HA! Newbiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:35 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
nog maar 12 jaar oud.
Receiver gekocht! Kan van het lijstje af
hahaquote:
Ik dus ook niet. Nog snel even aan mijn mannelijke collega's gevraagd, die hebben er vaak meer verstand van. Ik wist niet eens het verschil tussen Plasma en LCDquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je![]()
Ik heb er verder geen verstand van.
Yesssss, voor deze prijs moest ik het wel doen (scheelt wel 10 euro met de winkelprijsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Er zijn niet zoveel receivers deze hunt lijkt wel.
ik ook n iet hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha
zit alleen niet al die jaren dagelijks op het forum
Ik ook niet, kijk maar in de dagcijferslijst, daar sta ik lang niet dagelijks inquote:
je zit hier al sinds m'n 7equote:
ha kindjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je zit hier al sinds m'n 7eziek
Ik heb dat met veel dingen die langs komen. Super gaaf, maar wat moet je er in hemelsnaam mee?quote:
Deze is voor op het strand - langs het zwembad neem ik aan. Onderwater hoor je niet zoveelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik heb dat met veel dingen die langs komen. Super gaaf, maar wat moet je er in hemelsnaam mee?
ctrl alt delte.quote:
quote:
ik had je vader kunnen zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:47 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
u schamen voor uw leeftijd is het niet waard meneer
Coolquote:
maar niet voor ¤200 denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:52 schreef essnhills het volgende:
Iemand hier vroeg wel naar een keukenmachine geloof ik
en zeker kwart voor 5 ook naar huisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Cool
mijn vader zit ook te hunten op z'n werk overigens, ambtenaar.. dan snap je het wel
ik om half 5 naar huis maar moet wel om half 8 beginnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en zeker kwart voor 5 ook naar huis
nope 4 uurquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en zeker kwart voor 5 ook naar huis
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
nope 4 uur
en dan nog vakantie hebben ook voor de derde keer. Hij vind het zelf ook grappig hoor: de vooroordelen kloppen echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |