinx maar ik had niet het gevoel echt veel te kunnen doen tegen een nasus met 800 stacks }:|

Als je mid en top en jungler verliezen wat kun je dan doen als adc?

Ik ben maar gaan split pushen en nog 2 towers gekrefen maar echt heloen dees het niet.
Vrij weinig, proberen te farmen en objectives pakken. In TF"s proberen zoveel mogelijk damage te doen en evt een paar kills maken. Hopelijk gaat je team inzien dat het nog niet verloren is. Zo niet, take your loss en volgende keer hopelijk beter
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144072926
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:55 schreef Xetran het volgende:

[..]

Als je post nou enige waarde had.. maar nee.
janken
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
  maandag 1 september 2014 @ 20:19:05 #258
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_144075410
FML, loss prevented staat aan, krijg gvd maar +9

Omdat ranked down is maar een normal gedaan, ik als karthus tegen yasuo midlane. Hij zei voordat de game begon, gg easy many knockups in lane :D.

Nou dat was ook zo maar hij ging meer dood dan ik _O-. Helaas geen penta kunnen verkrijgen, wel een quadra, mja, tyhards :'). Wel weer een leuke champ ontdekt.

[ Bericht 86% gewijzigd door pl4kkie op 01-09-2014 21:12:07 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144078081
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:19 schreef pl4kkie het volgende:
FML, loss prevented staat aan, krijg gvd maar +9

Omdat ranked down is maar een normal gedaan, ik als karthus tegen yasuo midlane. Hij zei voordat de game begon, gg easy many knockups in lane :D.

Nou dat was ook zo maar hij ging meer dood dan ik _O-. Helaas geen penta kunnen verkrijgen, wel een quadra, mja, tyhards :'). Wel weer een leuke champ ontdekt.
omg karthus press r to win learn a real champ noob /ff
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
  maandag 1 september 2014 @ 21:15:32 #260
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_144078120
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:14 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

omg karthus press r to win learn a real champ noob /ff
Janken
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144078208
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:15 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Janken
hahaha
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_144081539
Wanneer moet ik attavk move clicken en wanneer normaal click? Ik hen attavkmove click weer op mn linkermuisknop gedaan maar wat heb ik er eigenlijk aan?
Because you know i'm all about that ass
pi_144086750
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 22:17 schreef blow... het volgende:
Wanneer moet ik attavk move clicken en wanneer normaal click? Ik hen attavkmove click weer op mn linkermuisknop gedaan maar wat heb ik er eigenlijk aan?
eh, gewoon a + leftclick, niet binden op leftclick, onnodig. Zelf gebruik ik het tijdens farmen en in battles, zodat als je missclickt je toch attacked.
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_144086827
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 00:11 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

eh, gewoon a + leftclick, niet binden op leftclick, onnodig. Zelf gebruik ik het tijdens farmen en in battles, zodat als je missclickt je toch attacked.
aah oke. Waarom niet op linksklik? Mijn handen krijgen de a nooit ingedrukt zegmaar.
Because you know i'm all about that ass
pi_144086940
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 00:14 schreef blow... het volgende:

[..]

aah oke. Waarom niet op linksklik? Mijn handen krijgen de a nooit ingedrukt zegmaar.
Hoezo niet? Je hebt je ringvinger op Q, middel op W en wijsvinger op E toch? Dan is het vrij simpel je ringvinger op a te doen. niet alleen op linksklik ivm bijv pingen, dat je daar niet heenloopt, of andere dingen die ik over het hoofd zie
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_144087193
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 00:19 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Hoezo niet? Je hebt je ringvinger op Q, middel op W en wijsvinger op E toch? Dan is het vrij simpel je ringvinger op a te doen. niet alleen op linksklik ivm bijv pingen, dat je daar niet heenloopt, of andere dingen die ik over het hoofd zie
ik heb pink op q ring op w middel op e en wijs op r :') had t anders moeten doen maar rito zei in de tut dat het goed was. Pingen heb ik nog niet aan gedacht lol.
Because you know i'm all about that ass
pi_144087211
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 00:31 schreef blow... het volgende:

[..]

ik heb pink op q ring op w middel op e en wijs op r :') had t anders moeten doen maar rito zei in de tut dat het goed was. Pingen heb ik nog niet aan gedacht lol.
Zou honestly toch aanleren wat ik zei, maar zelf weten
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_144087457
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 00:32 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Zou honestly toch aanleren wat ik zei, maar zelf weten
wil ik ook doen maar ik weet niet echt hpe ik dab comfortabel mijn hand moet houden :')
Because you know i'm all about that ass
pi_144088473
1138 wins / 1136 losses, zoveel verspilde tijd.
  dinsdag 2 september 2014 @ 07:39:09 #270
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_144089092
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 22:17 schreef blow... het volgende:
Wanneer moet ik attavk move clicken en wanneer normaal click? Ik hen attavkmove click weer op mn linkermuisknop gedaan maar wat heb ik er eigenlijk aan?
Ik heb attack move click gebind op shift RMB. Je kan het beste amc gebruiken als je gejuked wordt in bosjes. Zodra jij erin gaat en hun eruit amc doen. Dan heb je een snellere AA. Als je er heel goed mee ben kan je gaan stutteren en zelfs chasen. Dan maak je meer AA's.

Oefening baart kunst om het goed onder de knie te krijgen, want je kan er zoveel dingen beter mee doen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144095170
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 00:19 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Hoezo niet? Je hebt je ringvinger op Q, middel op W en wijsvinger op E toch? Dan is het vrij simpel je ringvinger op a te doen. niet alleen op linksklik ivm bijv pingen, dat je daar niet heenloopt, of andere dingen die ik over het hoofd zie
En R pak je dan ook met je wijsvinger of?
~Si vis amari, ama~
pi_144103379
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:37 schreef FedExpress het volgende:

[..]

En R pak je dan ook met je wijsvinger of?
en mn t dan?
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:54:22 #273
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_144116705
Tering wat een game net _O- Na 30 minuten al 6 item full build als pantheon. Wat zal nasus hebben gehuild in een hoekje. Ik heb hem helemaal kapot gemaakt op toplane _O-

Toen ik gefed was steeg het een beetje naar mn hoofd en ging ik een aantal keer nutteloos dood of omdat ze met 5 man mijn splitpush kwamen stoppen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144123054
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:37 schreef FedExpress het volgende:

[..]

En R pak je dan ook met je wijsvinger of?
Yesh
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_144123071
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:54 schreef pl4kkie het volgende:
Tering wat een game net _O- Na 30 minuten al 6 item full build als pantheon. Wat zal nasus hebben gehuild in een hoekje. Ik heb hem helemaal kapot gemaakt op toplane _O- [ afbeelding ]

Toen ik gefed was steeg het een beetje naar mn hoofd en ging ik een aantal keer nutteloos dood of omdat ze met 5 man mijn splitpush kwamen stoppen.
Uiteindelijk toch maar een KDA van ong 2.7, niet super :X
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_144124260
Net weer 100 lp gehaald dus ik ga morgen series doen :D
Because you know i'm all about that ass
pi_144124728
Met teemo ofc _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_144125492
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 00:15 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Uiteindelijk toch maar een KDA van ong 2.7, niet super :X
Janken
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144139307
Dacht dat ik wel lekker speelde vandaag, ranked proberen om richting goud te gaan. Het is weer retard tijd.

Fiddle wil een Nunu counterjunglen, gaat 2x dood, ganked gaat 2x dood. Een Cho top pushed gaat dood, pushed gaat dood. Gaat zeuren dat ie geganked wordt. En maar flame flame flame en dreigen met afk. Probeer positief te zijn en aanmoedigen etc, we winnen een teamfight, nemen een stiekeme baron en winnen later nog een teamfight. Cho gaat weer solo top, wordt geganked en de flame is er weer. Na 35mins waren ze gewoon te sterk na al het feed :'(

Zelf ging ik wel lekker als supp, dus nog maar een potje doen. Mag karma supp tegen een Morgana <3. Laatste 2 picks aan onze kant kiezen allebei adc. Met pijn in mn hart op het laatste moment kunnen dodgen :'(

Verschrikkelijk om zo ranked te moeten doen.

Edit:
En dat is 3, nu weer een afk-er

[ Bericht 2% gewijzigd door Barbewire op 03-09-2014 19:52:48 ]
pi_144140316
Lool net een gast die 3/19 ging met cassio botlane omdat ik teemo pickede _O-
Because you know i'm all about that ass
pi_144140333
Hij zat te feeden omdat teemo :')
Because you know i'm all about that ass
pi_144147944
het wil vandaag niet lukken, 4 potjes alweer verloren op een rij ;(

Zo van 70 lp weer gezakt naar 0 xD

[ Bericht 8% gewijzigd door pl4kkie op 03-09-2014 20:55:25 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144148517
Potje 4, een poppy die alles solo doet, potje 5 geen jungler. FML!!!
pi_144148763
Ffs. 8 keer . Promos gespeeld en het nog nooit gehaald :')
Because you know i'm all about that ass
pi_144149503
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef pl4kkie het volgende:

Zo van 70 lp weer gezakt naar 0 xD
janken
Vicariously I live while the whole world dies
pi_144150062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef pl4kkie het volgende:
het wil vandaag niet lukken, 4 potjes alweer verloren op een rij ;(

Zo van 70 lp weer gezakt naar 0 xD
Ik probeer het morgen wel weer. Het is een drama vandaag.
pi_144150326
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:15 schreef nyny83 het volgende:

[..]

janken
nee eigenlijk niet :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144151987
YES IK BEN DOOR SERIES HEEN
Because you know i'm all about that ass
pi_144153474
Sinds wanneer is fiora een hyperversie van yi? Fucking irritante teringchamp man. Nog veel erger dan yi trynd of een gefeede udyr.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_144154211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:42 schreef dustbrain het volgende:
Sinds wanneer is fiora een hyperversie van yi? Fucking irritante teringchamp man. Nog veel erger dan yi trynd of een gefeede udyr.
Sinds ze de ats hebben gebuffed?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_144155001
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:04 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Sinds ze de ats hebben gebuffed?
als ze poppy populair willen maken moeten ze gewoon een vu en een nerf geven idd :') #twitch
Because you know i'm all about that ass
pi_144155012
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:42 schreef dustbrain het volgende:
Sinds wanneer is fiora een hyperversie van yi? Fucking irritante teringchamp man. Nog veel erger dan yi trynd of een gefeede udyr.
sinds haar release.
Because you know i'm all about that ass
pi_144185384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:42 schreef dustbrain het volgende:
Sinds wanneer is fiora een hyperversie van yi? Fucking irritante teringchamp man. Nog veel erger dan yi trynd of een gefeede udyr.
Counteren met pantheon of jax en er is helemaal geen Fiora in het spel.
pi_144185550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:17 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Counteren met pantheon of jax en er is helemaal geen Fiora in het spel.
teemo.
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 4 september 2014 @ 22:47:19 #295
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_144186619
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:56 schreef blow... het volgende:
Ffs. 8 keer . Promos gespeeld en het nog nooit gehaald :')
Silver 4 --> Silver 3 kostte mij 23 promos ofzo lol.
Silver 3--> Silver 2 --> Silver 1 kostte mij nog geen 20 potjes.

Verder:
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:07 schreef blow... het volgende:
YES IK BEN DOOR SERIES HEEN
Gefeliciteerd :D
pi_144186735
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:47 schreef yamiown het volgende:

[..]

Silver 4 --> Silver 3 kostte mij 23 promos ofzo lol.
Silver 3--> Silver 2 --> Silver 1 kostte mij nog geen 20 potjes.

Verder:

[..]

Gefeliciteerd :D
haha laten we hopen dat ik nu in 20 potjes ook 2 ranks vooruit kom. Thanks btw :D
Because you know i'm all about that ass
pi_144186979
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:47 schreef yamiown het volgende:

[..]

Silver 4 --> Silver 3 kostte mij 23 promos ofzo lol.
Silver 3--> Silver 2 --> Silver 1 kostte mij nog geen 20 potjes.

Zorgen dat mij die 23x promo niet overkomt dan. Vandaag 3x op rij gewonnen en mag nu series doen naar Silver 4. Wil toch nog even proberen om richting goud te komen.
pi_144187009
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:00 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Zorgen dat mij die 23x promo niet overkomt dan. Vandaag 3x op rij gewonnen en mag nu series doen naar Silver 4. Wil toch nog even proberen om richting goud te komen.
ik ga ook voor gold lel
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 4 september 2014 @ 23:15:12 #299
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_144187458
Met AP trist kom ik in Gold, dat weet ik gewoon.
Ze is zo fkn makkelijk op Silver niveau.
50% van games krijg ik FB als ik lvl 2 raak en vaak als ik 3 raak ook nog.
pi_144188169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:15 schreef yamiown het volgende:
Met AP trist kom ik in Gold, dat weet ik gewoon.
Ze is zo fkn makkelijk op Silver niveau.
50% van games krijg ik FB als ik lvl 2 raak en vaak als ik 3 raak ook nog.
Elke x dat ik mid zeg en tristana kies denken ze gelijk dat ik toch adc ga. :{
pi_144191446
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:34 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Elke x dat ik mid zeg en tristana kies denken ze gelijk dat ik toch adc ga. :{
Ben nu hardcore adc tristana aan t spelen. En dan is carryen voor t eerst makkelijk. Win nu ook veel meer ook al is t team soms bar slecht. Toch maar eens AP gaan proberen dan
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')