Toch vind ik hem nog een van de beste filmspelers die er is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die gozer kreeg 1.5 miljoen per aflevering van taahm en was daar niet tevreden mee
Iksdee iksdee omgquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef lantaarnpaalprinter het volgende:
Hier is een kleine parodie op het hele ice bucket gedoe![]()
Voor als je last hebt van een droge huid XD
Yolanthe heeft inmiddels ook gedaan nadat ze genomineerd werd door Wesley en nomineert zelf Louis van Gaalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:18 schreef Max23 het volgende:
George W.Bush
Wesley Sneijder, die o.a Yolanthe nomineert
De selectie van Ajax, die de selectie van PSV nomineert
Als of er in Irak onschuldige kinderen zijn gtfo:')quote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:00 schreef erik013 het volgende:
Er worden in Irak onschuldige kinderen levend begraven en in Oekraïne gaan de moordenaars van een heel vliegtuig vol mensen hoogstwaarschijnlijk vrijuit door gebrek aan bewijs, maar laten we ons druk maken over mensen die een emmertje koud water over zich heen gooien en bedoeld of onbedoeld zorgen dat de stichting voor ALS-onderzoek er wat miljoenen extra aan overhoudt. SCHANDE!
Wauw richolio jij ziet echt het positieve in de mens hè?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:41 schreef richolio het volgende:
Ze doneren ook meteen geld bij een nominatie en vragen met zo'n stunt aandacht voor de ziekte.
Altijd toch. Ik ben lief. Stem op me bij de Yvonne-Awards.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wauw richolio jij ziet echt het positieve in de mens hè?
Zal ik doen. Wanneer is dat ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Altijd toch. Ik ben lief. Stem op me bij de Yvonne-Awards.
Wat hebben ze dan gedaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of er in Irak onschuldige kinderen zijn gtfo:')
Ik ben ook geïnteresseerd wil ook nog wat mensen nomineren.quote:
KLB / Mensen die denken huisdieren te mogen straffen voor gedrag eigenaar...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:00 schreef erik013 het volgende:
Er worden in Irak onschuldige kinderen levend begraven en in Oekraïne gaan de moordenaars van een heel vliegtuig vol mensen hoogstwaarschijnlijk vrijuit door gebrek aan bewijs, maar laten we ons druk maken over mensen die een emmertje koud water over zich heen gooien en bedoeld of onbedoeld zorgen dat de stichting voor ALS-onderzoek er wat miljoenen extra aan overhoudt. SCHANDE!
Ja, bijna iedereen doet er aan. Zelfs Bill Gates en Tim Cook. Grappig om te zien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Ah juh laat het volk toch lekker met water spelen
Makkelijk en goedkope methode van filantropie voor die bekende lui inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, bijna iedereen doet er aan. Zelfs Bill Gates en Tim Cook. Grappig om te zien.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Makkelijk en goedkope methode van filantropie voor die bekende lui inderdaad
Da's ook weer zo. Alleen schijnt het nou toch nog niet echt binnen te lopen bij die stichting, ondanks al die celebrities met hun miljoenen / miljarden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waar overigens vrij weinig aan is op te merken, geld is geld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |