Dat komt omdat de momenteel instabiele regio's op aarde overwegend islamitisch zijn. Ze zijn niet instabiel omdat ze islamitisch zijn. En "als Nederland straks voor 50% moslim is" is onzin.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:08 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
En toch starten dingen zoals ISIS in landen waar de meerderheid moslim is. En niet iedereen daar is extremistisch. Als Nederland straks voor 50% moslim is hou je dat soort dingen niet meer in de hand.
Kijk wat er in Nigeria gebeurt met Boko Aharam.
Marxistische denkbeeld? Leg uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
De media juicht het marxistische denkbeeld juist toe. Ik ben niet bang voor moslims.
Ik ben bang dat onze nationaliteit verdwijnt. Dat is mijn grootste zorg.
Al dat terreur zal mij eigenlijk een worst wezen. Daar ben ik niet bang voor. Want als wij dat soort situaties in Nederland krijgen dan is het toch al te laat.
En natuurlijk kan je wel een klein gedeelde uit iemand ideologie pakken. Tenzij je alleen maar in zwart en wit kunt denken.
Geef me eens een jaartal wanneer NL 50% moslim is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:12 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
CBS.nl lees je eens in
Nog geen 6.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:13 schreef agter het volgende:
[..]
Geef me eens een jaartal wanneer NL 50% moslim is.
Hoeveel % is het nu eigenlijk?
Breivik was net zoals IS nu is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat komt omdat de momenteel instabiele regio's op aarde overwegend islamitisch zijn. Ze zijn niet instabiel omdat ze islamitisch zijn. En "als Nederland straks voor 50% moslim is" is onzin.
[..]
Marxistische denkbeeld? Leg uit.
En nee, dat kan niet. Breivik geloofde niet simpelweg dat Europa islamitiseerde. Breivik geloofde dat het Christendom bedreigd werd door - onder andere - de Islam, en dat al het geweld denkbaar toegestaan is om dat te verlichten. Als je hem dan "deels gelijk" wil geven kun je net zo goed gaan roepen dat je het wel met ISIS eens bent over bepaalde punten. Dat is namelijk vast ook waar.
Ik ben zeker wel benieuwd naar dergelijke cijfers.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:11 schreef agter het volgende:
[..]
1. Wanneer is NL 50% moslim? Noem een jaartal.
Nog niet. Maar een goed georganiseerde en extreem gemotiveerde groep gelovigen kan veel bereiken. Zie de kruistochten die Christenen een paar honderd jaar terug hielden...quote:2. Heeft ieder land met veel Moslims last van IS?
Driehonderd per week, heb ik gehoord. Met slagtanden en ISIS-vlaggen op hun voorhoofd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:15 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ja, ze krijgen wel heel veel kinderen, hè...
1. In zo'n 15 jaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:11 schreef agter het volgende:
[..]
1. Wanneer is NL 50% moslim? Noem een jaartal.
2. Heeft ieder land met veel Moslims last van IS?
lolquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
1. In zo'n 15 jaar.
2. IS niet, maar er zijn genoeg andere organisaties. En islam is het probleem niet, als iedereen in de zelfde stroming van de islam gelooft en iedereen heeft het zelfde gedachte goed dan zijn er geen problemen. Het probleem is de weg daar naar toe. Dat wij onze nationaliteit, normen en waarden daarvoor moeten opgeven en verliezen.
Dat kan niemand zeggen omdat het afhankelijk is van factoren die nu niet bekend zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:13 schreef agter het volgende:
[..]
Geef me eens een jaartal wanneer NL 50% moslim is.
Hoeveel % is het nu eigenlijk?
Oh bedankt. Ik maakte mij toch echt even druk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan heb je een irreële zorg, want dat gaat niet gebeuren
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:17 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Oh bedankt. Ik maakte mij toch echt even druk.
Ik kan nu zonder zorgen naar bed!
toevallig ook schizofreen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
De media juicht het marxistische denkbeeld juist toe. Ik ben niet bang voor moslims.
Ik ben bang dat onze nationaliteit verdwijnt. Dat is mijn grootste zorg.
zijn ze ook welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:18 schreef erik013 het volgende:
Waar ik me nog het meest zorgen over maak is dat ik zo weinig 'gewone' moslims zich tegen IS en dergelijke groeperingen uit hoor spreken (in tegenstelling tot b.v. over Gaza). Niet dat zij verantwoording hoeven af te leggen voor terroristen, maar zij zouden toch minstens even bang/boos moeten zijn over zulke idioten als 'wij' dat zijn?
Ik heb mij niet ingelezen in de standpunten van ISIS. Als zij moorden om daar te komen verliest het al mijn waarde. (Daarom keur ik Breiviks acties ook af). Maar er zullen vast punten zijn waar ik het mee eens ben ja. Is dat raar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
En nee, dat kan niet. Breivik geloofde niet simpelweg dat Europa islamitiseerde. Breivik geloofde dat het Christendom bedreigd werd door - onder andere - de Islam, en dat al het geweld denkbaar toegestaan is om dat te verlichten. Als je hem dan "deels gelijk" wil geven kun je net zo goed gaan roepen dat je het wel met ISIS eens bent over bepaalde punten. Dat is namelijk vast ook waar.
Ik denk dat het wel meevalt, ik heb meerdere moslimvrienden en geen een is eigenlijk nog streng gelovig, Sommige zijn ook getrouwd met een Nederlander en die kinderen worden haast niet met het moslimgeloof opgevoed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:15 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik ben zeker wel benieuwd naar dergelijke cijfers.
'Autochtone' Nederlanders nemen tegenwoordig maar 1 of 2 (of zelfs geen) kinderen, terwijl Islamitische gezinnen vaak groot zijn.
[..]
Nog niet. Maar een goed georganiseerde en extreem gemotiveerde groep gelovigen kan veel bereiken. Zie de kruistochten die Christenen een paar honderd jaar terug hielden...
En hoe oud zijn die vrienden ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ik heb meerdere moslimvrienden en geen een is eigenlijk nog streng gelovig, Sommige zijn ook getrouwd met een Nederlander en die kinderen worden haast niet met het moslimgeloof opgevoed.
De radicalen zijn tegenwoordig erg in de minderheid en het zal ook steeds minder worden.
En dat komt dus door het FEIT dat er geen gematigde islam is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:18 schreef erik013 het volgende:
Waar ik me nog het meest zorgen over maak is dat ik zo weinig 'gewone' moslims zich tegen IS en dergelijke groeperingen uit hoor spreken (in tegenstelling tot b.v. over Gaza). Niet dat zij verantwoording hoeven af te leggen voor terroristen, maar zij zouden toch minstens even bang/boos moeten zijn over zulke idioten als 'wij' dat zijn?
Nee gelukkig niet. Maar moest je eens voorstellen dat ik iedereen schizofreen zou noemem waar ik het niet mee eens ben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
toevallig ook schizofreen?
wat is jouw oplossing?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:21 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
En dat komt dus door het FEIT dat er geen gematigde islam is.
Wel woekerende extremisten dat wel maar vele houden zich stil totdat ze een meerderheid hebben bereikt en dan is het voor nederland te laat veels te laat.
Maar ja links nederland wil dat niet inzien....
zie je niet die 2e quote ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:21 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar moest je eens voorstellen dat ik iedereen schizofreen zou noemem waar ik het niet mee eens ben.
Ik ga graag van het beste van mensen uit, en hoop het ook. Toch zou ik graag eens wat meer tegengeluid horen tegen IS vanuit Islamitische kring. Niet omdat zij verantwoordelijk zijn voor hen, maar als ik moslim was, zou ik wel woedend/verdrietig zijn dat zogenaamd vanuit 'Allah's naam' zulke dingen gedaan worden.quote:
Ja, jongen, de maatschappij verandert. Dat heeft ze altijd gedaan. Iedere generatie vindt de jeugd te losbandig. In 1910 werd er geklaagd dat er teveel Chinese pinda-verkopers waren (in Rotterdam dan wel). In 1914 vond men NL al te vol (geen Belgische vluchtelingen! En anders zelf betalen).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
1. In zo'n 15 jaar.
2. IS niet, maar er zijn genoeg andere organisaties. En islam is het probleem niet, als iedereen in de zelfde stroming van de islam gelooft en iedereen heeft het zelfde gedachte goed dan zijn er geen problemen. Het probleem is de weg daar naar toe. Dat wij onze nationaliteit, normen en waarden daarvoor moeten opgeven en verliezen.
Hier is een grafiek van de terroristische aanslagen in Amerika van 1980 tot 2005quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:18 schreef erik013 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |