Ik ben een meisjequote:
Ze is dikker dan mapima dus bespaar jezelf de moeitequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben je nou een wijf of een vent?
Oh. Ja maar waarom heb je hem gedumpt dan? Je wilt nog wel met hem uit?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mijn ex gedraagt zich als een zeikwijf gvd
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er loopt een, inmiddels zesdelige, reeks gevuld met allerlei mensen die maar wat graag een blauwtje oplopen.
Oh oke thx.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is dikker dan mapima dus bespaar jezelf de moeite
Nee ik weeg minder dan mapima. Dat schreef ik. Ben 1m 67 en weeg 63 kilo. Maar ik vind mapima echt mooi en totaal niet dik uitzienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is dikker dan mapima dus bespaar jezelf de moeite
Oh jij bent een kloontje van haar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nee ik weeg minder dan mapima. Dat schreef ik. Ben 1m 67 en weeg 63 kilo. Maar ik vind mapima echt mooi en totaal niet dik uitzien
Als ik zou weten hoe ik een foto van mezelf op FOK zou zetten, zou ik het doen, zodat je kon zien dat ik mapima niet benquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh jij bent een kloontje van haar.
http://tinypic.com/quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als ik zou weten hoe ik een foto van mezelf op FOK zou zetten, zou ik het doen, zodat je kon zien dat ik mapima niet ben
Hoewel sommige topics van haar wel hilarisch zijn, dus heel diep vanbinnen krik je mn ego een beetje op
Jij moet vast leuke hobby's hebben gehad voordat je hier kwam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:41 schreef IfImJamesDean het volgende:
Anti-klacht: FOK klaagbaak, mijn nieuwe hobby
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://tinypic.com/
Hier uploaden en de goede link hier tussen img-tags posten.
Mijn hobby ook!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij moet vast leuke hobby's hebben gehad voordat je hier kwam.
Vakantie. Ik studeer, ben verwend dus werk niet. En mn vrienden werken, lebberen hun vriend af, of zijn op vakantiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij moet vast leuke hobby's hebben gehad voordat je hier kwam.
Is een terechte klacht dus ik zou gaan fappen als mod maar dat ga ik dan nu ook doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
Als alle mensen die solliciteren voor de mod positie nou eens even vertellen hoe ze met dit soort crap om zouden gaan. Laten we hier gewoon een casus van maken, dan is dit topic nog ergens goed voor.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vakantie. Ik studeer, ben verwend dus werk niet. En mn vrienden werken, lebberen hun vriend af, of zijn op vakantie
Kan dat op mn telefoon of moet ik daarvoor op mn laptop?quote:
Ik had op de pics gewacht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
Als alle mensen die solliciteren voor de mod positie nou eens even vertellen hoe ze met dit soort crap om zouden gaan. Laten we hier gewoon een casus van maken, dan is dit topic nog ergens goed voor.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Is een terechte klacht dus ik zou gaan fappen als mod maar dat ga ik dan nu ook doen.
Geen idee ik zou je laptop gebruiken ik upload nooit foto's via telefoon direct.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kan dat op mn telefoon of moet ik daarvoor op mn laptop?
Ongeschikt? Ga toch het leger in jij.quote:
kan gewoon op telefoon. Foto maken, uploaden naar tinypic en dan krijg je een link naar afbeelding. Dan plaats je link tussen img tags, dus :quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kan dat op mn telefoon of moet ik daarvoor op mn laptop?
Omdat er dan geen topics meer overbleven.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat er dan geen topics meer overbleven.
Typisch ditquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
Het lukt niet... Kun je oo FOK geen profielfoto hebben?
Atechnisch als maar kanquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:41 schreef IfImJamesDean het volgende:
Klacht 1). M'n ego is gedeukt
Klacht 2). M'n ex gedraagt zich als een wijf die niet zegt dat hij dat niet wil.
Fixed!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik gedraag me als een zeikwijf gvd
Serieus? Ben nu al kkhard gekomen.quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAGAG DIE ONDERSTEquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Mijn oprechte excusesquote:
Knappe man op de achtergrond <3quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Serieus? Ben nu al kkhard gekomen.
hehehquote:
Hahaha dat dacht ik dus ook. Normale mensen spreken zo'n man dan aan....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Vet lekkere boii daar op de achtergrond. Wat is z'n nummer?
Fucking triestquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hahaha dat dacht ik dus ook. Normale mensen spreken zo'n man dan aan....
Ik maak een selfie, terwijl ik nooit selfies maak![]()
![]()
Ik weet het, echt zielig.quote:
Die foto... Ik ken jouw! en jij mij ook....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik weet het, echt zielig.
Ik hoor toch op FOK! thuis
Wowowow dit is kutquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:02 schreef Werkman het volgende:
[..]
Die foto... Ik ken jouw! en jij mij ook....[ afbeelding ]
Het is een kleine wereld inderdaad...
Ja, Kom jij wel eens in café de Harmonie in Nijmegen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wowowow dit is kutik ben ontdekt
Is dit een strikvraag?! Dat je gewoon stiekem een klasgenoot bent en me nu laat zweten..?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:11 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ja, Kom jij wel eens in café de Harmonie in Nijmegen?
Gewoon een vraag..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag?! Dat je gewoon stiekem een klasgenoot bent en me nu laat zweten..?
Je bent de desbetreffende exquote:
Nee hoor, ik stel hogere eisen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je bent de desbetreffende ex
Haha bedanktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stel hogere eisen.![]()
Maar als je daar nooit geweest bent ken ik je daar van, ik kom er namelijk ook nooit.
Kan best.. Fok is één van de drukst bezochte websites van Nederland.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Haha bedankt![]()
En in mn panische help-ben-ontdekt-als-FOK!ster-bui,
Rammsteinfan? Sowieso behoor het nu al Tot mijn favorite usersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Haha bedankt![]()
Ik kom er ook nooit. En in mn panische help-ben-ontdekt-als-FOK!ster-bui, zag ik dat je naar Rammstein luisterd.
Goedzo!!!
gastquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Rammsteinfan? Sowieso behoor het nu al Tot mijn favorite users
je kan niet gay zijn en ramstein leuk vindenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ben metalhead en draag bloemetjesjurkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Helaas, ben echt geen kerel. Foto is niet van m'n zusje. Ben eigenlijk redelijk slim en gedraag me vaak niet zoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:33 schreef Jan-Slagter het volgende:
Kerels op fok! die zich als ( stereotype dom ) meisje voordoen
Ik zie geen foto.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Helaas, ben echt geen kerel. Foto is niet van m'n zusje. Ben eigenlijk redelijk slim en gedraag me vaak niet zo
quote:
watquote:
Die heb ik verwijderdquote:
Duh, dat komt door de filter die ik gebruikt heb. Die heet vintagequote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
watmeisje? je lijkt wel 40 man
Ok +3 voor je reactiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Duh, dat komt door de filter die ik gebruikt heb. Die heet vintage
Jeejquote:
Je lijkt nog steeds 40 thoquote:
En dan te bedenken dat ik gelogen heb over mn leeftijd hier... Dankjequote:
Je liegt op internet????quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik gelogen heb over mn leeftijd hier... Dankje
Anders herkennen mensen me, weet je. En ik wil toegang op alle sex-paginas hierquote:
ja dat snap ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Anders herkennen mensen me, weet je. En ik wil toegang op alle sex-paginas hierdat is interessant
Ja aan je hoofd herkennen ze je nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Anders herkennen mensen me, weet je. En ik wil toegang op alle sex-paginas hierdat is interessant
Waarom niet? Wat is dat voor onlogische redenatie. Het liedje "mann gegen mann" gaat over gays. De videoclip zegt alles. En het is niet echt anti-gay. Ze accepteren de LGBT community ook volledig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je kan niet gay zijn en ramstein leuk vinden
Dus TS ziet eruit als iemand van 40 en is ook nog een slet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Slet?!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Dus TS ziet eruit als iemand van 40 en is ook nog een slet.
eerste x dat je haprtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is dat voor onlogische redenatie. Het liedje "mann gegen mann" gaat over gays. De videoclip zegt alles. En het is niet echt anti-gay. Ze accepteren de LGBT community ook volledig.
Dat wil ik je ook wel leren. Of wil je langskomen om samen kpd te bekijken? :$quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:08 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Slet?!ik moet op die pagina's om een beetje research te doen. Beetje kijken hoe je bepaalde handelingen uitvoert. Gewoon leren, niks sletterigs aan
Je vrienden werken...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vakantie. Ik studeer, ben verwend dus werk niet. En mn vrienden werken, lebberen hun vriend af, of zijn op vakantie
Bundy. Baas boven baasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |