quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh sorry, helemaal je DM's vergeten !
quote:
Ik denk dat LB wat jong voor me isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een FOK!-user pakken. Ik zal straks wel even een selectie voor je maken uit het "Heren laat je zien" topic
Nog apatischer? Ik weet niet of dat mogelijk is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je wat apatischer zijn.
Ik wil je best wat lessen geven.
Hosselbaas dat je bent.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben nu wel met 2 leuke dames aan het praten denk ik![]()
![]()
dan koop je zequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om koekjes te bakken thoughVolgende keer
Nais.quote:
iemand die samen met jou dingen wil uitwerken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar wie moet ik dan op zoek?
Wow. Beelzebub85 is best groot geschapen. Volgens mij heb jij een date nodig die iets minder op de voorgrond treedt.quote:
Is dit een subtiele sollicitatie?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
iemand die samen met jou dingen wil uitwerken?
Nee joh koekjes kopen is niet leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan koop je ze
of je maakt 420 brownies voor medan regel ik de meuk erin wel
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat LB wat jong voor me is
[..]
Nog apatischer? Ik weet niet of dat mogelijk is.
Maar ik leer graag bij.
[..]
Hosselbaas dat je bent.
Ken ik ze?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Beelzebub85 is best groot geschapen. Volgens mij heb jij een date nodig die iets minder op de voorgrond treedt.
rival heeft potentie maar die pigmentvlekken op de rug... ik weet het niet.
Bij deze koppel ik je aan Pinnacle. Hij ziet er wel lekker gewoon uit.
Ik vind je op FOK! nog erg geinteresseerd overkomen soms in anderen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik leer graag bij.
Lrquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Beelzebub85 is best groot geschapen. Volgens mij heb jij een date nodig die iets minder op de voorgrond treedt.
rival heeft potentie maar die pigmentvlekken op de rug... ik weet het niet.
Bij deze koppel ik je aan Pinnacle. Hij ziet er wel lekker gewoon uit.
Nee hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit een subtiele sollicitatie?
Als je aan zou komen met jodenkoeken morgen zou ik wel om de ironie kunnen lachenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee joh koekjes kopen is niet leuk
Ik weet niet eens of ik morgen wel langskomquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je aan zou komen met jodenkoeken morgen zou ik wel om de ironie kunnen lachen
Tjacka toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
LR, zijn er niet mannen die met volleyballen op bed liggen?
i knowquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik morgen wel langskom
Ik moet nu aan die eerste dm's van ons denkenquote:
APENPAKquote:
Is nog allemaal niet echt uitgewerktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor
Al ben ik best benieuwd wat je in gedachten hebt
Nou, neukze danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat LB wat jong voor me is
[..]
Maar ik leer graag bij.
[..]
Hosselbaas dat je bent.
Ken ik ze?
Nee
Oké, bedankt voor deze les.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind je op FOK! nog erg geinteresseerd overkomen soms in anderen.
Dat zou ik proberen te vermijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |