ik heb wel een harde voor mn club jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:54 schreef EDMAN- het volgende:
Mooie motor, maar dan weer voor dat stadion
harde kern?
groot is altijd beter hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:55 schreef essnhills het volgende:
Van die grote koptelefoons zitten wel altijd lekker. Drukken niet zo je oren in enzo.
Jaquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb wel een harde voor mn club ja![]()
Ik was vorig jaar al bang dat dit zou gebeuren (alle spelers verkopen)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:57 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
wat denk je er van dit jaar? plekje 2 weer? (niet sarcastisch btw)
Wat is dit nou weer voor opmerkingquote:
14.gifquote:
mee eens man, sonde dat al die Feyenoorders zo goed waren op het WK haha. Het is triest gesteld met de NL competitiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar al bang dat dit zou gebeuren (alle spelers verkopen)
Ik zie het eigenlijk niet zo zonnig in op het moment, maar mochten we een leuke spits halen dan denk ik dat we dit jaar wel top 4 zullen zijn, en dan volgend jaar (tenzij er weer veel veranderd) dat we een verdomd goede kans maken om weer eens lands kampioen te worden
het lijkt er gewoon op dat je koopt om het kopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor opmerking
Ja, erg jammer allemaalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
mee eens man, sonde dat al die Feyenoorders zo goed waren op het WK haha. Het is triest gesteld met de NL competitie
Ja hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
het lijkt er gewoon op dat je koopt om het kopen, rustig maar
het was maar een opmerkingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Dit is het eerste wat ik heb gekocht deze hunt. Het was 21 euro, voor 2 koptelefoons, ik geef niet zoveel om echt goede geluidskwaliteit, maar wil wel dat ze comfortabel zitten. En nu kan ik weer een paar jaar toe..
Het was gewoon een stomme opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
het was maar een opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog een beetje moe denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, veel gewerkt, vandaag ben ik vrij, mijn vorige vrije dag was vorige week dinsdag.quote:
nog in bedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, veel gewerkt, vandaag ben ik vrij, mijn vorige vrije dag was vorige week dinsdag.
Vast wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:06 schreef Jimbo het volgende:
weet iemand of cafeīne pillen werken ?
Ik zit inmiddels in comfortabele huiskleding onder een dekentje op m'n bedquote:
lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels in comfortabele huiskleding onder een dekentje op m'n bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |