Een jaar? Paar jaar? Ligt er aan wat je 'leuk' vindt. Eenvoudige riedeltjes kan je al na een paar weken / maanden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je een beetje 'leuk' gitaar kan spelen?
(met gemiddeld inzicht/aanleg)
Je hebt hem pas 2 week ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Te lang.
Nee valt wel mee, alleen het moet vanzelf gaan op den duur. Daar wacht ik nu op.
Ik zit te gamen en hier een beetje mee te lezen ondertussen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit echt heel de tijd hardop te lachen.![]()
Ik vermaak me prima.
Definieer "leuk"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
Goed topic noemen we dat toch hier.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:13 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik zit te gamen en hier een beetje mee te lezen ondertussen.
Moet er erg om lachen
Heel verstandig, die gitaar opzij leggen dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Tijd om de wodka tevoorschijn te halen. Geen gitaar meer voor mij vandaag.
Dat je het zelf al heel leuk vindt klinken: 10 uurquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
World of warcraftquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed topic noemen we dat toch hier.![]()
Wat voor game?
Is punt 2 ook sc mensen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je het zelf al heel leuk vindt klinken: 10 uur
Dat je vrienden doen alsof ze het ook leuk vinden (mits je ze er niet te vaak mee lastig valt): 100 uur
Dat je vrienden het écht best mooi vinden: 1000 uur.
Iets serieus goed onder de knie krijgen (en dat geldt niet alleen voor gitaar spelen): 10.000 uur.
Men hoort een leuk liedje en kan dat (met of zonder noten) binnen redelijke tijd spelen.quote:
Ja. Dus ik zit in fase 1 van de schets van Gert.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Dus ik zit in fase 1 van de schets van Gert.
En ze zeggen gewoon dat het al leuk klinkt om me niet wanhopig te maken begrijp ik nu.
Je zelf begeleiden met eenvoudige akkoorden bij een leuk liedje. Met enige aanleg vrij snel, maandjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Men hoort een leuk liedje en kan dat (met of zonder noten) binnen redelijke tijd spelen.
Van dattum zegmaar...
Ik zou dan inzetten op minimaal 1000 uur....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je het zelf al heel leuk vindt klinken: 10 uur
Dat je vrienden doen alsof ze het ook leuk vinden (mits je ze er niet te vaak mee lastig valt): 100 uur
Dat je vrienden het écht best mooi vinden: 1000 uur.
Iets serieus goed onder de knie krijgen (en dat geldt niet alleen voor gitaar spelen): 10.000 uur.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef Voxs het volgende:
Jullie zijn allemaal duiveltjes..![]()
Zin in chocolade en wodka, dat boek besteld en al die gitaarpraat doet mij handen jeuken..terwijl ik wéét dat ik er destijds niets van bakte!!
grrr.
Ik weet nog een leuk spelletje, mocht je tijd over hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef Voxs het volgende:
Zin in chocolade en wodka, dat boek besteld en al die gitaarpraat doet mij handen jeuken..terwijl ik wéét dat ik er destijds niets van bakte!!
grrr.
ik ga gewoon zo mijn met drank gevulde gitaar bon bon etenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef Voxs het volgende:
grrr.
Lol, dat heb ik niet meer met games gelukkig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is leuk om te doen.
13 november komt de nieuwe expansion. Dan blijf ik de hele nacht op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |