Denk dat je je daar nogal op verkijktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb het gevoel van niet op dit moment
Nou ik hoop echt van niet dan in dat gevalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat je je daar nogal op verkijkt
Wees blij voor jezelfquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:38 schreef Barbusse het volgende:
Nou ik hoop echt van niet dan in dat geval![]()
Btw, ik vind jouw situatie oprecht rot voor je Barbquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ik hoop echt van niet dan in dat geval![]()
Dacht dat het wel een herkenbare TT zou zijn jaquote:
Komt wel weer goed hoor, but thanksquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Btw, ik vind jouw situatie oprecht rot voor je Barb
Gezellig tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:43 schreef Belsezar het volgende:
Een nieuw programma op tv, thuis voor de buis. Dus we gaan kijken naar mensen die tv kijken?
Serieus?!?!?!
#foreveralone #entercutekittypicsherequote:
Mannen krassen niet, daar hebben we whisky voor.quote:
Ik zit er echt op te wachtenquote:
Die is op. *gets the shotgunquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen krassen niet, daar hebben we whisky voor.
Stomquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen krassen niet, daar hebben we whisky voor.
uhu, is het ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dacht dat het wel een herkenbare TT zou zijn ja
Ik duim in elk geval voor jequote:[..]
Komt wel weer goed hoor, but thanks
Ik moet een nieuwe woning vinden, en ik moet wat rust hebben. Dan komt alles weer goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
uhu, is het ook
Magoed
[..]
Ik duim in elk geval voor je
Alleen jammer dat die 2 dingen elkaar een beetje uitsluitenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe woning vinden, en ik moet wat rust hebben. Dan komt alles weer goed.
Beetje jammer jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die 2 dingen elkaar een beetje uitsluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |