SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
goed voor de spieren zal het niet zijn nee
daarom vind ik het ook raar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Goeien TT.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Okequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan weet je wat de ice bucket challenge is![]()
het is nu meer van als ik niet mee doe ben ik dus ook niet bekendquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
daarom vind ik het ook raar.![]()
Ik vind het ook raar dat deze er al was voordat ik er 1 met fatsoenlijke TT kon maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat alleen maar om het imago van al die mensen ipv het goede doel inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is nu meer van als ik niet mee doe ben ik dus ook niet bekendOh.![]()
ja lekker hip wij horen erbij jatogquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is nu meer van als ik niet mee doe ben ik dus ook niet bekend
achja zoveel zal het niet maken, goed voor de verbroedering, alles[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Welkom in VBLquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat deze er al was voordat ik er 1 met fatsoenlijke TT kon maken.
Oh.![]()
Ik vind het ook Kolder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:21 schreef Doublepain het volgende:
PSV moet gewoon weigeren en niet betalen, kinderachtig gedoe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jullie krijgen zondag al een koude douche xDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:21 schreef Doublepain het volgende:
PSV moet gewoon weigeren en niet betalen, kinderachtig gedoe![]()
Slecht zal het ook niet zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je deed er 16 seconden over ja!!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat deze er al was voordat ik er 1 met fatsoenlijke TT kon maken.![]()
Ik ben de twitter van Mike Verweij al de hele dag aan het F5'en, ik denk dat binnen een uur de kogel door de kerk is en we Eto'o kunnen presenteren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
LOL XDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jullie krijgen zondag al een koude douche xD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor mijn doen is dat aardig snel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je deed er 16 seconden over ja!!!!![]()
Ik heb van horen zeggen dat hij al onderweg is naar de Arenaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de twitter van Mike Verweij al de hele dag aan het F5'en, ik denk dat binnen een uur de kogel door de kerk is en we Eto'o kunnen presenteren.![]()
Ajax - PSV is zondag pas, dus waarom vier dagen van tevoren al op de tribune gaan zitten?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat hij al onderweg is naar de Arena[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaat naar de nieuwe Planet of the Apes film bij Pathé Arenaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat hij al onderweg is naar de ArenaOh.![]()
van wie dan? Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat hij al onderweg is naar de Arena“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Omdat anders iemand op je plek gaat zitten, je kan beter te vroeg zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax - PSV is zondag pas, dus waarom vier dagen van tevoren al op de tribune gaan zitten?Oh.![]()
Van mijn bron.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
van wie dan? Lijkt me sterk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: