Dan nog steeds is het een complot, als in samenzwering tegen de Amerikanen waarbij net gedaan wordt of men een Amerikaans staatsburger heeft onthoofd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Re het volgende:
[..]
als tie is overgelopen is het geen complot, sneu mannetje
dus wat je eigenlijk zegt is dat het een geheim plan tegen Amerika.. ok problem solvedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan nog steeds is het een complot, als in samenzwering tegen de Amerikanen waarbij net gedaan wordt of men een Amerikaans staatsburger heeft onthoofd.
Of is het dan ineens geen complot meer?
Nee, dat zeg ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:26 schreef Re het volgende:
[..]
dus wat je eigenlijk zegt is dat het een geheim plan tegen Amerika.. ok problem solved
Heb jij andere onthoofdingsvideo's van IS gezien? Er zijn er namelijk genoeg waarbij ze moeite hebben met het los snijden van het hoofd. Alle gore details worden gewoon gefilmd door die barbaren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vermoed dat de onthoofding niet zo soepel verliep als gehoopt. Daarom de fade naar het eindresultaat. Waarschijnlijk verzette Foley zich hevig en duurde het allemaal erg lang, waardoor de beul er niet zo mooi opstond. Lijkt me het meest voor de hand liggend. IS doet er alles aan zichzelf zo 'goed' mogelijk te promoten. Kijk maar naar al hun andere video's. De productie is van een hoog niveau. Flashy titels, color grading, sound design. Daar past natuurlijk geen gestuntel tussen.
Je ziet op het laatst toch gewoon zijn hoofd op zijn romp liggen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb jij andere onthoofdingsvideo's van IS gezien? Er zijn er namelijk genoeg waarbij ze moeite hebben met het los snijden van het hoofd. Alle gore details worden gewoon gefilmd door die barbaren.
Ik denk eerder dat hij helemaal niet onthoofd is en dat dit een psyop is van de Yanks. Maar ja... bewijs dat maar eens. Dat laatste gaat niet lukken, dus is het zinloos om je hier mee bezig te houden.
En hoe weet je dat dit wel echt is dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:31 schreef Disorder het volgende:
[..]
Je ziet op het laatst toch gewoon zijn hoofd op zijn romp liggen?
Dan lijkt het mij dat deze jonge ook direct geen onthoofdingen mag doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vermoed dat de onthoofding niet zo soepel verliep als gehoopt. Daarom de fade naar het eindresultaat. Waarschijnlijk verzette Foley zich hevig en duurde het allemaal erg lang, waardoor de beul er niet zo mooi opstond. Lijkt me het meest voor de hand liggend. IS doet er alles aan zichzelf zo 'goed' mogelijk te promoten. Kijk maar naar al hun andere video's. De productie is van een hoog niveau. Flashy titels, color grading, sound design. Daar past natuurlijk geen gestuntel tussen.
Dat weet ik ook niet. Het ziet er echter echt uit. En gezien hun capaciteiten om mensen daadwerkelijk te onthoofden lijkt het me op z'n minst aannemelijk dat het deze keer ook echt is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En hoe weet je dat dit wel echt is dan?
Dat het laatste shot er echt uit ziet, wil niet per se zeggen dat het ook echt is. Ik neem niets meer zomaar aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:32 schreef Disorder het volgende:
Dat weet ik ook niet. Het ziet er echter echt uit. En gezien hun capaciteiten om mensen daadwerkelijk te onthoofden lijkt het me op z'n minst aannemelijk dat het deze keer ook echt is.
Jawel je neemt aan dat het nep is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat het laatste shot er echt uit ziet, wil niet per se zeggen dat het ook echt is. Ik neem niets meer zomaar aan.
Ik denk dat ja, wat niet wegneemt dat ik er naast kan zitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jawel je neemt aan dat het nep is.
De VS de bad guy moet blijven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:31 schreef Disorder het volgende:
[..]
Je ziet op het laatst toch gewoon zijn hoofd op zijn romp liggen?
edit: Ach. Dat is dan natuurlijk "nep!" omdat op de één of andere manier de VS de bad guy moet blijven.
quote:James Foley's boss hits out at 'disgraceful' claims he was murdered a year ago
President Bashar al-Assad's official spokesman claimed the US journalist was killed last year, despite hostages seeing him alive just weeks ago
Bron: http://www.telegraph.co.u(...)ered-a-year-ago.html
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:35 schreef schoolstudent het volgende:
Zouden jullie dan denken dat Foley nog leeft en betaald is hiervoor? Krijgt hij plastische chirurgie om onherkenbaar te worden?
Aangezien die onthoofdingvideo's normaal niks te raden over laten.
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:35 schreef schoolstudent het volgende:
Zouden jullie dan denken dat Foley nog leeft en betaald is hiervoor? Krijgt hij plastische chirurgie om onherkenbaar te worden?
Hij mocht eerst optreden doen in de versie voor internet, geen idee of hij daarna zijn hoofd is kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niethij is wel onthoofd maar niet met dat aardappelschilmesje en waarschijnlijk ook door een ander persoon.
Die video is in elk geval opgezet spel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:35 schreef schoolstudent het volgende:
Opgezet spel? Je bedoelt dus fake?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die video is in elk geval opgezet spel.
Verder weinig van te zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |