Is een terechte klacht dus ik zou gaan fappen als mod maar dat ga ik dan nu ook doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
Als alle mensen die solliciteren voor de mod positie nou eens even vertellen hoe ze met dit soort crap om zouden gaan. Laten we hier gewoon een casus van maken, dan is dit topic nog ergens goed voor.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vakantie. Ik studeer, ben verwend dus werk niet. En mn vrienden werken, lebberen hun vriend af, of zijn op vakantie
Kan dat op mn telefoon of moet ik daarvoor op mn laptop?quote:
Ik had op de pics gewacht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
Als alle mensen die solliciteren voor de mod positie nou eens even vertellen hoe ze met dit soort crap om zouden gaan. Laten we hier gewoon een casus van maken, dan is dit topic nog ergens goed voor.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Is een terechte klacht dus ik zou gaan fappen als mod maar dat ga ik dan nu ook doen.
Geen idee ik zou je laptop gebruiken ik upload nooit foto's via telefoon direct.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kan dat op mn telefoon of moet ik daarvoor op mn laptop?
Ongeschikt? Ga toch het leger in jij.quote:
kan gewoon op telefoon. Foto maken, uploaden naar tinypic en dan krijg je een link naar afbeelding. Dan plaats je link tussen img tags, dus :quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kan dat op mn telefoon of moet ik daarvoor op mn laptop?
Omdat er dan geen topics meer overbleven.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat er dan geen topics meer overbleven.
Typisch ditquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
Het lukt niet... Kun je oo FOK geen profielfoto hebben?
Atechnisch als maar kanquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:41 schreef IfImJamesDean het volgende:
Klacht 1). M'n ego is gedeukt
Klacht 2). M'n ex gedraagt zich als een wijf die niet zegt dat hij dat niet wil.
Fixed!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik gedraag me als een zeikwijf gvd
Serieus? Ben nu al kkhard gekomen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |