SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Great goal Dani Alves:
Vergeet daarnaast niet om ThadCastle te adorerenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bron?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:14 schreef ThadCastle het volgende: Captcha's komen naar de webapp.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Pokerstars blijft echt te lang offline
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat valt niet op want ze hebben al moeite om 1000'en requests per minuut van 1 gebruiker te onderscheiden van reguliere requests.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee en die deal is enkel download he.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Is er ook een uberdeal icm fifa 15, maar dan zonder die Forza?
Miss dat bij introductie in NL er een combi komt met fifa, ff afwachtenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Okay, thnxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee en die deal is enkel download he.
Miss dat bij introductie in NL er een combi komt met fifa, ff afwachten
GRAAG VERWIJDEREN![]()
http://www.se7ensins.com/(...)ead.1103593/page-137quote:
Die screen lijkt nep, maar MattWidz weet normaal die shit wel![]()
![]()
xbox is goedkoper en de toegevoegde waarde van de ps4 tov de xbox nog niet gezienquote:
plus gratis wins door maver op de xbox'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
qft so farquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
xbox is goedkoper en de toegevoegde waarde van de ps4 tov de xbox nog niet gezien
plus gratis wins door maver op de xboxDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
en toch ben ik zo dom om een ps4 te gaan halenquote:alhoewel ik iig wel voor me heb dat veel irl vrienden ps4 spelen/gaan halen. dus dan opzich het verschil wel waard
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Omdat Xbox.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
xbox is goedkoper en de toegevoegde waarde van de ps4 tov de xbox nog niet gezien
plus gratis wins door maver op de xbox
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zou ook voor PS4 gaan hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en toch ben ik zo dom om een ps4 te gaan halenalhoewel ik iig wel voor me heb dat veel irl vrienden ps4 spelen/gaan halen. dus dan opzich het verschil wel waard
Maar ik neem nog even helemaal geen beslissingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is er hier iemand die het al heeft gedaan? Haha natuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik nomineer hierbij Maver voor de ice bucket challenge![]()
Ik heb net wel lekker gedoucht, telt dat ook?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is er hier iemand die het al heeft gedaan? Haha natuurlijk niet.GRAAG VERWIJDEREN![]()
In eerste instantie zei ik dat er Captchas kwamen en toen begon je ook al te zeuren. Heb niet eens goed naar die screen gekeken want hij zag er maar fake uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dan moet je het wel goed zeggen Thad:
Die captcha's komen nadat je te veel requests hebt uitgevoerd.
[ afbeelding ]![]()
Was het een koude douche?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:33 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb net wel lekker gedoucht, telt dat ook?![]()
Dat sowieso, lelijkste captcha ooit mocht ie echt zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In eerste instantie zei ik dat er Captchas kwamen en toen begon je ook al te zeuren. Heb niet eens goed naar die screen gekeken want hij zag er maar fake uit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan ben je fris voor de icebucket challengequote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wel een bak ijswater over me heen geflikkert maar lekker niet gedoneertquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is er hier iemand die het al heeft gedaan? Haha natuurlijk niet.![]()
![]()
Daar heeft ALS echt wat aanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wel een bak ijswater over me heen geflikkert maar lekker niet gedoneert![]()
Elke dag![]()
Heftigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:34 schreef Maver24 het volgende:
ik heb ook al gedoucht zojuist. ik hou niet van warm douchen dus wel een beetje met koud waterIk kan me niet voorstellen dat iedereen doneert eigenlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar heeft ALS echt wat aan![]()
![]()
![]()
Geen vriezer thuis?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wij hebben niet eens ijswater. En ik zou die challenge natuurlijk nooit doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gaat er toch ook om dat de buitenwereld nu denkt dat ik een goed mens benquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar heeft ALS echt wat aan![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gaat er toch ook om dat de buitenwereld nu denkt dat ik een goed mens ben
Bovenstaande reactie is helaas hoe de meeste ertegen aan kijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heftig
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iedereen doneert eigenlijk
KSI wel 2000 dollar gedoneerdAlthans, zegtie
Elke dag![]()
Welquote:
Elke dag![]()
huh, wat bedoel je?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Jij hebt al je spaargeld dus al gedoneert?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Bovenstaande reactie is helaas hoe de meeste ertegen aan kijken
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gaat er toch ook om dat de buitenwereld nu denkt dat ik een goed mens ben![]()
![]()
Goede reactie hoor. Maar ik doneer idd aan goede doelenbquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij hebt al je spaargeld dus al gedoneert?
Elke dag![]()
EA, de lokale bar en de bioscoop?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goede reactie hoor. Maar ik doneer idd aan goede doelenbRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar aan ALS bedoel ik danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goede reactie hoor. Maar ik doneer idd aan goede doelenbals ik mn ouders moet geloven doneren wij per jaar ook zo'n 100 euro aan verschillende goede doelen
![]()
![]()
The_Yakuza foundationquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goede reactie hoor. Maar ik doneer idd aan goede doelenbGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ook, maar ook de Zonnebloem en kwfquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
EA, de lokale bar en de bioscoop?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb toch niet meegedaan aan die challenge, juist omdat ik het zo achterlijk vind dat het wordt gebruikt voor eigen gewin.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar aan ALS bedoel ik danals ik mn ouders moet geloven doneren wij per jaar ook zo'n 100 euro aan verschillende goede doelen
Elke dag![]()
Thad heeft anders net zijn Gullit aan mij gedoneerdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij dan? Al je geld al weggegeven?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik doneer al aan genoeg goede doelen dus ik voel me niet geroepen om daar aan mee te doen eigenlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Bovenstaande reactie is helaas hoe de meeste ertegen aan kijken
![]()
Dat is het idee ook niet. Je moet OF 100 dollar doneren OF de ice bucket doen (om awareness re creëren). Inmiddels is het aardig geëvolueerd en doneren mensen ook of pakken ze het anders aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:39 schreef rolls-reus het volgende:
En inderdaad, ik weet zeker dat maar een paar procent mensen ook echt donerenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gaat het niet om josti.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij dan? Al je geld al weggegeven?
Het is gewoon zielig om te doen alsof je gedoneerd hebt. Ik doe niet mee aan die challenges, ook niet dat bier atten of nat pak halen of wat dan ook.
Gewoon meedoen zodat mensen denken dat je gedoneerd hebt, jezus dat is echt te zielig![]()
![]()
Wie is er een jostequote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gaat het niet om josti.
Het is gewoon zielig om te doen alsof je gedoneerd hebt. Ik doe niet mee aan die challenges, ook niet dat bier atten of nat pak halen of wat dan ook.als je zo'n bak water over jezelf heenflikkert zorg je er wel voor dat het aandacht krijgt en door drie mensen te nomineren versprijdt het zich ook nog eens
![]()
In NL doneert iedereen jaarlijks al veel geld verplicht aan goede doelen en ontwikkelingshulp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wie is er een josteals je zo'n bak water over jezelf heenflikkert zorg je er wel voor dat het aandacht krijgt en door drie mensen te nomineren versprijdt het zich ook nog eens
Ditquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gaat er toch ook om dat de buitenwereld nu denkt dat ik een goed mens ben![]()
![]()
![]()
De koning Charlie Sheen snapt het
http://www.dumpert.nl/med(...)ucket_challenge.html![]()
![]()
![]()
Wat een baas, en nog een troll ook richting 2 1/2 menDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Overigens ook veel verspilling van drinkwater voor de afrikaantjes dezeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Expeditie Robinson:quote:Niet veertien, maar achttien kandidaten doen dit seizoen mee aan Expeditie Robinson. De cast bestaat dit jaar uit een recordaantal deelnemers. Dat heeft RTL 5 vandaag laten weten. Naast de eerder bekendgemaakte kandidaten, gaan ook K1-vechter Remy Bonjasky, Rick Brandsteder, presentatrice Nadia Palesa Poeschmann en actrice Juliette van Ardenne de strijd aan. Die strijd wordt dit seizoen voor het eerst geleverd op drie verschillende eilanden op de Filippijnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Enige waar ik aan doneer is Kinder Kanker Fonds. Als ik alle goede doelen moet steunen ,die in een week tijd aan mijn deur komen , kan ik een tweede baan erbij nemen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vond de deelnemerslijst dit jaar niet echt geweldig. Bonjasky zal er wel zsm uitgestemd wordenquote:
Elke dag![]()
Hangt ervan af of ze knap zijn of niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meer dames is altijd goed[/ds2mode]
![]()
Zou jij een lelijke afwijzen dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt ervan af of ze knap zijn of niet.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geen idee, maar dat is wel iets anders dan mensen die op TV komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou jij een lelijke afwijzen dan?![]()
Trein zondag naar Amsterdam gaat pas om 14.30, dus geen uren in het uitvak vantevoren
Elke dag![]()
Steek gelijk dat stadion in de fik. Dank alvast.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trein zondag naar Amsterdam gaat pas om 14.30, dus geen uren in het uitvak vantevoren
he tam an he,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Steek gelijk dat stadion in de fik. Dank alvast.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zeg zeg zeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Steek gelijk dat stadion in de fik. Dank alvast.![]()
je reageert er op dus blijkbaar is hij succesvolquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dit jouw paringsroep ofzo?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
je reageert er op dus blijkbaar is hij succesvol
Zijn jullie aant paren dan? Picsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je reageert er op dus blijkbaar is hij succesvolDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Agh niemand van hier zit toch in het stadion dus niemand loopt gevaar.quote:
Gobbuarezquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:47 schreef DutchSL het volgende:
Dan krijgen ze als kind een van Gobbel-Suarez hybrid bohh
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh niemand van hier zit toch in het stadion dus niemand loopt gevaar.![]()
Behalve ik danToch wel apart dat er geen een Ajax- Seizoenskaarthouder hier zit
Elke dag![]()
Teletekst supporters. Allemaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
tellen ex kaarthouders niet meer meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tellen ex kaarthouders niet meer meeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja en gloryhuntersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Teletekst supporters. Allemaal.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tsja misschien te duur voor de skere boiis. Maar 818 is natuurlijk wel veel makkelijker op een zondagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Veel te ver weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:wacht maar tot jij hem over een paar jaar opzeg hoor je er ook niet meer bij
#FreeTrapz![]()
Clubliefde overwint alle afstandenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
streamen ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Clubliefde overwint alle afstanden'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als ik deze 6 jaar al volhoud, waarom zou ik hem dan ooit nog opzeggenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]wacht maar tot jij hem over een paar jaar opzeg hoor je er ook niet meer bij
Elke dag![]()
Voor zover ik weet zitten hier alleen mensen die voor de 4 kampioenschappen ook al voor Ajax waren.quote:![]()
Ik ben er bij hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh niemand van hier zit toch in het stadion dus niemand loopt gevaar.![]()
![]()
Volgens mij maar een uurtje ofzo vanaf Frieslandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach man, is een uurtje rijden voor jou ofzo? Waar woon je ergens?
Meer dan 2 uren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach man, is een uurtje rijden voor jou ofzo? Waar woon je ergens?![]()
Hebben jullie nog een paard en wagen?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waarom zou je in de ArenA willen zitten. Kut stadion en kut sfeerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Er zitten zelfs mensen in de kuip die elke 2 weken vanuit Nijmegen komen dus niet zeuren.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tis toch leuker je club in het stadion te supporteren dan met je hand in je broek voor je computertjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je in de ArenA willen zitten. Kut stadion en kut sfeerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan nog vind ik het de moeite niet waard.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er zitten zelfs mensen in de kuip die elke 2 weken vanuit Nijmegen komen dus niet zeuren.
Ik wilde ooit nog naar een wedstrijd van Cambuur (aangezien dat dichtbij is) maar ik weet niet wanneer.![]()
Voor het voetbal dat Ajax speelt hoef je echt niet vaak je hand in je broekje te hebben eerlijk gezegdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis toch leuker je club in het stadion te supporteren dan met je hand in je broek voor je computertje![]()
Jij bent echt niet voor Ajax he?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je in de ArenA willen zitten. Kut stadion en kut sfeer
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
heb het ook 11 jaar vol gehoudenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik deze 6 jaar al volhoud, waarom zou ik hem dan ooit nog opzeggendus zegt niets
![]()
ben er nog wel regelmatig alleen dan in het vreet/zuip gedeelte met bobo's
#FreeTrapz![]()
Ik heb nooit een hand in mijn broek tijdens het voetbal kijken (ook niet als Serero scoort) Rare mensen die dat wel doen![]()
![]()
Nee, omdat ik je nog nooit iets positiefs over Ajax heb zien schrijvenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik het een lelijk stadion vind en de sfeer klote is? Oke
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoe kun je dat nou weten als je nooit in het stadion komt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik het een lelijk stadion vind en de sfeer klote is? Oke![]()
Ik heb mijn seizoenskaart al 14 jaar, ik bedoel de afgelopen 6 kutjaren van PSVquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb het ook 11 jaar vol gehoudendus zegt niets
![]()
ben er nog wel regelmatig alleen dan in het vreet/zuip gedeelte met bobo'sDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit vind ik echt het meest irritant. Supporters die denken dat je door kritiek te hebben op ''jouw'' club geen echte supporter bent. Ik ben altijd heel kritisch over PSV en de spelers, maakt dat mij een mindere supporter dan iemand anders?quote:![]()
Nu komen er ineens wel mensen allemaal naar het stadion?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nooit een hand in mijn broek tijdens het voetbal kijken (ook niet als Serero scoort) Rare mensen die dat wel doen
Elke dag![]()
Wie zegt dat ik er nooit ben geweest?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou weten als je nooit in het stadion komt?![]()
Lijkt me sterk dat ze daar kozijnen laten zetten tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb het ook 11 jaar vol gehoudendus zegt niets
![]()
ben er nog wel regelmatig alleen dan in het vreet/zuip gedeelte met bobo's![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
Lijkt me sterk dat ze daar kozijnen laten zetten tijdens de wedstrijd.![]()
Alleen in de zomervakantie als ik seizoenskaarten van vrienden kan lenenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu komen er ineens wel mensen allemaal naar het stadion?
Heb mijn eigen 3 jaar terug ofzo opgezegd.![]()
Ik heb je vaak genoeg zien posten dat je nooit naar wedstrijden gaat omdat je het liever achter je TV kijkt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er nooit ben geweest?![]()
10 - 0quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alleen in de zomervakantie als ik seizoenskaarten van vrienden kan lenen
Heb mijn eigen 3 jaar terug ofzo opgezegd.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze daar kozijnen laten zetten tijdens de wedstrijd.
#FreeTrapz![]()
Gisteren nog gedaan in het Ajax topic lees maar terug. Ik ging vroeger met mijn vader vaak naar Ajax maar aangezien dat niet meer gaat en ik de weekenden werk ga ik niet naar het stadion. Tel daarbij op dat ik het een kut evenementen hal vind en de sfeer vakken lachwekkend zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, omdat ik je nog nooit iets positiefs over Ajax heb zien schrijven![]()
Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat ik nooit in de ArenA Ajax heb gekeken. Ik kijk ook veel liever thuisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb je vaak genoeg zien posten dat je nooit naar wedstrijden gaat omdat je het liever achter je TV kijkt.![]()
Ja wat? Je bent echt de meest simpele ziel die ik hier heb zien posten en dan ga je nu beetje mister big star uithangen dat je bij Ajax op het ereterras zitquote:
Clown.![]()
Wat zo'n opmerking allemaal teweeg kan brengen.
Er zijn altijd een aantal mensen die zich erg aangesproken voelen als het gaat over het niet hebben van een seizoenskaart als supporter zijndequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat zo'n opmerking allemaal teweeg kan brengen.
Die zich dan even moeten verdedigen dat ze toch wel echt een supporter zijn
Elke dag![]()
Precies.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er zijn altijd een aantal mensen die zich erg aangesproken voelen als het gaat over het niet hebben van een seizoenskaart als supporter zijnde
Die zich dan even moeten verdedigen dat ze toch wel echt een supporter zijnHet valt me altijd wel op dat het alleen de Ajax supporters zijn die zo reageren.
Kut joden zijn het ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies.Het valt me altijd wel op dat het alleen de Ajax supporters zijn die zo reageren.
![]()
blijkbaar kan je dus als simpele ziel gewoon netjes in de skybox van de arena zittenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja wat? Je bent echt de meest simpele ziel die ik hier heb zien posten en dan ga je nu beetje mister big star uithangen dat je bij Ajax op het ereterras zit
Clown.![]()
dat jij als klein dik onderkruipseltje die zijn opleiding nog moet halen jezelf zoveel beter vindt dan anderen lijkt meer op big star gedrag anders
#FreeTrapz![]()
WEETJE WEL WIE HIJ IS.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blijkbaar kan je dus als simpele ziel gewoon netjes in de skybox van de arena zitten![]()
dat jij als klein dik onderkruipseltje die zijn opleiding nog moet halen jezelf zoveel beter vindt dan anderen lijkt meer op big star gedrag anders
#thad![]()
![]()
Weet je zeker dat je niet gewoon in 410 zat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blijkbaar kan je dus als simpele ziel gewoon netjes in de skybox van de arena zitten![]()
dat jij als klein dik onderkruipseltje die zijn opleiding nog moet halen jezelf zoveel beter vindt dan anderen lijkt meer op big star gedrag andersRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stelletje gemankeerde vedettes hier
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hehe daar kom je niet in met kaarten van het werkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon in 410 zat?en had geen capuchon of petje op. dus nee
#FreeTrapz![]()
Je kan ook shirtloos als je maar een trommeltje en wat vuurwerk bij hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hehe daar kom je niet in met kaarten van het werken had geen capuchon of petje op. dus nee
![]()
Tegenwoordig allemaal blote basten en door een megafoon roepen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hehe daar kom je niet in met kaarten van het werken had geen capuchon of petje op. dus nee
![]()
de afgunst druipt er wel van af hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig allemaal blote basten en door een megafoon roepen.![]()
![]()
![]()
als ik daar tussen zou moeten zitten zou ik ook zeggen dat ik geen seizoenskaart hadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig allemaal blote basten en door een megafoon roepen.![]()
#FreeTrapz![]()
Nou nee sorry.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
de afgunst druipt er wel van af he
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE MINST SLECHTEAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij staat zeker aan de zijlijn te schuimbekken als je spelers van de tegenstander ziet? Vind ik altijd zo kansloos als ik bijvoorbeeld Feyenoord Ajax kijkquote:![]()
![]()
Waarom doe jij niet mee aan de topcoach?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:11 schreef Tim86 het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE MINST SLECHTEDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maver24 is dat you?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat jij als klein dik onderkruipseltje die zijn opleiding nog moet halen jezelf zoveel beter vindt dan anderen lijkt meer op big star gedrag anders![]()
ik haak altijd binnen 3 speelronden af met dat soort dingenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom doe jij niet mee aan de topcoach?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hoeft het volgens mij niet bij te houden. Anders was het ook niks voor mij namelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik haak altijd binnen 3 speelronden af met dat soort dingen![]()
![]()
Maar je hoeft het niet echt bij te houdenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik haak altijd binnen 3 speelronden af met dat soort dingenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jep met een krat bier in mijn mik en een halve gram coke in mijn neus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij staat zeker aan de zijlijn te schuimbekken als je spelers van de tegenstander ziet? Vind ik altijd zo kansloos als ik bijvoorbeeld Feyenoord Ajax kijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bijna, moeten er wss nog 2 of 3. Tis allemaal een beetje vaagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
Tim doe mee, dan hebben we namelijk 10 ekkies prijzengeld.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
nee hoor dat is gewoon hoe ik jou voor me zie.quote:
klein dik mannetje die alles krijgt van pappie, brilletje op bloempot kapsetje. en vervolgens altijd roept, ik studeer dus ik stel wat voor. om vervolgens vreselijk te mislukken in het leven.
toch heb je je 4 jaar verheven boven de rest kunnen voelenhet waren mooie jaren.
#FreeTrapz![]()
Viel spassquote:
Elke dag![]()
Hij is iig geen klein dik mannetje, en ook geen bril op een bloempot kapsel. De rest kan ik nog niet ontkrachten want heb geen glazen bolquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee hoor dat is gewoon hoe ik jou voor me zie.
klein dik mannetje die alles krijgt van pappie, brilletje op bloempot kapsetje. en vervolgens altijd roept, ik studeer dus ik stel wat voor. om vervolgens vreselijk te mislukken in het leven.
toch heb je je 4 jaar verheven boven de rest kunnen voelenhet waren mooie jaren.
Elke dag![]()
Volgens mij is Kami wel een geile boii.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had ik toch een goed beeld van jequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep met een krat bier in mijn mik en een halve gram coke in mijn neus.![]()
![]()
cumikaziequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Volgens mij is Kami wel een geile boii.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
persoonlijk vind ik t maar een enorme praatjesmaker.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Volgens mij is Kami wel een geile boii.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DS2:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[vid] Ice Buckets over wulpse dames
Nou DS2 en Maver.
Succes.![]()
![]()
Bijna iedereen is inmiddels wel geweest dus snelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef The_Yakuza het volgende:
Wanneer houd die ice challenge meuk eens op
Elke dag![]()
Beter start iemand gewoon een keer de Cyanide Challenge.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
Drogba die Eva Carneiro heeft genomineerd voor die challenge, wat een baas is het toch![]()
Ja anders moeten ze die foto's zo inkrimpen voor op de hoes. Nu kunnen ze gewoon 1:1 erin geplakt worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
EA heeft graag ukkies op de cover, vorig jaar Oxlade en Messi nu Hazard
Hij lijkt wel op fez op deze fotoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zodat er meer ultimate team reclame op kan blijkbaarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
EA heeft graag ukkies op de cover, vorig jaar Oxlade en Messi nu Hazard
Hij lijkt wel op fez op deze foto
Godver, net seks gehad met mn vriendin en nu sta ik op de bus te wachten, zie ik me zo'n vlek in m'n broek zitteni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef el-blanchito het volgende:
Godver, net seks gehad met mn vriendin en nu sta ik op de bus te wachten, zie ik me zo'n vlek in m'n broek zitten
Bruine vlek achterop na die strap-on?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kiek um patsen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef el-blanchito het volgende:
Godver, net seks gehad met mn vriendin en nu sta ik op de bus te wachten, zie ik me zo'n vlek in m'n broek zitten
Morgen komt mijn vriendin eindelijk weer thuisMy balls, they are bleeeuuuh
Elke dag![]()
Ja ziek voor schut kerel, dan zal je zo wel zien dat er alleen nog staanplaatsen zijn
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Maarruhhm heb je geen boxer aan dan? Of ben je incontinent na de seks?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef el-blanchito het volgende:
Ja ziek voor schut kerel, dan zal je zo wel zien dat er alleen nog staanplaatsen zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja volgens mij ligt m'n boxer nog daar. Ik had haastquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maarruhhm heb je geen boxer aan dan? Of ben je incontinent na de seks?
Edit; Juuuuup krijg net een snap dat hij daar nog ligti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja volgens mij ligt m'n boxer nog daar. Ik had haast![]()
Elke dag![]()
Toch apart dat je dat niet merkt wanneer je je broek aandoet
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja volgens mij ligt m'n boxer nog daar. Ik had haast
Edit; Juuuuup krijg net een snap dat hij daar nog ligt![]()
![]()
PSN: DePresident_![]()
Ditquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toch apart dat je dat niet merkt wanneer je je broek aandoet![]()
![]()
Kleine pielemuis. Ik zou als de dood zijn om mijn geaderde anaconda tussen mijn rits te krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toch apart dat je dat niet merkt wanneer je je broek aandoetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
niet regelmatig met de jongens los in de broek lopenquote:
#FreeTrapz![]()
Als ie tussen je rits komtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet regelmatig met de jongens los in de broek lopen![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet regelmatig met de jongens los in de broek lopenWeten we dat ook weer over Suarez iddquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kleine pielemuis. Ik zou als de dood zijn om mijn geaderde anaconda tussen mijn rits te krijgen.
Elke dag![]()
Ik heb ook maar knopen en geen rits, dat verklaart miss wel wat. Maakt het alleen maar meer gevaarlijk
Daarom altijd een reserve bioscoopbroek meenemen. Waar je ook naartoe gaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:43 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb ook maar knopen en geen rits, dat verklaart miss wel wat. Maakt het alleen maar meer gevaarlijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Knoopjes sluiten niet alles af dus als een vrouw tegenover je je zometeen raar aankijktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:43 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb ook maar knopen en geen rits, dat verklaart miss wel wat. Maakt het alleen maar meer gevaarlijk![]()
![]()
alsof je een kleine piemel moet hebben om je boxer te vergetenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Weten we dat ook weer over Suarez idd![]()
maar de grote maakt niet uit jongens. het gaat om het gewicht waar je m mee aandruktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is al meer dan anderhalve week zo volgens mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:44 schreef Maver24 het volgende:
Mobiele EA app doet het ook weer niet. Servers niet beschikbaar
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dus volgens jou is Kami dan dus int voordeelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsof je een kleine piemel moet hebben om je boxer te vergeten![]()
maar de grote maakt niet uit jongens. het gaat om het gewicht waar je m mee aandrukt?
Elke dag![]()
Ik had mooi de eerste zitplek, gelijk achter de buschauffeurquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Knoopjes sluiten niet alles af dus als een vrouw tegenover je je zometeen raar aankijkt
En de bioscoopbroek heb ik inmiddels niet meer nodig(hangt nog wel in de kast natuurlijk gr gr)
*groottequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar de grote maakt niet uit jongens. het gaat om het gewicht waar je m mee aandruktAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doet me een beetje denken aan die afleveringen van South Park.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar de grote maakt niet uit jongens. het gaat om het gewicht waar je m mee aandrukt
Ongelukkige timing miss, maar wat vinden jullie van SIF Mertens?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die hangt er altijd een beetje los bij. gr grquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:48 schreef el-blanchito het volgende:
Ongelukkige timing miss, maar wat vinden jullie van SIF Mertens?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:48 schreef el-blanchito het volgende:
Ongelukkige timing miss, maar wat vinden jullie van SIF Mertens?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
te kleinquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:48 schreef el-blanchito het volgende:
Ongelukkige timing miss, maar wat vinden jullie van SIF Mertens?
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ach, als grootte toch niet uitmaakt...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:48 schreef el-blanchito het volgende:
Ongelukkige timing miss, maar wat vinden jullie van SIF Mertens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
de wijze les van vandaag was dat Kami niet klein en dik is maar alleen zo over lijkt te komen. hij is dus in het nadeel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus volgens jou is Kami dan dus int voordeel?
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:48 schreef el-blanchito het volgende:
Ongelukkige timing miss, maar wat vinden jullie van SIF Mertens?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ach, als grootte toch niet uitmaakt...
Nou dan weet je al genoeg toch, el-blanchito?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon kut dus als hij hem goed vindt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Nou dan weet je al genoeg toch, el-blanchito?
Gewoon kut dus als hij hem goed vindt.
Of je bekijkt het van de andere kant: Als zelfs ik er mee kan spelen, dan moet hij wel een geschenk uit de hemel zijn.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
verklaar je nader.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:54 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat EA is soms ook echt gewoon te dom om te poepen hè.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
brb even mijn onderbroek vervangentwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 21-08-2014 om 16:38:14Naam van Celso Borges (middenvelder, 26 van AIK en Costa Rica) is onlangs bij #PSV genoemd. Aangemerkt als mogelijk interessant reageer retweet
![]()
Dat had ik eerst moeten lezenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:56 schreef ThadCastle het volgende:
brb even mijn onderbroek vervangentwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 21-08-2014 om 16:38:14Naam van Celso Borges (middenvelder, 26 van AIK en Costa Rica) is onlangs bij #PSV genoemd. Aangemerkt als mogelijk interessant reageer retweet
Elke dag![]()
Niemand zit toch in Nederland op Hazard te wachten op de voorkant? Of wel soms? Het is maar een detail maar doe dit dan alleen voor België en geef ons een standaard hoesje. Misschien maak ik me ook wel te druk.quote:![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Echt een leuke FUT kaart alleen altijd onmogelijk te linken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat had ik eerst moeten lezen
Tevens Weah voor 2.7 mil verkocht. Weet niet waarom was constant duurder dan de restTim en ik welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:58 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Niemand zit toch in Nederland op Hazard te wachten op de voorkant? Of wel soms? Het is maar een detail maar doe dit dan alleen voor België en geef ons een standaard hoesje. Misschien maak ik me ook wel te druk.![]()
![]()
Thad welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:58 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Niemand zit toch in Nederland op Hazard te wachten op de voorkant? Of wel soms? Het is maar een detail maar doe dit dan alleen voor België en geef ons een standaard hoesje. Misschien maak ik me ook wel te druk.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:58 schreef rolls-reus het volgende:
Tots cuadrao + if borja valero of
Sif schurrle + if fabregas?![]()
Ja wie wilt er nou een kwart finalist op zijn hoesje?
ik maar denken dat alleen maver zich druk maakt over zit soort ongeinquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:58 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Niemand zit toch in Nederland op Hazard te wachten op de voorkant? Of wel soms? Het is maar een detail maar doe dit dan alleen voor België en geef ons een standaard hoesje. Misschien maak ik me ook wel te druk.![]()
#FreeTrapz![]()
2equote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:58 schreef rolls-reus het volgende:
Tots cuadrao + if borja valero of
Sif schurrle + if fabregas?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoef geen tips over veranderingen, maar gewoon een ja of nee. Dit team maken?
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:01 schreef TBakkert het volgende:
Ik hoef geen tips over veranderingen, maar gewoon een ja of nee. Dit team maken?
[ afbeelding ]
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ieniminimidfieldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:01 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
NEENDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Ik ga ibra denk ik verkopen, tis altijd alleen ibra die opvalt in mn team en zo wil ik niet spelen. Schurrle zit al in mn andere team daarom even cuadrado, maar dit lijkt me wel fijn spelen![]()
![]()
quote:Okee, duidelijk.quote:
Borges is een CM/CAM met middelmatige defending volgens FUT (en dus is het waar), terwijl we een CDM/CM zochten?
Of zal Wijnaldum dan toch nog vertrekken..![]()
Iemand hier die even kan kijken of ut werkt op de ea app? Heb 2 weken geleden nog gebruikt en werkte gewoonquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is al meer dan anderhalve week zo volgens mij.![]()
Werkt gewoonquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Iemand hier die even kan kijken of ut werkt op de ea app? Heb 2 weken geleden nog gebruikt en werkte gewoon![]()
Werkt perfect en snel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Iemand hier die even kan kijken of ut werkt op de ea app? Heb 2 weken geleden nog gebruikt en werkte gewoonRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
werkt je moet alleen zoals bij meer dingen 32658 pogingen doen om het aan de gang te krijgenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Iemand hier die even kan kijken of ut werkt op de ea app? Heb 2 weken geleden nog gebruikt en werkte gewoon
#FreeTrapz![]()
Tjah geen idee, ik ken hem echt niet als spelerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:05 schreef DutchSL het volgende:
Borges is een CM/CAM met middelmatige defending volgens FUT (en dus is het waar), terwijl we een CDM/CM zochten?
Of zal Wijnaldum dan toch nog vertrekken..
Elke dag![]()
Gek genoeg bevallen spelers bij mij altijd als ze hier tegenvallen (Hersi/Engelaar). Eerder las ik al slechte dingen over hem in 433 (4), maar ik gebruik hem daar als Cam en dat doet hij geweldig. SIF Higuain voor hem doet het helemaal geweldig, miss dat hij daarom ook wel positief opvalt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Neem aan dat dit gewoon is wat andere clubs uit de PL ook hebben. Niks speciaals..twitter:chelseafc twitterde op donderdag 21-08-2014 om 17:01:40The announcement comes with news that @EASPORTS are our new official video gaming partner: http://t.co/E1sRFk1sHZ #CFC #FIFA15 reageer retweet
EA is nu wel erg betrokken bij BPL.![]()
De mobile app opstarten lukt gewoon en inloggen. Ut werkt alleen. Krijg zo'n melding dat het druk is op de server. Een hele lap met tekstquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
werkt je moet alleen zoals bij meer dingen 32658 pogingen doen om het aan de gang te krijgen![]()
Jij bent sowieso al anders dan ons. Geen boxershort dragen, dagelijkse sex en een vriendin hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:08 schreef el-blanchito het volgende:
Gek genoeg bevallen spelers bij mij altijd als ze hier tegenvallen (Hersi/Engelaar). Eerder las ik al slechte dingen over hem in 433 (4), maar ik gebruik hem daar als Cam en dat doet hij geweldig. SIF Higuain voor hem doet het helemaal geweldig, miss dat hij daarom ook wel positief opvalt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik zeg toch dat je vaak moet proberen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De mobile app opstarten lukt gewoon en inloggen. Ut werkt alleen. Krijg zo'n melding dat het druk is op de server. Een hele lap met tekstPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mensen die niet op next gen zitten krijgen die melding al mega lang. 1 op de 100 pogingen mogen wij eens binnen terwijl next gen wel gewoon toegang hadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De mobile app opstarten lukt gewoon en inloggen. Ut werkt alleen. Krijg zo'n melding dat het druk is op de server. Een hele lap met tekst
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent sowieso al anders dan ons. Geen boxershort dragen, dagelijkse sex en een vriendin hebben.![]()
Geen onderbroek in een trainingsbroek
Is dat serieus? Wat achterlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die niet op next gen zitten krijgen die melding al mega lang. 1 op de 100 pogingen mogen wij eens binnen terwijl next gen wel gewoon toegang hadBen blij dat ik sowieso niet meer handel
Elke dag![]()
Thiago en robben it isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:03 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ibra denk ik verkopen, tis altijd alleen ibra die opvalt in mn team en zo wil ik niet spelen. Schurrle zit al in mn andere team daarom even cuadrado, maar dit lijkt me wel fijn spelen![]()
![]()
Dan wij*quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent sowieso al anders dan ons. Geen boxershort dragen, dagelijkse sex en een vriendin hebben."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wassie zo slecht?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet hoe ik me moet voelen
Iemand coins kopen?
()
Elke dag![]()
Nee fucking goed, echt achterlijk gewoon.quote:
Maar dat is minstens 126 euro. Ik heb hem geprobeerd en dat was leuk maar voor 1 maand heb ik liever het geld. Sws zie ik hem alleen maar zakken want de coinprijzen zijn weer met ong 10 euro per mil omhoog gegaan.![]()
Slimquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee fucking goed, echt achterlijk gewoon.
Maar dat is minstens 126 euro. Ik heb hem geprobeerd en dat was leuk maar voor 1 maand heb ik liever het geld. Sws zie ik hem alleen maar zakken want de coinprijzen zijn weer met ong 10 euro per mil omhoog gegaan.Waar en hoe ga je nu sellen? Heb je je hele team verkocht?
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SlimWaar en hoe ga je nu sellen? Heb je je hele team verkocht?
Dit ook nog. Dus als ik alles verkoop is het minstens 344 euro![]()
![]()
Maar kun je het ook kwijt voor die prijs?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ook nog. Dus als ik alles verkoop is het minstens 344 euro
Elke dag![]()
Dat is de mmoga prijs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar kun je het ook kwijt voor die prijs?![]()
quote:
Elke dag![]()
Ontzettende maver ben je ook hè. Wekenlang praten over James Gullit en hem dan na 1 dag weer verkopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet hoe ik me moet voelen
Iemand coins kopen?
()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik gok Thadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:32 schreef esox83 het volgende:
iemand met rabobank die coins voor xbox360 verkoopt?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thad heeft een xbox en verkooptquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:32 schreef esox83 het volgende:
iemand met rabobank die coins voor xbox360 verkoopt?Dit jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontzettende maver ben je ook hè. Wekenlang praten over James Gullit en hem dan na 1 dag weer verkopen![]()
![]()
Ja om hem te kunnen kopen ja. Ben helaas niet in de situatie dat ik 130 euro laat liggen, krijg helaas geen uitkering.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontzettende maver ben je ook hè. Wekenlang praten over James Gullit en hem dan na 1 dag weer verkopen
En heb gezegd dat ik alle legends wil proberenEn de coinprijzen zijn nog meer gestegen dus werd dat veel interessanter
Heequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:32 schreef esox83 het volgende:
iemand met rabobank die coins voor xbox360 verkoopt?![]()
![]()
Ze hebben Kazim toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:36 schreef Freire het volgende:
http://www.heeftfeyenoordaleennieuwespits.nl/Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat een bijzonder kut teamquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:01 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]![]()
lullig als het altijd op nee moet blijven staan natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:39 schreef Freire het volgende:
[..]
de domeinnaam heeftfeyenoordeenfatsoenlijkenieuwespits.nl was al bezet'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dank, het was nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een bijzonder kut team"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
neem je steeds een ziekte als uitgangspunt om een team omheen te bouwen ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dank, het was nog niet helemaal duidelijk.
Geen probleem ik help je graag dat weet je.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dank, het was nog niet helemaal duidelijk.![]()
Ik was er eindelijk doorheen met inloggen. Toen ben ik gaan eten. Kom ik terug, ben ik weer uitgelogd. Goffer![]()
Een kleine aandoening, nog niet meteen echt een ziekte.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
neem je steeds een ziekte als uitgangspunt om een team omheen te bouwen ofzo?Ik ben je daarvoor ook zeer dankbaar, eindelijk iemand die zijn ongezouten mening durft te geven hier. Dat durven niet veel mensen op een internetforum. anoniem.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen probleem ik help je graag dat weet je."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
waarop inloggen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik was er eindelijk doorheen met inloggen. Toen ben ik gaan eten. Kom ik terug, ben ik weer uitgelogd. GofferSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Geef FIFA 14 gewoon op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik was er eindelijk doorheen met inloggen. Toen ben ik gaan eten. Kom ik terug, ben ik weer uitgelogd. Goffer![]()
Zou anoniem ben ik niet ik heb zelfs een groepje stalkers die me opzoeken op FB in dit topicquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een kleine aandoening, nog niet meteen echt een ziekte.
[..]
Ik ben je daarvoor ook zeer dankbaar, eindelijk iemand die zijn ongezouten mening durft te geven hier. Dat durven niet veel mensen op een internetforum. anoniem.![]()
![]()
hahahquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef TBakkert het volgende:
Een kleine aandoening, nog niet meteen echt een ziekte.Mobile EA App not working. server unavailable. Anyone else got it tooquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah
[..]
Mobile EA App not working. server unavailable. Anyone else got it too
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoeveel punten had je week 1 fantasy league BPL ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja om hem te kunnen kopen ja. Ben helaas niet in de situatie dat ik 130 euro laat liggen, krijg helaas geen uitkering.
En heb gezegd dat ik alle legends wil proberenEn de coinprijzen zijn nog meer gestegen dus werd dat veel interessanter
[..]
HeeHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
53, jij?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel punten had je week 1 fantasy league BPL ?
Fabregas, Diego Costa en Ramsey had ik.![]()
Dat valt me dan weer tegen van de mensen hier.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou anoniem ben ik niet ik heb zelfs een groepje stalkers die me opzoeken op FB in dit topic
En dit wordt hem.
Lekker coins op de bank houden nu, want de prijzen gaan binnenkort instorten.
En Tymoshchuk heb ik altijd al willen gebruiken deze FIFA.
Zekers.quote:
Maar er zitten wel zat spelers in die mij heel erg bevallen zijn en echt veel tegendoelpunten verwacht ik er niet mee te krijgen.
Wat een team weer zegquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer tegen van de mensen hier.
En dit wordt hem.
[ afbeelding ]
Lekker coins op de bank houden nu, want de prijzen gaan binnenkort instorten.
En Tymoshchuk heb ik altijd al willen gebruiken deze FIFA.![]()
![]()
Maak jij dan eens een leuk team met Tymoshchuk erin.quote:
Impossiblequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maak jij dan eens een leuk team met Tymoshchuk erin.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
PasveerGeen Willems
Elke dag![]()
Neen, cocu ligt het zo toe blijkbaarquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Elke dag![]()
http://www.futhead.com/14/squads/16232716/quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maak jij dan eens een leuk team met Tymoshchuk erin.
Wel leuk maar ook wat duurder![]()
Die gasten van Saligorsk
Elke dag![]()
En daar doet EA dan weer niks aan hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:19 schreef WezepAFCA het volgende:
Wtf, speel nu tegen een team volledig met Duitsers dat Heil Hitler heet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Cocu, flapdrolDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb je dat 4141 team nog gemaakt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maak jij dan eens een leuk team met Tymoshchuk erin.![]()
![]()
Tis voor de leuk. Cadeautje voor Pasveer (mijn interpretatie)quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
tottenham
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: