Een nieuwe tekening van GGMM een optie in een Sin City context?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan geef ik wel een signaal af.
Dat kan pas als hij en ik de film samen gezien hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een nieuwe tekening van GGMM een optie in een Sin City context?
Wanneer gaan jullie ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan pas als hij en ik de film samen gezien hebben.
Heb jij je toevallig via internet ingeschreven in de gemeente Groningen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan pas als hij en ik de film samen gezien hebben.
Geen idee meer, was best lang geleden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij je toevallig via internet ingeschreven in de gemeente Groningen?
Soms moet je zelf het initiatief nemen, GGMM heeft daar een beetje moeite mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft hij me nog niet verteld, ik verwacht zijn DM elk moment.
Wil jij toevallig ook mee?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms moet je zelf het initiatief nemen, GGMM heeft daar een beetje moeite mee.
Die heb ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij deze of wil jij deze?
Nee ik ga alleen mee bij een nieuwe Disney film.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil jij toevallig ook mee?
je gewichtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Als je wiel op en neer gaat (een beetje) waar ligt dit aan? Hij zit goed vast dus dat bedoel ik niet
De Action weet ook allesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ikZag het toevallig liggen bij de Action
Wat gaat de volgende Disney film worden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ga alleen mee bij een nieuwe Disney film.
Zonder handen van een brug afrijden. Als je het water inrijdt en dus uit koers raakt is er een mogelijkheid dat je wiel krom staat.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder handen van een brug afrijden. Als je het water inrijdt en dus uit koers raakt is er een mogelijkheid dat je wiel krom staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |