That new loginscreen costs us a raid tier.quote:
Wat een heerlijke mix van herkenbaar en nieuwquote:
quote:
niet echt denderende kwaliteitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb maar snel de full versie in elkaar geflanst.
Duurt bij mij gemiddeld drie kwartier voor 'ie erdoor is. En dan zeggen ze zo mooi 'ongeveer tien minuten'quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:16 schreef Silmarwen het volgende:
Fijn mijn ideal payment is nu al een half uur queued, maar wel afgeschreven van mn rekening.
nope, movie maker hequote:
ja dan heb ik geen tijd ervoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:46 schreef Isabeau het volgende:
LFR doen op woensdag, scheelt zeker 80% van de ellende.
Sta nu in Org bij AH ,daar wordt toch taal uit geslagen door een paar nederlandse kindjes (hoop dat het kindjes zijn iigquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Je zou op dit tijdstip verwachten dat de irritante pubertjes al op bed liggen, maar nee dus
ik kan me echt niet voorstellen dat dat volwassenen waren die dat soort taal uitsloegenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:15 schreef Isabeau het volgende:
Het idee van een MMO is leuk, alleen jammer dat het veel niet-sociale achterlijke mensen zijn die het spelen. Ik schaam me ook regelmatig voor andere Nederlanders
Jij bent als mmo speler denigrerend aan het doen over andere mmo spelers zeg maar...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:15 schreef Isabeau het volgende:
Het idee van een MMO is leuk, alleen jammer dat het veel niet-sociale achterlijke mensen zijn die het spelen. Ik schaam me ook regelmatig voor andere Nederlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |