Ja ach, op een hoger level vind ik het leukste.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als je met iemand samen wat gaat lopen levellen juist omdat je samen wat wilt levellen? IntegendeelDan is het daarna je zoveelste max level character waar je uiteindelijk niets mee doet (bij mij in ieder geval).
Oh, dank!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:29 schreef Olment het volgende:
[..]
GAM / World of Warcraft [PC]
aub
Het spel is nog niet uit in die reeks
Ja het is inderdaad wel gewoon te duur.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:15 schreef TwyLight het volgende:
Die boost boeit me niet zo veel, waar ik me aan irriteer is dat het 50 euro kost en Blizzard er weer bakken met geld aan verdiend.
Waarom is het erg dat Blizzard geld verdient ? Ik snap op zich best wel dat je tegen de boost kan zijn. Maar waarom tegen het geld verdienen ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:15 schreef TwyLight het volgende:
Die boost boeit me niet zo veel, waar ik me aan irriteer is dat het 50 euro kost en Blizzard er weer bakken met geld aan verdiend.
Omdat je al 15 maanden voor niets betaalt. Totaal geen updates behalve wat mounts waar je ook nog eens voor moet betalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Waarom is het erg dat Blizzard geld verdient ? Ik snap op zich best wel dat je tegen de boost kan zijn. Maar waarom tegen het geld verdienen ?
Als ze het zouden doen om spelers in te laten beginnen met spelen in relevante content zou dat goed zijn. Ze doen het echter als enorme money grabquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Waarom is het erg dat Blizzard geld verdient ? Ik snap op zich best wel dat je tegen de boost kan zijn. Maar waarom tegen het geld verdienen ?
Ja, zijn mensen gebanned door fish bots man, en die hebben niet eens een memory injectionquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denken dat blizz accounts banned voor botten.
Smoof pls.
Als je goed bot krijg je geen ban als je natuurlijk hun systeem triggert krijg je een ban of je nou bot of niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, zijn mensen gebanned door fish bots man, en die hebben niet eens een memory injection
Ja heb ik nooit last van mijn bot programma geeft goede respons en anders krijg ik via de telefoon de optie om zelf te praten smartphone berichtje door de bot naar wow sturen naar die speler.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb nog wel eens dat een wildvreemde, die ik dan al paar keer tegen ben gekomen tijdens het minen, mij dan whispert van: Hello of Hi. Alsof ze ff willen checken of je geen bot bent!
Monitor idd, echt zo chill!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja heb ik nooit last van mijn bot programma geeft goede respons en anders krijg ik via de telefoon de optie om zelf te praten smartphone berichtje door de bot naar wow sturen naar die speler.
Bartender hebben maar het niet gebruikenquote:
Dat valt wel heel erg mee zeg hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:27 schreef TwyLight het volgende:
ehm ik gebruik bartender wel. niet om een abomanatie van een interface te maken nee, maar keybinden is makkelijker met bartender
Ik had voorheen wel eens 9999 MSquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:27 schreef TwyLight het volgende:
Die screenshot gaat over dat ik 2500ms heb in een rbg
Heb wel eens erger gehad, met 4 40 man raids SW aanvallen voor de achiev in wrath, in een server waar toen 60/40 ally/horde zaten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |