quote:
Teleurstellendquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Jimbo. Genieten vanavond?
[..]
Ow, dacht dat je die jongen wel tof vond.
Ik niet.
[..]
Jeetje. Ik ben al weken mijn huis niet uit geweest. Vreemd.
Oh, had ik gister nog verteld. Hij zegt niks meer en ik heb ook niet echt zin om erachteraan te gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik niet.
[..]
Als je achter de aandacht van je date aan moet gaan word het sowieso niks.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, had ik gister nog verteld. Hij zegt niks meer en ik heb ook niet echt zin om erachteraan te gaan
Hoe zit het met jouw ambitie om films te maken dan? Of series was het?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax wel meer calorieën denk ik
Inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je achter de aandacht van je date aan moet gaan word het sowieso niks.
Beidequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw ambitie om films te maken dan? Of series was het?
Gewoon een FOK!-user pakken. Ik zal straks wel even een selectie voor je maken uit het "Heren laat je zien" topicquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, had ik gister nog verteld. Hij zegt niks meer en ik heb ook niet echt zin om erachteraan te gaan
Heb je al ideeën?quote:
Ach, same old same old.quote:
Oh, daar heb ik dan overheen gelezen denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een FOK!-user pakken. Ik zal straks wel even een selectie voor je maken uit het "Heren laat je zien" topic
Misschien moet je wat apatischer zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen zien mij niet op die manier. Ik ben meer de gay bff.
Voor films heb ik al ideeën vanaf mijn vroegste jeugd.quote:
Jammer. Ik ben nu wel met 2 leuke dames aan het praten denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, same old same old.
Vrouwen zien mij niet op die manier. Ik ben meer de gay bff.
[..]
Oh, daar heb ik dan overheen gelezen denk ik.
Jammer wel. Vreemd altijd wel. Zo onbeleefd.
laten we het hopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik niet.
[..]
kom jij ze morgen brengen?quote:
Ouwe playerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben nu wel met 2 leuke dames aan het praten denk ik![]()
![]()
Moet je iemand zoeken hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor films heb ik al ideeën vanaf mijn vroegste jeugd.
Wou het ook uitwerken als boek, maar ik mis het taalgevoel en geduld daarvoor denk ik.
Je moeder en oma?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben nu wel met 2 leuke dames aan het praten denk ik![]()
![]()
oh sorry, helemaal je DM's vergeten !quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om koekjes te bakken thoughquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laten we het hopen
[..]
kom jij ze morgen brengen?
dan ben je echt een uberheld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |