Ik antwoord vriendelijk op je vraag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb 'concepten' en ik heb gezegd dat als ik een bericht wil achterlaten zonder dat ik bereik heb ik sms of agenda zou gebruiken. Wat wil je nu?
Op mijn simpele Nokia wel, jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:35 schreef Physsic het volgende:
Dus als je halverwege het typen van een nieuwe SMS (perongeluk) de applicatie afsluit, dan ben je dat half getypte SMS-bericht kwijt?
Kan ik me haast niet voorstellen.
Op mijn simpele nokia niet.. Zouden er toch verschillen zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:58 schreef Domnivoor het volgende:
Op mijn simpele Nokia wel, ja Er is een concepten-folder maar niet opgeslagen = weg.Verder niet belangrijk
Waarom zeg je dan dat je geen drafts hebt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Op mijn simpele nokia niet.. Zouden er toch verschillen zijn?
Omdat mijn telefoon het nergens over drafts heeft?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:05 schreef Greys het volgende:
Waarom zeg je dan dat je geen drafts hebt?
En met een smartphone kan je geen sms in de wachtrij plaatsen? Zelfs als je de telefoon daarna uit zet? Dat de tekst terug te vinden is op je telefoon?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:40 schreef sverbern het volgende:
Bovendien is het totaal niet relevant wat met de telefoon van Ouder1 wel en niet kan wat L&K hadden smartphones.
Dat is een opmerkelijke reactie inderdaad...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:48 schreef Domnivoor het volgende:
http://www.midiario.com/2(...)landesas-en-chiriqui
Een ander opvallend detail is een reactie eronder: ga nou bij die Pianista zoeken, niet bij de vulkaan.
Ik heb een Huawei smartphone. Als ik geen bereik heb en SMS wil versturen, komt er een uitroepteken te staan bij berichtje, blijft in telefoon staan bij de ontvanger en kan er dan voor kiezen opnieuw te sturen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En met een smartphone kan je geen sms in de wachtrij plaatsen? Zelfs als je de telefoon daarna uit zet? Dat de tekst terug te vinden is op je telefoon?
Verzender.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:51 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik heb een Huawei smartphone. Als ik geen bereik heb en SMS wil versturen, komt er een uitroepteken te staan bij berichtje, blijft in telefoon staan bij de ontvanger en kan er dan voor kiezen opnieuw te sturen.
Ook als je wanhopig elk restje batterij wilt sparen voor noodoproepen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:51 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik heb een Huawei smartphone. Als ik geen bereik heb en SMS wil versturen, komt er een uitroepteken te staan bij berichtje, blijft in telefoon staan bij de ontvanger en kan er dan voor kiezen opnieuw te sturen.
Daarnaast zijn er ook genoeg note-achtige apps, waarbij je ook tekst kan opslaan. Ik zou een dagboekje proberen bij te houden met paar kernwoorden. Bijvoorbeeld, dag 1: verdwaald, koud, geen eten.
Huh haha? Ik ben toch de verzender? Ik zie het berichtje altijd geregistreerd staan bij degene naar wie ik het stuur (ook als ik geen bereik heb).quote:
Ohhh sorry, dan las/begreep ik je zin verkeerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:57 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Huh haha? Ik ben toch de verzender? Ik zie het berichtje altijd geregistreerd staan bij degene naar wie ik het stuur (ook als ik geen bereik heb).
Zo lang duurt dat toch niet en hoeft ook niet elke dag, maar bijvoorbeeld logjes/aantekeningen met steekwoorden maken op dezelfde dagen dat alarmnummer werd gebeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als je wanhopig elk restje batterij wilt sparen voor noodoproepen?![]()
Het zou in mij weer niet opkomen om een dagboekje bij te houden, zonde van mijn batterij én ik zou denk ik tot het laatst hoop houden om iemand tegen te komen en gered te worden. (Dus geen dagboekje nodig in dat geval in mijn hoofd, want dan 'onthoud ik het wel'.
Haha dát bedoelde ik inderdaad. Heb soms rare constructiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh sorry, dan las/begreep ik je zin verkeerd.
'Blijft in telefoon staan bij de ontvanger' stond er, maar de ontvanger krijgt in geval van nul bereik helemaal niets natuurlijk. Maar jij bedoelde waarschijnlijk blijft in telefoon van verzender staan in het gesprék met de ontvangerDus onder diens naam.
Zonde van batterij, daarnaast ben je hartstikke moe en met overleven bezig (zo'n dagboekje zou ik eerder bijhouden als ik met - excuus - sterven bezig zou zijn). Zou er denk ik niet eens aan denken dat dagelijks te doen. Dat soort dingen onthoud je zelf wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou in mij weer niet opkomen om een dagboekje bij te houden, zonde van mijn batterij én ik zou denk ik tot het laatst hoop houden om iemand tegen te komen en gered te worden. (Dus geen dagboekje nodig in dat geval in mijn hoofd, want dan 'onthoud ik het wel'.
Ja dat lijkt me ook: notities en snapshots van de omgeving.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef MidnightB00m het volgende:
Maar als je verdwaald ben in de jungle is het toch handig om notities te maken? Stel dat ze inderdaad, zoals sommige users al dachten, rondjes zijn gaan wandelen of een mooi schuilplekje tegenkwamen (maar toch verder wilden wandelen i.v.m. bereik telefoon), dan wil je toch graag paar herkenningspunten weten? Ik zou dat juist weer niet uit mijn hoofd kunnen (maar ik ben v, onhandig en totaal geen richtingsgevoel)
Ik heb die blog er nog even bij gezocht. Het zou inderdaad kunnen. De blogger was op 4 april in Cerro Punta, waar veel politie op de been was omdat iemand de vorige dag gegil had gehoord. Dan is er dus op 3 én 4 april bij de Baru gezocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:45 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dat is een opmerkelijke reactie inderdaad...
En ze zochten inderdaad eerst bij verkeerde trail (Baru), was dat ook niet de trail waarbij iemand een zogenaamde schreeuw en val hoorde en bleek te gaan over twee westerse meisjes? Zijn ze daarom daar eerst gaan zoeken?
Dan zou ik eerder in bomen gaan kerven oid..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef MidnightB00m het volgende:
Maar als je verdwaald ben in de jungle is het toch handig om notities te maken? Stel dat ze inderdaad, zoals sommige users al dachten, rondjes zijn gaan wandelen of een mooi schuilplekje tegenkwamen (maar toch verder wilden wandelen i.v.m. bereik telefoon), dan wil je toch graag paar herkenningspunten weten? Ik zou dat juist weer niet uit mijn hoofd kunnen (maar ik ben v, onhandig en totaal geen richtingsgevoel)
Kan ook, maar waarmee?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:50 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder in bomen gaan kerven oid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |