quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:12 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf om terug te lezen. Speelde in die beta een nelf hunter en alles aan Teldrassil zorgde toen dat ik het spel ingezogen werd, met name de muziek. Mooie tijd ook om als noob hunter alleen maar te letten op armor rating op gear, serpent sting te spammen en veel te melee'en
Kwam mezelf nog tegen in het 5e WoW topic;
[..]
Veel goedkoper om gewoon tot lvl 90 te botten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er zijn mensen die kopen 6 lvl 90 boosts.Blizz maakt kapot veel dough met die shit
Preciesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Veel goedkoper om gewoon tot lvl 90 te botten.
Passen ze wel mooi in het rijtje met de rest van de spelers die een 90 boost hebben gebruikt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Mijn neefje & zijn kameraad die amper wow spelen hadden in de eerste week dat dat uitkwam allebei al WoD èn twee boosts gekocht, dus hebben ze nu 3 lvl 90's waar ze geen ballen verstand van hebben.
Ik snap het spel ook niet en ik heb zeker 50 accounts ofzo gehad.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Passen ze wel mooi in het rijtje met de rest van de spelers die een 90 boost hebben gebruikt.
90% Doet ook maar wat.
Yup en dan kunnen ze ook een beetje raiden ofzo.quote:
Ze hebben die 3 lvl 90's overigens amper gespeeld, paar dagen of zo. En nu wachten ze op WoD, maar zou me niets verbazen als ze dat ook niet gaan spelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:30 schreef Olment het volgende:
Passen ze wel mooi in het rijtje met de rest van de spelers die een 90 boost hebben gebruikt.
90% Doet ook maar wat.
Hebben ze geld te veel ofzo? En je kunt beter level naar 60 voor de profession boost en voor het feit dat je dan weet hoe de class ongeveer werkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben die 3 lvl 90's overigens amper gespeeld, paar dagen of zo. En nu wachten ze op WoD, maar zou me niets verbazen als ze dat ook niet gaan spelen.
Wonen allebei thuis & hebben allebei een baan. Dus tsja, geld te veel denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:45 schreef Smoofie het volgende:
Hebben ze geld te veel ofzo? En je kunt beter level naar 60 voor de profession boost en voor het feit dat je dan weet hoe de class ongeveer werkt.
Totdat je account wordt gebannedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:01 schreef Bartcoah het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen een level 90 boost kopen voor ¤50,- koop een bot voor 50% van de prijs. En je hebt oneindig veel level 90's.
Moraalridders kom er maar in.
Ja dat hebben ''wij'' als bot gebruikers wel gemerkt. Je char naar level 90 botlevelen is sowieso 99.9% safe.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Totdat je account wordt gebanned
Ik vergok mijn account niet voor 0,1% Serieusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:09 schreef Bartcoah het volgende:
Ja dat hebben ''wij'' als bot gebruikers wel gemerkt. Je char naar level 90 botlevelen is sowieso 99.9% safe.
Na 8-9 jaar spelen heb je dat levelingsproces echt niet nodig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:27 schreef lifeblind het volgende:
Ik snap sowieso nooit waarom iemand een bot gebruikt om te levellen, het is gewoon onderdeel van het spel, en je leert er je class mee kennen.
Denken dat blizz accounts banned voor botten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Totdat je account wordt gebanned
Mja, na zoveel jaar is een character naar max level spelen ook echt maar een paar dagen hoor..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na 8-9 jaar spelen heb je dat levelingsproces echt niet nodig.
Voor zover dat bestaat.
99,99% van het leerproces is toch pas op max level.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Na bijna 10 jaar heb ik geen introductie meer nodig in de classesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:27 schreef lifeblind het volgende:
Ik snap sowieso nooit waarom iemand een bot gebruikt om te levellen, het is gewoon onderdeel van het spel, en je leert er je class mee kennen.
Hoezo niet? Dan is het juist handigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:33 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb overigens eigenlijk nooit de behoefte om een class die ik al op max level heb (en dat zijn ze alle 11 overigens allemaal) nog een keer te levellen. De keren dat ik daadwerkelijk met een nieuw character begin, is het omdat ik met iemand op een andere server samen ga spelen, maar dan is het sowieso niet zo handig om te botten of een boost te gebruiken
Als je met iemand samen wat gaat lopen levellen juist omdat je samen wat wilt levellen? Integendeelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan is het juist handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |