quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:29 schreef deadprez het volgende:
Leer jij eerst maar eens Nederlands.
Een stel maagden die nog nooit seks hebben gehad, beetje dubbelop niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef petersteinlechner- het volgende:
zit hier een stel maagden op fok die nog nooit seks hebbe gehad maar wel stoer praten. Laat me niet lagge jonges kom maar trug als je ervaren bent
Ik ben nog maagd..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef petersteinlechner- het volgende:
zit hier een stel maagden op fok die nog nooit seks hebbe gehad maar wel stoer praten. Laat me niet lagge jonges kom maar trug als je ervaren bent
Aw shit. Je hebt ons door.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef petersteinlechner- het volgende:
Aanwinst weer deze TSquote:geregistreerd op: dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:21
In de speeltuin zeker?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Zometeen maar weer even opzoek naar een nieuwe scharrel
Weet ik veel, maar TS heeft er iets tegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je daar trots op zijn?
Nee, het basketbalveldjequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:38 schreef Gewas het volgende:
Ik ben door mijn dinnetje gepijpt, heb haar gevingerd en ben door haar afgetrokken. Ben ik nu nog maagd?
Groetjes Gewas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |