En hand vast houden ook niet? Of dat wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef ntm het volgende:
Verwacht deze reacties. Ik heb een vriend, als er andere mensen zijn of in het openbaar zitten we niet aan elkaar. Vind dat sowieso ongemakkelijk, zeker als er andere mensen bij zijn. Is ook gewoon respectloos eigenlijk. Dan doe je net alsof die andere mensen niet bestaan.
Duidelijk een gezonde relatie dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef ntm het volgende:
Verwacht deze reacties. Ik heb een vriend, als er andere mensen zijn of in het openbaar zitten we niet aan elkaar. Vind dat sowieso ongemakkelijk, zeker als er andere mensen bij zijn. Is ook gewoon respectloos eigenlijk. Dan doe je net alsof die andere mensen niet bestaan.
Je vriend houdt niet van je, sorry.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef ntm het volgende:
Ik had verwacht dat jij al je hele leven verliefd was op jezelf, maar dat is dus pas sinds kort?quote:
Ik heb nu een hoed met spiegeltjes zodat ik mezelf ook in het openbaar kan blijven adoreren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij al je hele leven verliefd was op jezelf, maar dat is dus pas sinds kort?
Als je pas een vriendje hebt en je bent helemaal smoor dan bestaan die andere mensen op datquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef ntm het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |