quote:Niet veertien, maar achttien kandidaten doen dit seizoen mee aan Expeditie Robinson. De cast bestaat dit jaar uit een recordaantal deelnemers. Dat heeft RTL 5 vandaag laten weten. Naast de eerder bekendgemaakte kandidaten, gaan ook K1-vechter Remy Bonjasky, Rick Brandsteder, presentatrice Nadia Palesa Poeschmann en actrice Juliette van Ardenne de strijd aan. Die strijd wordt dit seizoen voor het eerst geleverd op drie verschillende eilanden op de Filippijnen.
Ik vond de deelnemerslijst dit jaar niet echt geweldig. Bonjasky zal er wel zsm uitgestemd wordenquote:
Hangt ervan af of ze knap zijn of niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meer dames is altijd goed[/ds2mode]
Zou jij een lelijke afwijzen dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt ervan af of ze knap zijn of niet.
Geen idee, maar dat is wel iets anders dan mensen die op TV komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou jij een lelijke afwijzen dan?
Steek gelijk dat stadion in de fik. Dank alvast.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trein zondag naar Amsterdam gaat pas om 14.30, dus geen uren in het uitvak vantevoren![]()
he tam an he,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Steek gelijk dat stadion in de fik. Dank alvast.
Zeg zeg zeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Steek gelijk dat stadion in de fik. Dank alvast.
je reageert er op dus blijkbaar is hij succesvolquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dit jouw paringsroep ofzo?
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
je reageert er op dus blijkbaar is hij succesvol
Zijn jullie aant paren dan? Picsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je reageert er op dus blijkbaar is hij succesvol
Agh niemand van hier zit toch in het stadion dus niemand loopt gevaar.quote:
Gobbuarezquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:47 schreef DutchSL het volgende:
Dan krijgen ze als kind een van Gobbel-Suarez hybrid bohh
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh niemand van hier zit toch in het stadion dus niemand loopt gevaar.
Teletekst supporters. Allemaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Behalve ik danToch wel apart dat er geen een Ajax- Seizoenskaarthouder hier zit
tellen ex kaarthouders niet meer meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tellen ex kaarthouders niet meer mee
Ja en gloryhuntersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Teletekst supporters. Allemaal.
Tsja misschien te duur voor de skere boiis. Maar 818 is natuurlijk wel veel makkelijker op een zondagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Veel te ver weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |