ja, iedereen zet hem in het ing scherm, leest de reviews / omschrijving en annuleert weerquote:
Is ie niet zo goed?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, iedereen zet hem in het ing scherm, leest de reviews / omschrijving en annuleert weer
quote:Excellent set of 'phones and mic BUT it took me twenty minutes to find my way into the packaging before I could safely get them out of the packaging
Een boor die alleen schroeven kan indraaien.quote:
mja ondersteunt niet veel nederlands en het is een leuke tv maar zou zelf voor een andere gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ie niet zo goed?![]()
Doe ik het toch beter.. Allemaal positieve reviews over die koptelefoons. Behalve eentje over de microfoon (die ik toch niet ga gebruiken) en deze
[..]![]()
En nog Special Edition ook! Van Fabregas! OMG OMG die moe tik hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:50 schreef Jimbo het volgende:
essje, koop deze
hij is van ludacris nigga!
ik dacht huh, maar toen keek ik beterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:51 schreef essnhills het volgende:
Heuj, deze bezem hadden ze volgens mij vorige hunt ook al.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ik dacht huh, maar toen keek ik beter
Neuj, en ik zie nu dat ze Stromae draaien, irritant nummerquote:
Net David Hasselhoff - Duquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj, en ik zie nu dat ze Stromae draaien, irritant nummer
Af en toe nog, niet zo vaak meer. Maar ik ben deze zomer sowieso niet zoveel op FOK! geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:53 schreef Xeor het volgende:
Ess ben jij trouwens niet meer in GRTD?
quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Af en toe nog, niet zo vaak meer. Maar ik ben deze zomer sowieso niet zoveel op FOK! geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |