quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Ik heb 3 lvl 90 elemental shamansomdat class change me te duur was
Ken anders niemand die een lock geboost heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:07 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja iedereen neemt een warlock van level 90.
Omdat locks nu OP zijn, ik moet het nog maar zien of die nog steeds zo OP zijn bij WoD
Warriors zijn daarin tegen wel echte bazen in de volgende uitbreiding.
GAM / World of Warcraft [PC]quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:01 schreef Zwelgje84 het volgende:
Is er ook een manier waarop ik in één keer naar het allereerste WOW topic kan gaan (op de telefoon)?
Dat lijkt me leuk om te lezen!
Hehe baas, even lezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:29 schreef Olment het volgende:
[..]
GAM / World of Warcraft [PC]
aub
Het spel is nog niet uit in die reeks
Er zijn mensen die kopen 6 lvl 90 boosts.Blizz maakt kapot veel dough met die shitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]oh god Blizzard, wat doen ze...
Mijn main shaman heeft hoge rating. Ik gebruik de alt om 3v3 en 2v2 te spelen met vrienden en randoms voor fun zonder dat ik rating verliesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:19 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met 2 resto shamans
Dat zou ik ook niet doen met 2672 rating!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn main shaman heeft hoge rating. Ik gebruik de alt om 3v3 en 2v2 te spelen met vrienden en randoms voor fun zonder dat ik rating verlies
zoveel heb ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen met 2672 rating!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:29 schreef Olment het volgende:
[..]
aub
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:10 schreef OreO het volgende:
vind dit spel erg tegenvallen... wat bedoel over rated.. 1 dag gedownload en wat ik dan te spelen kreeg ><
Heerlijk om terug te lezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:29 schreef Olment het volgende:
[..]
aub
quote:Toch vind ik het slecht, koop je eerst een game kan je daarna nog payen ...maak dan het spel duurder, ben je er meteen vanaf ..
quote:Ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar het enige MMORPG wat gaat heersen de komende tijd is natuurlijk StarWarsGalaxies, een mmorpg in het StarWars universum
Heheh, en dat is nu zo'n beetje het zelfde verhaal al 10 jaar. De ene klaagt dat het geen free2play game is. En de andere zeggen dat 'hun' spel WoW gaat verslaan. We weten nu inmiddels wat voor succes WoW is.quote:Ik zie het allemaal wel , ik heb nooit goeie hoop over beta's.
BTW ik heb gisteren een nieuwe in game filmpje gezien van Everquest 2 ,ik ben toch bang dat EQ2 WoW gaat ownen en niet alleen qua graphics , maar ook qua gameplay.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:51 schreef OurMystery het volgende:
What are the system requirements?
Windows® System 98/ME/2000/XP OS:
800 MHz or higher CPU.
256 MB or more of RAM.
32 MB 3D graphics card with hardware Transform and Lighting, such as GeForce 2 or better.
4 GB or more of available hard drive space.
DirectX® 9.0c or above.
A 56k or higher modem with an Internet connection.
Mac® System OS X 10.3.5 OS:
933 MHz or higher G4 or G5 processor.
512 MB RAM or higher. DDR RAM recommended.
ATI or NVIDIA video hardware with 32 MB VRAM or more.
4 GB or more of available hard drive space.
MacOS X 10.3.5 or newer.
A 56k or higher modem with an Internet connection.
Zolang je in de vanilla gebieden blijft kom je denm ik nog wel op een soort van speelbare fps uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]Zou je daar nog nu WoW mee kunnen spelen?
Denk het toch ff nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zolang je in de vanilla gebieden blijft kom je denm ik nog wel op een soort van speelbare fps uit
10 jaar geleden hequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Denk het toch ff niet
32 MB 3D graphics card with hardware Transform and Lighting, such as GeForce 2 or better.
Dat dus. Je wow zal niet opstarten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef TwyLight het volgende:
En er zijn geen vanilla areas meer, dat is allemaal veranderd in cataclysm
Dat is wel gaaf om terug te lezen. Speelde in die beta een nelf hunter en alles aan Teldrassil zorgde toen dat ik het spel ingezogen werd, met name de muziek. Mooie tijd ook om als noob hunter alleen maar te letten op armor rating op gear, serpent sting te spammen en veel te melee'enquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:29 schreef Olment het volgende:
[..]
aub
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:08 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Daarbij vraag ik me af of dit spel me lang kan blijven boeien, want als de quests die ze blijven maken teveel van hetzelfde blijven, dan ben ik er zo op uitgekeken.
Mage!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:46 schreef Junglebeast het volgende:
Ik zet een Hunter, Warrior en Mage klaar (lvl 60) voor een boost. Weet alleen nog niet welke van de drie het gaat worden.
2002quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:29 schreef Olment het volgende:
[..]
aub
Zo op uitgekeken.. Ja vast ^^quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:12 schreef Denni5 het volgende:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:08 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Daarbij vraag ik me af of dit spel me lang kan blijven boeien, want als de quests die ze blijven maken teveel van hetzelfde blijven, dan ben ik er zo op uitgekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |