FTW, dat stukje metaal zal en moet er uitkomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
oorlog is kut
trouwens de wereld gaat naar de klote op het moment
Faal.quote:
Ze is zo weirdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben ergens wel verliefd op haar, waarom geen idee
iedereen is weird in de ogen van een anderquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De fipo is dus de tweede post?
Soldeer het aan iets vast en trek het zo omhoog. Maar doet je D het nu alweer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, het stukje metaal heeft een diameter van 1 mm en steekt een mm er bovenuit maar ik heb er nauwelijks grip op.
Ik zag net dat filmpje van die journalist en die was toch duidelijk dood hoor. Of hebben jullie een ander filmpje gezien?quote:
Nee... De eerste Post (FIrstPOst)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De fipo is dus de tweede post?
had je mn ex moeten mee makenquote:
Daar is het te klein voor denk ik. De D is nog steeds met bijgeluid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soldeer het aan iets vast en trek het zo omhoog. Maar doet je D het nu alweer?
Er iets aan solderen zonder ook de afgebroken sleutel er vast in te solderen lijkt me lastig...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
tis ook waarquote:
Denk niet dat dat soldeerbaar is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar de fipo heeft wel dus no 2.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee... De eerste Post (FIrstPOst)
Jij rekent de OP mee....
Dit is een regisseurquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zag net dat filmpje van die journalist en die was toch duidelijk dood hoor. Of hebben jullie een ander filmpje gezien?
Dan nog, hoe soldeer je staal met je standaard tinrolletje en je standaard soldeerboutje?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Er iets aan solderen zonder ook de afgebroken sleutel er vast in te solderen lijkt me lastig...
(doe eens een pic BD!)
Geef hem dan nog meer kans met een een heel klein beetje secondelijm aan een spijkertje....
Maar daarvoor geld het zelfde gevaar als met jouw optie natuurlijk...
daar hebben ze een las apparaat voorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan nog, hoe soldeer je staal met je standaard tinrolletje en je standaard soldeerboutje?
Ik zag net dat filmpje en op het eind zag je een foto waar het hoofd zich op een ongezonde afstand van de romp bevond.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is een regisseurVanmiddag filmpje besproken, zal wel echt zijn, maar filmpje is wat raar.. lijkt net een ingestudeerde scene, geen angst.. ook dat de gruweldaad eruit is geknipt in het origineel
Oke even geduld aub.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Er iets aan solderen zonder ook de afgebroken sleutel er vast in te solderen lijkt me lastig...
(doe eens een pic BD!)
Geef hem dan nog meer kans met een een heel klein beetje secondelijm aan een spijkertje....
Maar daarvoor geld het zelfde gevaar als met jouw optie natuurlijk...
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zag net dat filmpje en op het eind zag je een foto waar het hoofd zich op een ongezonde afstand van de romp bevond.
Succes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
Mijn televisie signaal doet t weer na 3 weken, ik ben benieuwd
lol dat kan ik ook met een foto van jouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zag net dat filmpje en op het eind zag je een foto waar het hoofd zich op een ongezonde afstand van de romp bevond.
Solderen en lassen hebben niets met elkaar te maken. Behalve dat je bij beiden toch een goeie tijd wilt wachten tot je het probeert te likken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
daar hebben ze een las apparaat voor
maar wat is er stuk ?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Solderen en lassen hebben niets met elkaar te maken. Behalve dat je bij beiden toch een goeie tijd wilt wachten tot je het probeert te likken.
Weet niet van wat voor materiaal zijn inbussleutel was.... maar gezien zijn resultaat geen hoogwaardig gereedschapsstaal... gietijzer (prima te solderen) wellicht?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan nog, hoe soldeer je staal met je standaard tinrolletje en je standaard soldeerboutje?
maar wat is er stuk, heb je het over 2 stukken staal zie ik ik het niet solderen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Solderen en lassen hebben niets met elkaar te maken. Behalve dat je bij beiden toch een goeie tijd wilt wachten tot je het probeert te likken.
Het was een inbussleuteltje van een millimeter of zo. Die kan je wel breken als het gehard is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Weet niet van wat voor materiaal zijn inbussleutel was.... maar gezien zijn resultaat geen hoogwaardig gereedschapsstaal... gietijzer (prima te solderen) wellicht?
Heb m net opstaanquote:
Die (goede) sleuteltjes zijn juist gemaakt dat ze niet zomaar breken, die torderen eerder.... en dat moet je prima kunnen voelen en niet verder gaan.... Breekt normaal echt niet uit het niets...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een inbussleuteltje van een millimeter of zo. Die kan je wel breken als het gehard is.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:46 schreef Pavement het volgende:
yeaux
batterij op, ik ga pissen een wordfeud leggen en pitten
A je to
Ik heet ook daar Inodder...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:46 schreef Pavement het volgende:
yeaux
A je to
Mooie dromen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:46 schreef Pavement het volgende:
yeaux
A je to
Goede sleuteltjes ja. Maar een hoop niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die (goede) sleuteltjes zijn juist gemaakt dat ze niet zomaar breken, die torderen eerder.... en dat moet je prima kunnen voelen en niet verder gaan.... Breekt normaal echt niet uit het niets...
En nu je feedback op mijn secondelijm optie....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goede sleuteltjes ja. Maar een hoop niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |