Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:29 schreef Houniet het volgende:
Kan de persoon die Bas Dost hier neerzette komen dweilen aub?
Dank u.
wat de neukquote:
wie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Eto'o niet komt kunnen we misschien gewoon Ibrahimovic halen. Is een goeie spits heb ik gehoord.
Geblesseerd man, maar ik kan je manier van denken waarderenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Eto'o niet komt kunnen we misschien gewoon Ibrahimovic halen. Is een goeie spits heb ik gehoord.
Past niet in ons systeem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zlatan is met één been nog beter dan de rest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:31 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Geblesseerd man, maar ik kan je manier van denken waarderen
Ricky van den Bergh, kan eventueel ook Vermeer opvolgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar plan B.
Zeg het maar.
Klose
Voor 4 en een half miljoen neem ik 'm op de fiets mee terug.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:32 schreef hafcfan het volgende:
Uth lijkt me wel een spits voor jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |