voor de opleiding, naturally. Maar bijna alles is reader en die zijn natuurlijk spotjegoedkoopquote:
Bij ons was dat toch echt verplicht hoorquote:
op de uni?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij ons was dat toch echt verplicht hoor
Nee man, ik bedoel de hele middelbare, echt niet alleen ind e brugklas.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op de uni?
ga weg joh. wat sneu.
ja moest hier ook hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee man, ik bedoel de hele middelbare, echt niet alleen ind e brugklas.
bij ons ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij ons was dat toch echt verplicht hoor
goed geheugen opaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bij ons ook
dat het gebeurde was een tweede
t moest wel maar dat ging binnen een week kapot, dus deed het nietquote:
Maar je hebt toch geen zon op je zolderkamer???quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:01 schreef Hinder het volgende:
Dat toetsenbord heb ik hier voor me liggen, tijd terug ook via iBood besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef GekkePoes het volgende:
Ok wie wil er zo een geweldige buitenlamp van Philips?buiten kansjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi ha hoOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
Zit nog ff op de tram te wachten. Maar dan kom ik hunten!!
Veel plezierquote:
Die vindt niks, dan mag het.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:36 schreef essnhills het volgende:
Hoezo is speciaal deze wel legaal eigenlijk?
het is geen scanner die signalen opvangt maar 1 die alle vaste palen download en op basis daarvan signaal geeft. Net als bij de tomtom bijv.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:36 schreef essnhills het volgende:
Hoezo is speciaal deze wel legaal eigenlijk?
Ja, of alleen van die vaste flitspalen waarvan je sowieso weet waar ze staan.quote:
Ah zo jaquote:
quote:
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:50 schreef Uccie het volgende:
Ik ga toch maar even eten maken....tot zo
Of met smartphones.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:56 schreef Hinder het volgende:
Als ze dit nu ook even met wat tablets doen.
Mooiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:02 schreef Hinder het volgende:
[..]
Het was wel de Medium-versie. De Large-versie zal zo nog wel volgen.
quote:
Je betaalt per kgquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef GekkePoes het volgende:
Wel jammer dat ze alles apart verzenden ipv een verzamel hunt pakketscheelt een hoop verzendkosten.
philips heeft weer lampen geloosd bij iboodquote:
misschien komt die bezem straks ook weer.quote:
Van de blinde designer inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
philips heeft weer lampen geloosd bij ibood
Die zijn voor in deze strakke, eigentijdse en robuuste lampen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:17 schreef GekkePoes het volgende:
En ik dacht vanmiddag, wat moet je nu met reserve led spots
Die ecomoods hebben niet zo'n goede mood denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:21 schreef Uccie het volgende:
Het wordt er ook echt niet sfeervoller van.
zijn een beetje moodyquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ecomoods hebben niet zo'n goede mood denk ik.
Dat is ecoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ecomoods hebben niet zo'n goede mood denk ik.
Niet echt friendlyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |