Ik zou wel graag contact willen maken, maar heb dus niks om mee te beginnen. Moet ik maar gewoon hoi zeggen en dan kijken hoe het gaat?
KABAFFFFFFFFF en scoren maar ..
quote:gewoon opafgaan en haar hand vastpakken... (wel net doen of je valt... ... over je tas ofzo..
Op donderdag 24 oktober 2002 16:34 schreef raampje het volgende:
al kansloos dat je niet eens meer weet hoe ze heet, vind ik persoonlijk...
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:36 schreef DeWaarheid het volgende:
naar der toe rennen in de aula en ...
jij- "HEE ALICE!" schreeuwen..
zij- "huh zo heet ik niet!?"
jij- "OH SORRY laat ik het goedmaken met een ENORM ROMATISCH diner voor 2 vrijdag avond!!??"KABAFFFFFFFFF en scoren maar ..
Het is nu ongeveer een maand uit met mijn ex en ik merk dat ik dat meisje eigenlijk nog steeds wel leuk vind.
quote:Inderdaad, wou gewoon beginnen met praten en dan zien hoe het gaat.
Op donderdag 24 oktober 2002 16:37 schreef Gertjuh.dot.TK het volgende:
tja, een naam weten is het begin en dan gewoon een stuk tegen dr aan beginnen te praten van hoe t met haar gaat enzo. en zo langzamer hand kontakt met haar leggen.
Maar dan moet ik toch wel een naam weten, staat anders nogal stom....
"Hey Dingetje, kommie mee suipeh met os?"
quote:lol, die gaat lukken
Op donderdag 24 oktober 2002 16:51 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Gewoon eerst wat vodkaatjes naar achter slaan, dan gaat het een stuk makkelijker:"Hey Dingetje, kommie mee suipeh met os?"
quote:En dan een half uur hand in hand staan en nix zeggen
Op donderdag 24 oktober 2002 16:37 schreef Splackavellie het volgende:[..]
gewoon opafgaan en haar hand vastpakken... (wel net doen of je valt... ... over je tas ofzo..
)
- paar keer oogcontact krijgen met haar, verder niets
- dan zorg je een keer dat je bij haar in de buurt bent in de gang ofzo. Als je haar ziet, ff wat sneller lopen/inhalen.
- en dan ernaast heel nonchalant, hoi! Ik ken je toch van dat projectje he? En dan even wat babbelen over dat projectje ofzo. Zou natuurlijk wel perfect zijn als je die naam even te pakken kreeg, om die zo nonchalant een keer te noemen in het gesprek
- Tja, en dan als je niet stil valt wat meer vragen over haar en het zo langzaam opbouwen.....?
Zeg ook maar wat hoor
quote:Met het oogcontact ben ik al bezig, wil ook wel lukken.
Op donderdag 24 oktober 2002 17:51 schreef perfxion het volgende:
Wat dacht je hier van:- paar keer oogcontact krijgen met haar, verder niets
- dan zorg je een keer dat je bij haar in de buurt bent in de gang ofzo. Als je haar ziet, ff wat sneller lopen/inhalen.
- en dan ernaast heel nonchalant, hoi! Ik ken je toch van dat projectje he? En dan even wat babbelen over dat projectje ofzo. Zou natuurlijk wel perfect zijn als je die naam even te pakken kreeg, om die zo nonchalant een keer te noemen in het gesprek
- Tja, en dan als je niet stil valt wat meer vragen over haar en het zo langzaam opbouwen.....?Zeg ook maar wat hoor
Moet nu alleen de naam een keer te weten zien te komen of ergens opvangen en dan kan ik gewoon beginnen met een gesprek.
Beetje apart als je iemand leuk vindt en je weet de naam niet
quote:zoiets werkt believe me..
Op donderdag 24 oktober 2002 16:36 schreef DeWaarheid het volgende:
naar der toe rennen in de aula en ...
jij- "HEE ALICE!" schreeuwen..
zij- "huh zo heet ik niet!?"
jij- "OH SORRY laat ik het goedmaken met een ENORM ROMATISCH diner voor 2 vrijdag avond!!??"KABAFFFFFFFFF en scoren maar ..
quote:hoezo, dan zeg je toch gewoon hoi..??? die naam maakt echt niksie uit!
Op donderdag 24 oktober 2002 19:01 schreef Scorpy2002 het volgende:[..]
Met het oogcontact ben ik al bezig, wil ook wel lukken.
Moet nu alleen de naam een keer te weten zien te komen of ergens opvangen en dan kan ik gewoon beginnen met een gesprek.
Beetje apart als je iemand leuk vindt en je weet de naam niet
quote:Ze zit wel op het zelfde instituut. Ik weet niet of ze ook dezelfde richting doet.
Op donderdag 24 oktober 2002 19:26 schreef Dewey het volgende:
tjah ik weet niet hoe vaak je haar ziet op school? doe zei wel hetzelfde als jou fnie? anders kan je daar een beetje over lullen....of doe zei een adnere richting?
en als je haar gewoon vaak ziet ff lekker oogcontact maken en als dat lukt een keertje er naartoe lopen als ze alleen staat ofzow
Als je haar ziet in de hal, het enige wat je hoeft te doen is haar 1)aankijken 2) glimlachen en 3) "hoi" zeggen.
Als ze alle drie stappen doorloopt, dan kun je contact met haar leggen. Mits zij in dezelfde volgorde het terug doet. Ik raad je aan om dit een paar keer te herhalen, want mischien is ze verlegen en durft ze niet zo goed, en je voelt jezelf wat gemakklijker bij haar.
Die niet waagt, blijft masturberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |