Ooooooooooh.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is te vervangen, hij heeft een vrij standaard type brug.
Fuck je bent stiekem Jan Akkerman!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, een keer misschien, nu geen zin in
Zelf kijk luister ik altijd graag naar de akoestische versiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen hij Seven Nation Army begon te spelen op de bas. Dat is eigenlijk een gitaarnummer, Jack White heeft gewoon een Digitech Whammy twee octaven omlaag gedraaid op z'n gitaar.
Ik heb een nieuwgevonden waardering voor akoestische gitaarcovers nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelf kijk luister ik altijd graag naar de akoestische versie![]()
Lol!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
O god, ik heb altijd een plectrum in mijn portemonnee![]()
En Liesje, wat heb ik je nu verteld over gitaristen en bassisten (zie einde van dit filmpje)
Ook al zijn gitaren tegenwoordig massageproduceerde producten die niet vaak onvervangbaar meer zijn, word ik hier toch altijd een beetje treurig van.quote:
Ik begin het weer leuk te vindenquote:
Zou best kunnen. Ik vind het knap.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Maar Brain heeft nu dus een stuk inbussleutel in zijn gitaar zitten?
Ach, het is normaal bij mij als ik iets wil maken of verbeteren dat het alleen maar slechter wordt. Van de winter deed 1 knopje op mijn afstandbediening het niet meer. Ik maakte hem open en..... nu heb ik een tv zonder afstandbediening.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook al zijn gitaren tegenwoordig massageproduceerde producten die niet vaak onvervangbaar meer zijn, word ik hier toch altijd een beetje treurig van.
In beide inbusgaten. Met die stukke sleutel wou ik die andere inbus proberen bij te draaien maar hij brak voor de tweede keer. Ik heb wel inmiddels met een magneetje er 1 al uitgekregen maar die andere zit wat vaster.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Maar Brain heeft nu dus een stuk inbussleutel in zijn gitaar zitten?
Ah wat vervelend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In beide inbusgaten. Met die stukke sleutel wou ik die andere inbus proberen bij te draaien maar hij brak voor de tweede keer. Ik heb wel inmiddels met een magneetje er 1 al uitgekregen maar die andere zit wat vaster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In beide inbusgaten. Met die stukke sleutel wou ik die andere inbus proberen bij te draaien maar hij brak voor de tweede keer. Ik heb wel inmiddels met een magneetje er 1 al uitgekregen maar die andere zit wat vaster.
Hoe krijg je het voorelkaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen chirurg worden dan maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, het is normaal bij mij als ik iets wil maken of verbeteren dat het alleen maar slechter wordt. Van de winter deed 1 knopje op mijn afstandbediening het niet meer. Ik maakte hem open en..... nu heb ik een tv zonder afstandbediening.
Te lang.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je een beetje 'leuk' gitaar kan spelen?
(met gemiddeld inzicht/aanleg)
Gertjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen chirurg worden dan maar.
Op de een of andere manier klinkt je berusting nog wel opgewekt. Houd dat laatste vast, dan blijft het dragelijk. En je probéért het toch maar mooi. En déélt het hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |