tsja, vrouwen denken dat voetbal zo goedkoop is hequote:
ze zijn zelf goedkoop gvdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja, vrouwen denken dat voetbal zo goedkoop is he
Je moeder is goedkoopquote:
Martijn Barto.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Vincento17 het volgende:
Maare, op wie gaan we dan hopen? Huntelaar lijkt me onhaalbaar? Dost en van Wolfswinkel liever niet...
dit neem je terugquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moeder is goedkoop
hohoho
Frank Demougequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Vincento17 het volgende:
Maare, op wie gaan we dan hopen? Huntelaar lijkt me onhaalbaar? Dost en van Wolfswinkel liever niet...
Ard van Peppen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Vincento17 het volgende:
Samen met Verhoeven? Nieuwe spits + vervanger voor Vermeer?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
BREAKING: Bulykin is gesignaleerd bij de febo dichtbij de Arena
Mido plakt er ook nog een jaartje aan vastquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:27 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Samen met Verhoeven? Nieuwe spits + vervanger voor Vermeer?
van Beukering schijnt ook gezellig mee te zijn gegaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:27 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Samen met Verhoeven? Nieuwe spits + vervanger voor Vermeer?
Passen ook niet in het plaatje, idee is niet alleen een goede spits, maar ook een ouder ervaren iemand.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Vincento17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |