abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 oktober 2002 @ 16:33:50 #1
36605 Scorpy2002
Ain't that cute :)
pi_6448458
Ik vind een meisje leuk op school, heb aan het begin van het jaar met haar in een groepje gezeten bij een soort van introductieprojectje. Ik weet niet meer hoe ze heet en ze zit ook niet bij mij in de klas.

Ik zou wel graag contact willen maken, maar heb dus niks om mee te beginnen. Moet ik maar gewoon hoi zeggen en dan kijken hoe het gaat?

pi_6448482
al kansloos dat je niet eens meer weet hoe ze heet, vind ik persoonlijk...
Doh!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 16:36:52 #3
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_6448519
naar der toe rennen in de aula en ...
jij- "HEE ALICE!" schreeuwen..
zij- "huh zo heet ik niet!?"
jij- "OH SORRY laat ik het goedmaken met een ENORM ROMATISCH diner voor 2 vrijdag avond!!??"

KABAFFFFFFFFF en scoren maar ..

pi_6448526
tja, een naam weten is het begin en dan gewoon een stuk tegen dr aan beginnen te praten van hoe t met haar gaat enzo. en zo langzamer hand kontakt met haar leggen.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 16:37:14 #5
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_6448529
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:34 schreef raampje het volgende:
al kansloos dat je niet eens meer weet hoe ze heet, vind ik persoonlijk...
gewoon opafgaan en haar hand vastpakken... (wel net doen of je valt... ... over je tas ofzo.. )
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_6448552
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:36 schreef DeWaarheid het volgende:
jij- "OH SORRY laat ik het goedmaken met een ENORM ROMATISCH diner voor 2 vrijdag avond!!??"

Ker heeft super lief meisje ontmoet
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 24 oktober 2002 @ 16:39:37 #7
36605 Scorpy2002
pi_6448576
Tijdens dat introductieprojectje had ik nog met mijn ex, dat liep toen al een tijd aardig slecht. Ik vond dat meisje toen dus al wel een beetje leuk, maar vond het niet kunnen om er iets mee te doen, niet als ik nog met iemand anders heb. Ik heb het toen laten zitten. Heb er verder dus ook niet echt meer aan gedacht en de naam (die ik volgens mij maar 1 keer gehoord heb) is dus ook niet blijven hangen.

Het is nu ongeveer een maand uit met mijn ex en ik merk dat ik dat meisje eigenlijk nog steeds wel leuk vind.

FOK!fotograaf donderdag 24 oktober 2002 @ 16:40:48 #8
18921 freud
Who's John Galt?
pi_6448593
"Hoi! Sorry hoor, maar ik schaam me een beetje. Ik ben namelijk je naam vergeten en die heb ik toch echt nodig om je een keertje uit te vragen voor een etentje..."
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 16:42:00 #9
36605 Scorpy2002
pi_6448607
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:37 schreef Gertjuh.dot.TK het volgende:
tja, een naam weten is het begin en dan gewoon een stuk tegen dr aan beginnen te praten van hoe t met haar gaat enzo. en zo langzamer hand kontakt met haar leggen.
Inderdaad, wou gewoon beginnen met praten en dan zien hoe het gaat.

Maar dan moet ik toch wel een naam weten, staat anders nogal stom....

donderdag 24 oktober 2002 @ 16:51:50 #10
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_6448757
Gewoon eerst wat vodkaatjes naar achter slaan, dan gaat het een stuk makkelijker:

"Hey Dingetje, kommie mee suipeh met os?"

Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_6448819
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:51 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Gewoon eerst wat vodkaatjes naar achter slaan, dan gaat het een stuk makkelijker:

"Hey Dingetje, kommie mee suipeh met os?"

lol, die gaat lukken
Kijk uit malloot: een kokosnoot!!!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 17:29:01 #12
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_6449277
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:37 schreef Splackavellie het volgende:

[..]

gewoon opafgaan en haar hand vastpakken... (wel net doen of je valt... ... over je tas ofzo.. )

En dan een half uur hand in hand staan en nix zeggen
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_6449549
Wat dacht je hier van:

- paar keer oogcontact krijgen met haar, verder niets
- dan zorg je een keer dat je bij haar in de buurt bent in de gang ofzo. Als je haar ziet, ff wat sneller lopen/inhalen.
- en dan ernaast heel nonchalant, hoi! Ik ken je toch van dat projectje he? En dan even wat babbelen over dat projectje ofzo. Zou natuurlijk wel perfect zijn als je die naam even te pakken kreeg, om die zo nonchalant een keer te noemen in het gesprek
- Tja, en dan als je niet stil valt wat meer vragen over haar en het zo langzaam opbouwen.....?

Zeg ook maar wat hoor

disarm you with a smile....
  donderdag 24 oktober 2002 @ 19:01:25 #14
36605 Scorpy2002
pi_6450403
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 17:51 schreef perfxion het volgende:
Wat dacht je hier van:

- paar keer oogcontact krijgen met haar, verder niets
- dan zorg je een keer dat je bij haar in de buurt bent in de gang ofzo. Als je haar ziet, ff wat sneller lopen/inhalen.
- en dan ernaast heel nonchalant, hoi! Ik ken je toch van dat projectje he? En dan even wat babbelen over dat projectje ofzo. Zou natuurlijk wel perfect zijn als je die naam even te pakken kreeg, om die zo nonchalant een keer te noemen in het gesprek
- Tja, en dan als je niet stil valt wat meer vragen over haar en het zo langzaam opbouwen.....?

Zeg ook maar wat hoor

Met het oogcontact ben ik al bezig, wil ook wel lukken.

Moet nu alleen de naam een keer te weten zien te komen of ergens opvangen en dan kan ik gewoon beginnen met een gesprek.

Beetje apart als je iemand leuk vindt en je weet de naam niet

donderdag 24 oktober 2002 @ 19:26:06 #15
29764 Dewey
..::Malcom in the middle::..
pi_6450757
tjah ik weet niet hoe vaak je haar ziet op school? doe zei wel hetzelfde als jou fnie? anders kan je daar een beetje over lullen....of doe zei een adnere richting?
en als je haar gewoon vaak ziet ff lekker oogcontact maken en als dat lukt een keertje er naartoe lopen als ze alleen staat ofzow
pi_6450840
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:36 schreef DeWaarheid het volgende:

zoiets werkt believe me..
pi_6450845
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:01 schreef Scorpy2002 het volgende:

[..]

Met het oogcontact ben ik al bezig, wil ook wel lukken.

Moet nu alleen de naam een keer te weten zien te komen of ergens opvangen en dan kan ik gewoon beginnen met een gesprek.

Beetje apart als je iemand leuk vindt en je weet de naam niet

hoezo, dan zeg je toch gewoon hoi..??? die naam maakt echt niksie uit!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 20:55:23 #18
36605 Scorpy2002
pi_6452433
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:26 schreef Dewey het volgende:
tjah ik weet niet hoe vaak je haar ziet op school? doe zei wel hetzelfde als jou fnie? anders kan je daar een beetje over lullen....of doe zei een adnere richting?
en als je haar gewoon vaak ziet ff lekker oogcontact maken en als dat lukt een keertje er naartoe lopen als ze alleen staat ofzow
Ze zit wel op het zelfde instituut. Ik weet niet of ze ook dezelfde richting doet.
pi_6470259
Dude,

Als je haar ziet in de hal, het enige wat je hoeft te doen is haar 1)aankijken 2) glimlachen en 3) "hoi" zeggen.

Als ze alle drie stappen doorloopt, dan kun je contact met haar leggen. Mits zij in dezelfde volgorde het terug doet. Ik raad je aan om dit een paar keer te herhalen, want mischien is ze verlegen en durft ze niet zo goed, en je voelt jezelf wat gemakklijker bij haar.

Die niet waagt, blijft masturberen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')