Jullie wonen natuurlijk zoveel kilometer uit elkaar. Dan zie je elkaar tijden niet en bouw je die verlangens sterker en langer op. Dat kan ik dan wel begrijpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb dat wel heel erg met mijn vriend als we elkaar lang niet gezien hebben.
Nooit echt verliefd geweest zeker, TS?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef ntm het volgende:
Verwacht deze reacties. Ik heb een vriend, als er andere mensen zijn of in het openbaar zitten we niet aan elkaar. Vind dat sowieso ongemakkelijk, zeker als er andere mensen bij zijn. Is ook gewoon respectloos eigenlijk. Dan doe je net alsof die andere mensen niet bestaan.
Ja, zo (ongeveer) gaat het bij ons dus ook (nog steeds)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:06 schreef erodome het volgende:
Ben eigenlijk nogsteeds best wel klef met mijn man. We staan echt niet te tongen op straat, maar in de rij bij de kassa even armpje om elkaar heen of dat ik even lekker tegen hem aan hang, soms een klein kusje(gewoon kusje dus), handjes vasthouden, dat soort dingen. We zitten niet aan elkaar vast de hele dag, op een feestje zullen we ook echt ons niet als een siamese tweeling bewegen, maar tussendoor komen we wel altijd wel even samen en zijn er liefdevolle aanrakingen.
In het begin zaten we wel een beetje teveel aan elkaar vastgeplakt, maar goed, daar waren we ook tieners voor.
Hoe het hoort hebben wij schijt aanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht, doe dat gewoon lekker in je slaapkamer. Hand vasthouden of arm om iemand heen is prima, kusje bij afscheid kan ook. Maar alles meer dan dat hoort niet in het openbaar.
Ben je 15?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Hoe het hoort hebben wij schijt aan
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:29 schreef SonicVolcano het volgende:
haha, ik ga alteid naast zon stelltje staan en ga ik zon mijn rechterhant aflebberen en als ze dan vrage van he wat doe je nu ofzo, dan zeg ik: ja wat? is toch mijn rechterhand of nie?????
nou das vaak best hilaries en ik zit er aan te denke om een youtjoep kompilasie te maken ofzo, ff duimpies omhoog score [ afbeelding ]
Ik liep laatst door de stad en kneep iemand in d'r kont.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Goejedag het volgende:
Heb je nog meer voorbeelden, vind het wel gheyl.
Wat zei je moeder toen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik liep laatst door de stad en kneep iemand in d'r kont.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Laat die stelletjes toch lekker. Als wij FOK!ers ooit een vriendin zouden hebben, dan zouden we ook zoveel mogelijk aanraken, zolang het duurt.
Nee, ik ben contactgestoord.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom heb je dit gedaan
kon je er niet tegen dat iemand iets tegen je zei ;s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |