Payback zou zijn als ze TS eerst flink zou opgeilen om hem daarna genadeloos af te wijzen.quote:
Dat is hoe ik dat ongeveer deed als 13-jarig knulletje. Tongen totdat we erbij neervielen en een maandje later haar hart breken met een sms'je. "Sorry maar ik denk niet dat ik nog verliefd ben". Zelden iemand zo lang zien jankenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Payback zou zijn als ze TS eerst flink zou opgeilen om hem daarna genadeloos af te wijzen.
tsja.. niet alleen toen... wie weet werden haar antwoorden wel korter omdat het zo'n langdradige flirtpoging was.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:10 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Dat is hoe ik dat ongeveer deed als 13-jarig knulletje. Tongen totdat we erbij neervielen en een maandje later haar hart breken met een sms'je. "Sorry maar ik denk niet dat ik nog verliefd ben". Zelden iemand zo lang zien janken.
Eikel was ik.
Verdiende loon dan. Je was een klootzak.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef wip_kip het volgende:
Ik was degene die haar vijf jaar eerder met een sms-je gedumpt heeft![]()
Meiden komen lastig van een Stockholm syndroom af inderdaad. Misschien had je ze niet wekenlang moeten opsluiten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:10 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Dat is hoe ik dat ongeveer deed als 13-jarig knulletje. Tongen totdat we erbij neervielen en een maandje later haar hart breken met een sms'je. "Sorry maar ik denk niet dat ik nog verliefd ben". Zelden iemand zo lang zien janken.
Eikel was ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |