Hij had toch ook bijna verkering met dat gelovige meisje.quote:
Ik zie wel wat het word joh, ik ben toch al vrij snel aangeschoten dus dan boeit het me niet meerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Café gekke Gerrit is één aanrader
hoezo opeens den boschquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een leuke villa daar johEn kan je in Nijmegen of Den Bosch gaan stappen en van alles te doen
[..]
hoezo niet?
onze romance begon met een discussie over religie en waarom ik het onzin vindquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had toch ook bijna verkering met dat gelovige meisje.
En dan werkt het niet omdat hij zich als een debiel heeft gedragen met kotsen en wat al niet meer
Vervolgens is ZIJ christenkutje
ja beetje vreemd verhaalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had toch ook bijna verkering met dat gelovige meisje.
En dan werkt het niet omdat hij zich als een debiel heeft gedragen met kotsen en wat al niet meer
Vervolgens is ZIJ christenkutje
villa ligt tussen den bosch en nijmegen inquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo opeens den bosch
Ik haat Nijmegen
Omdat ik jou dat niet zie doen
meh verliefdheid doet rare dingen met je, maar als dat over is zie je de waarheid onder ogenquote:
Beetje flauw om haar dan achteraf zogenaamd af te danken op basis van geloof terwijl je wist waar je aan begon maar goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
onze romance begon met een discussie over religie en waarom ik het onzin vind
oh oké, beter ga je naar den Boschquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
villa ligt tussen den bosch en nijmegen in
dan ken je me blijkbaar nog niet zo goed
Dat is nogal een eindje uit mekaarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
villa ligt tussen den bosch en nijmegen in
dan ken je me blijkbaar nog niet zo goed
Was ik vandaag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh oké, beter ga je naar den Bosch
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Was ik vandaag.
Godverdomme wat een tyfusstad zeg.
wat deed je daar nou weer danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Was ik vandaag.
Godverdomme wat een tyfusstad zeg.
gewoon proberen en zien waar het schip strandtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje flauw om haar dan achteraf zogenaamd af te danken op basis van geloof terwijl je wist waar je aan begon maar goed.
ooh kom je niet ook naar nijmegen dan om te proosten op mijn verjaardag?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh oké, beter ga je naar den Bosch
Stond op die site, ik weet voor de rest de topografie in die regionen niet allemaalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nogal een eindje uit mekaar
Mijn huis ligt ook tussen Amsterdam en Enschede in
nee want ik woon dan in Arnhem en Arnhem en Nijmegen zijn vijandenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon proberen en zien waar het schip strandt
in mijn situatie moet je niet te kieskeurig doen
[..]
ooh kom je niet ook naar nijmegen dan om te proosten op mijn verjaardag?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:45 schreef Fok-it het volgende:
Beda ook wel ja
Breda en DB leuk
Eindhoven en Tilburg
Had afspraak voor kunst op te halen voor iemand ging parkeren bij Q-park Arena of zo kwam je midden in winkelcentrum moest je eerst 10 trappen op om in centrum te komen en parkeren was duurder dan in Utrecht bijna 9 euro voor amper 2 uurtjes.quote:
dat je dat niet voor mij over hebt sof jeetjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik woon dan in Arnhem en Arnhem en Nijmegen zijn vijanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |