Tijdje niet gespeeld jongen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Om vervolgens in bg je nieuwe items uit te proberen op tegenstanders en deze te critten waardoor ze snel neer gaan. Maar goed zo is voor iedereen wel wat.
Knul, opletten is zeker niet je sterkste eigenschap laat staan dat je over een beschiktquote:
Laten we deze post eens even ontledenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Knul, opletten is zeker niet je sterkste eigenschap laat staan dat je over een beschikt. Kneus, of denk je nu daadwerkelijk dat iedereen in het begin van een nieuwe expansion overgeared is. Daarnaast ging het om het ontdekken van nieuwe instances. Lezen kun je inderdaad niet, aangezien ik het niet over pandaria heb maar in zijn algemeenheid met betrekking tot pve en het raiden van nieuwe content.
Over wat beschikt? Een eigenschap?quote:Knul, opletten is zeker niet je sterkste eigenschap laat staan dat je over een beschikt
Ok, we beginnen al vroeg met schelden. Kan me niet herinneren dat ik jouw uitgescholden heb.quote:Kneus
Kan me niet herinneren dat ik ook maar iets over dit onderwerp gezegd hebquote:of denk je nu daadwerkelijk dat iedereen in het begin van een nieuwe expansion overgeared is
Volgens mij kan ik prima lezen, je had het namelijk over met PvE gear battlegrounds in gaan (dat gedeelte heb ik ook gequote) en je insinnueerde daarmee dat PvE gear sterk is in battlegrounds wat het tegenwoordig helemaal niet meer is. Vandaar mijn reactie dat je waarschijnlijk een tijd niet meer gespeeld hebt.quote:Lezen kun je inderdaad niet, aangezien ik het niet over pandaria heb maar in zijn algemeenheid met betrekking tot pve en het raiden van nieuwe content.
Als jij volwassen mensen met ''jongen'' of ''meisje'' aanspreekt zegt dat genoeg over jouw onbeschoftheid. Ik ben daar echter niet van gediend. Met betrekking tot je leesvaardigheid het volgende. Ik citeer: ''PVE in wow is juist het enige wat ik leuk vind. Het moment afwachten dat je een boss neer haalt voor de eerste keer en de mogelijkheid dat er gear voor je is gevallen''. Hieruit zou je met logisch denken uit kunnen opmaken dat dit totaal geen betrekking heeft op de huidige expansion, aangezien dat al 18 maanden (of zelfs langer) hetzelfde is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Laten we deze post eens even ontleden
[..]
Over wat beschikt? Een eigenschap?
[..]
Ok, we beginnen al vroeg met schelden. Kan me niet herinneren dat ik jouw uitgescholden heb.
[..]
Kan me niet herinneren dat ik ook maar iets over dit onderwerp gezegd heb
[..]
Volgens mij kan ik prima lezen, je had het namelijk over met PvE gear battlegrounds in gaan (dat gedeelte heb ik ook gequote) en je insinnueerde daarmee dat PvE gear sterk is in battlegrounds wat het tegenwoordig helemaal niet meer is. Vandaar mijn reactie dat je waarschijnlijk een tijd niet meer gespeeld hebt.
Ik quote opzettelijk maar een bepaald gedeelte van jouw post waar ik op wou reageren, en dan kom jij met irrelevante zaken aan waar ik het helemaal niet over had. En nu weer ontwijk je werkelijk elk punt wat ik maakte in mijn laatste post en plaats je opnieuw een irrelevante lap tekst. Als er iemand aan selectief lezen/reageren doet ben jij hetquote:Selectief lezen is ook een vak op zich.
Al je pve gear downgrade naar ilvl 540 in bg's. En zonder pvp power kun je nog beter blauwe boe items gebruiken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als jij volwassen mensen met ''jongen'' of ''meisje'' aanspreekt zegt dat genoeg over jouw onbeschoftheid. Ik ben daar echter niet van gediend. Met betrekking tot je leesvaardigheid het volgende. Ik citeer: ''PVE in wow is juist het enige wat ik leuk vind. Het moment afwachten dat je een boss neer haalt voor de eerste keer en de mogelijkheid dat er gear voor je is gevallen''. Hieruit zou je met logisch denken uit kunnen opmaken dat dit totaal geen betrekking heeft op de huidige expansion, aangezien dat al 18 maanden (of zelfs langer) hetzelfde is.
Wat betreft het PVP gedeelte het volgende. Juist in battlegrounds kom je mensen tegen die rond de 400-500k hp zitten en een item level van rond de 500-540 hebben. Deze mensen kun je met gemak neerhalen met pve (instance heroic) gear. Het ging er mij met name om dat je genoeg fun kunt hebben met PVE gear terwijl je PVP doet en je nieuwe items uitprobeert. Dit betekent dus niet dat iedereen in battlegrounds makkelijk neer te halen zijn. Selectief lezen is ook een vak op zich.
Maar goed we kunnen nog langer over hetzelfde onderwerp blijven hebben maar dat doet dit topic niet ten goede. Dus bij deze on-topic. Mocht je het er nog over willen hebben dan kun je mij een pm sturen.
Je bent inderdaad niet de slimste zo te zien. Je begint nota bene zelf met een denigreerde opmerking en bent dan verbaast dat je op dezelfde manier aangesproken wordt. Je idioterie bereikt inderdaad een hoogtepunt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:39 schreef TwyLight het volgende:
Oh, en als jij het aanspreken van mensen met 'jongen' onbeschoft vindt, waarom noem je mij dan 'knul' en 'kneus'? Beetje hypocriet
Je kunt gewoon niet lezen. Als je namelijk goed had gelezen had je namelijk een totaal andere conclusie getrokken. Ik leg het nota bene in een stuk lap tekst erboven uit waar jij de mist in gaat. Dan kun je het wel als irrelevant betitelen maar de enige die irrelevant en onzin raaskalt ben jij.quote:Ik quote opzettelijk maar een bepaald gedeelte van jouw post waar ik op wou reageren, en dan kom jij met irrelevante zaken aan waar ik het helemaal niet over had. En nu weer ontwijk je werkelijk elk punt wat ik maakte in mijn laatste post en plaats je opnieuw een irrelevante lap tekst. Als er iemand aan selectief lezen/reageren doet ben jij het
'Tijdje niet gespeeld jongen' is niet denigerend bedoeld hoor. 'Kneus' echter wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet de slimste zo te zien. Je begint nota bene zelf met een denigreerde opmerking en bent dan verbaast dat je op dezelfde manier aangesproken wordt. Je idioterie bereikt inderdaad een hoogtepunt.
Vandaar mijn opmerking dat hij dus wel een tijdje niet gespeeld zal hebben en dit niet weet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Al je pve gear downgrade naar ilvl 540 in bg's. En zonder pvp power kun je nog beter blauwe boe items gebruiken.
Zoals ik al eerder zei conclusies trekken kun je niet. Waarschijnlijk heb jij een zwaar gebrek aan zelfvertrouwen en een slecht zelfbeeld anders zou je niet met dergelijke onzin aankomen. Het geeft inderdaad je ignorantie aan. Dat gezegd hebbende zou, je eventueel hulp kunnen zoeken als je daar last van hebt. En nogmaals geef je aan dat je selectief leest en negeer je weer een lap tekst. Maar ik had niet anders van je verwacht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
'Tijdje niet gespeeld jongen' is niet denigerend bedoeld hoor. 'Kneus' echter wel.
Dat jij dit zo opvat getuigd meer van een zwaar gebrek aan zelfvertrouwen en slecht zelfbeeld dan iets anders.
Wat ben jij een vervelend mannetje. Of is mannetje ook denigrerend?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei conclusies trekken kun je niet. Waarschijnlijk heb jij een zwaar gebrek aan zelfvertrouwen en een slecht zelfbeeld anders zou je niet met dergelijke onzin aankomen. Het geeft inderdaad je ignorantie aan. Dat gezegd hebbende. Zou je eventueel hulp kunnen zoeken als je daar last van hebt.
Wat ben jij een vervelend vrouwtje. Of ben je geen vrouw?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelend mannetje. Of is mannetje ook denigrerend?
Alleen de verliezende partij eh!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:01 schreef Skillstorm het volgende:
Kalmeer dames en heren.
Het is nog erger dan de chat in BG's.
Ach,, maak je er niet druk om. Hij zal in wow ook wel elke keer ragen als hij een item verliest of dood gaat ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vandaar mijn opmerking dat hij dus wel een tijdje niet gespeeld zal hebben en dit niet weet.
Wist niet dat hij gelijk boos zou worden
Je spreekt nu over jezelf zo te zien. Je gaat namelijk het hele punt voorbij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach,, maak je er niet druk om. Hij zal in wow ook wel elke keer ragen als hij een item verliest of dood gaat ofzo
Het gaat er om dat jij gelijk uit je slof schiet over helemaal niks.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je spreekt nu over jezelf zo te zien? Je gaat namelijk het hele punt voorbij.
Je hebt nu van die figuren die de wanhoop nabij zijn in BG's en verwachten te verliezen. (ik) en van die figuren die dan zeggen 'STFU, we can win this! It' s people like you who are bringing us down! 'quote:
Je laat inderdaad zien dat je het intellect van een pinda hebt. Aangezien je totaal niet begrijpt waar het nu over gaat. Maar goed, dat is inderdaad jouw probleem.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Het gaat er om dat jij gelijk uit je slof schiet over helemaal niks.
Dat jou intellectuele kennis niet zo ver gaat dat je dat snapt is helaas niet mijn probleem en jou loss
Kun je met niks anders komen dan mijn argumenten te verdraaien als een klein kind?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je laat inderdaad zien dat je het intellect van een pinda hebt. Aangezien je totaal niet begrijpt waar het nu over gaat. Maar goed, dat is inderdaad jouw probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |