ik probeer te slapen, maar ben een beetje kapot van de laatste 2 wekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vast wel?
Slaap helpt ook tegen vermoeidheid
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik probeer te slapen, maar ben een beetje kapot van de laatste 2 weken
Mn vriendin heeft stage en geen auto , dus har wekker gaat om 5:30 uurdan om 6:30 rijden we naar mn motorstalling / de auto van mn ouders. Die pik ik dan op en ga terug naar huis om daar te wachten tot ik ga werken
Maarja, ik kan gewoon niet voor 2 uur in slaap vallen (al sinds ik 15 ben zit ik in dat ritme) dus ik slaap de laatste weken zn 3-3:30 uur per dag. De redbull en dubbele expresso's (gatverdamme
) zijn hier niet meer aan te slepen
Klinkt niet echt heel chillquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik probeer te slapen, maar ben een beetje kapot van de laatste 2 weken
Mn vriendin heeft stage en geen auto , dus har wekker gaat om 5:30 uurdan om 6:30 rijden we naar mn motorstalling / de auto van mn ouders. Die pik ik dan op en ga terug naar huis om daar te wachten tot ik ga werken
Maarja, ik kan gewoon niet voor 2 uur in slaap vallen (al sinds ik 15 ben zit ik in dat ritme) dus ik slaap de laatste weken zn 3-3:30 uur per dag. De redbull en dubbele expresso's (gatverdamme
) zijn hier niet meer aan te slepen
ver van idd. En dan ook nog fuckign drukke en lange dagen op t werk makenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Klinkt niet echt heel chill
Horeca.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:13 schreef EDMAN- het volgende:
Dat zijn lange dagen, en veel achter elkaar ook. Wat doe je voor werk Essn?
goedk ut roosterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Horeca.![]()
Volgend weekend wordt pas leuk.. Vrijdag van 12.00 tot 01.00/01.30 werken, zaterdag van 09.30 tot 20.00/20.30 en zondag van 9.00 tot 18.00
Ach, ik heb zelf om veel werk gevraagd, en als je zoveel wordt ingeroosterd kan je altijd van te voren even aangeven dat je het niet trektquote:
Preciesquote:
serieus? ik vind dat zo'n sleur (nu alweer 6 jaar)quote:
Mwah ik heb genoeg te doen op mijn werk en constante vernieuwingenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
serieus? ik vind dat zo'n sleur (nu alweer 6 jaar)
en je krijgt iig broodjes vd zaakquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf om veel werk gevraagd, en als je zoveel wordt ingeroosterd kan je altijd van te voren even aangeven dat je het niet trekt
True! Omdat ik me verslapen heb moet ik ook door tot 6, en dan nog een uur naar huis rijden. Dag avond.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:26 schreef Jimbo het volgende:
ik zou liever 8-4 of 9-5 werken. doe nu 9:30-6 , maar das zo kut
Heb ik hier ook wel, maar toch. Mijn vriendin wil nu een lap grond kopen (met huisje erop in het bos in Belgie, 975 m2 voor 153.000 euro WTF) en een B&B beginnen. Ben benieuwdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mwah ik heb genoeg te doen op mijn werk en constante vernieuwingen
Goed voor mijn rug is het niet overigens
heb jij ook toevallig je 2e waarschuwing gehad vandaag ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:27 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
True! Omdat ik me verslapen heb moet ik ook door tot 6, en dan nog een uur naar huis rijden. Dag avond.
Nah dat gelukkig niet. Bij ons kan je beginnen tussen 07:00 (half 4 klaar) en 09:30 (6 uur klaar). Maar leuk vonden ze het niet. En aangezien de laatste om 17:00 weggaat ga ik om 17:05 (quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb jij ook toevallig je 2e waarschuwing gehad vandaag ?
Dat is ook geen geld 153k voor zoveel grond.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:28 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heb ik hier ook wel, maar toch. Mijn vriendin wil nu een lap grond kopen (met huisje erop in het bos in Belgie, 975 m2 voor 153.000 euro WTF) en een B&B beginnen. Ben benieuwd, dan ben ik hier zo weg
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en je krijgt iig broodjes vd zaak
ohh okquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:29 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nah dat gelukkig niet. Bij ons kan je beginnen tussen 07:00 (half 4 klaar) en 09:30 (6 uur klaar). Maar leuk vonden ze het niet. En aangezien de laatste om 17:00 weggaat ga ik om 17:05 ()
jij wel?
Vrijdag bezichtigen, ben benieuwd. Er móet iets mis mee zijn. Én dan woon ik weer dichter bij Nederland terugquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is ook geen geld 153k voor zoveel grond.
stopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En als je overdag en 's avonds moet dan krijg je ook avondeten
Dan houden ze wat achter van het buffet dat we voor de gasten serveren
Lekker vis, of biefstuk, of lam, of wat anders heerlijks, met heerlijke aardappeltjes uit de oven, met allerlei groentes enzoHeerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |