Open er dan geen topic over.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:53 schreef Kwaliteit het volgende:
zelfs op FOK!, je kunt je kont niet keren of je ziet wel een bericht over dat Ice Bucket Challenge.
Dat heb je al gezegd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Charlie Sheen deed het tenminste als een baas, hij goot geen ijswater over zich heen maar 10000 dollar die hij aan dat dinges schonk.
Dergelijke bazigheden verdienen dan ook een herhaling. Zal ik het nog eens zeggen?quote:
Ja alsjeblieft, doe hetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dergelijke bazigheden verdienen dan ook een herhaling. Zal ik het nog eens zeggen?
Zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dergelijke bazigheden verdienen dan ook een herhaling. Zal ik het nog eens zeggen?
Ok.quote:
Ok.quote:
Godverdomme dat was mooi man, goed ge-quote ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ok.
Charlie Sheen deed het tenminste als een baas, hij goot geen ijswater over zich heen maar 10000 dollar die hij aan dat dinges schonk.
Ik wilde het herhalen, niet nog eens quoten. Zo heeft het meer kracht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Godverdomme dat was mooi man, goed ge-quote ook
Echt? Gaaf!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ok.
Ja he? Ongelooflijk wat die gast deed.quote:
Doen stamceltherapiegroeperingen dit blokkeren? Ik wist niet dat die religieus warenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Er is wel een behandeling voor maar dit word door religieuze groeperingen geblokkeerd, en wel stamceltherapie.
Dat soort mensen moeten ze op ijs zetten....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Er is wel een behandeling voor maar dit word door religieuze groeperingen geblokkeerd, en wel stamceltherapie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |