Alleen voor mijn ogen bestemd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ontvang ook graag een selfie van je in DM
Ik wil wel eens een selfie van jouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je naam laat veranderen in O....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een selfie van jou
Als je mij een selfie stuurt zal ik erover nadenken om een selfie van mij met mijn kat te sturen ja?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een selfie van jou
Watquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je je naam laat veranderen in O....
Nee, maar ik heb mezelf uitgenodigd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:19 schreef Etsu het volgende:
Johannes, heb jij ook een officiële uitnodiging gekregen van Paxcon om z'n keizerlijk paleisje te bezichtigen?
Je weet toch hoe Johannes' hond heet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je mij een selfie stuurt zal ik erover nadenken om een selfie van mij met mijn kat te sturen ja?
[..]
Wat
Ik wil jou best een foto sturen maar ik dan wil ik garantie dat ik een terugkrijgquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je mij een selfie stuurt zal ik erover nadenken om een selfie van mij met mijn kat te sturen ja?
[..]
Wat
Doei he.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb mezelf uitgenodigd.
Ik ga nu eten, doei.
mijn vloer is wel top ja. Wel wat deukjes her en der maar daar kijk je zo over heen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot Elan het uitlegt.
Misschien denkt hij dat ik jaloers ben op de mooie vloer van sof, dat is namelijk waar.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet toch hoe Johannes' hond heet?
Schaam je.
Stuur je Facebook maar, ik voeg je wel toequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil jou best een foto sturen maar ik dan wil ik garantie dat ik een terugkrijg
Daar eet ik echt zelden.quote:
Nee, facebookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope weet ik niet
[..]
Stuur je Facebook maar, ik voeg je wel toe
Ik ook maar na 1,5 week rijst eten had ik wel zin in wat andersquote:
Rijstquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook maar na 1,5 week rijst eten had ik wel zin in wat anders
zal kijken of ik zo foto's kan plaatsen. Ga namelijk zo uit eten dus doe het anders vanavond welquote:
Hier eten ze alleen maar rijst of noedels. En dan slurpen ze daarbijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rijst
McDonalds
Wat een aidsland zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |