Ongekende genialiteit, huldequote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:44 schreef aeque het volgende:
Jeetje wat een creatieve topic titel, ik blijf mezelf soms verbazen...
Dat is toch algemene informatie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig kennen we allemaal alle users die jij hebt gemeet. Dat scheelt echt enorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor dingen zullen m'n ouders stiekem over mij weten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:55 schreef Fascination het volgende:
Dat je iedere dag googlet op penisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor dingen zullen m'n ouders stiekem over mij weten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
We moeten niet bang zijn voor NSA, maar voor onze ouders!quote:
Was het zo vunzig?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
Ik wist toen ik jonger was wel dat ik de geschiedenis moest wissen, maar ik dacht dat het ook opvallend zou zijn als alles weg was, dus verwijderde ik weleens bepaalde links handmatig.
vroeger gingen we gewoon buiten wat doen, en er waren geen mobieltjes en niet altijd in de buurt dus als ouder moest je maar hopen dat alles goed was en je weer thuis kwam. etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
Ik wist toen ik jonger was wel dat ik de geschiedenis moest wissen, maar ik dacht dat het ook opvallend zou zijn als alles weg was, dus verwijderde ik weleens bepaalde links handmatig.
de nsa bestaat niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We moeten niet bang zijn voor NSA, maar voor onze ouders!
Volgens mij niet echt, maar het waren plaatjes van een actrice en ik zat toen nog in de kast.quote:
Ik was de enige die wist hoe het ding werktequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik had vroeger gewoon altijd een computer midden in de woonkamer. Ik speelde kansloze spelletjes en dat was het wel.
Saai, hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik had vroeger gewoon altijd een computer midden in de woonkamer. Ik speelde kansloze spelletjes en dat was het wel.
Vroegerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:05 schreef perro. het volgende:
[..]
vroeger gingen we gewoon buiten wat doen, en er waren geen mobieltjes en niet altijd in de buurt dus als ouder moest je maar hopen dat alles goed was en je weer thuis kwam. etc.
Awwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt, maar het waren plaatjes van een actrice en ik zat toen nog in de kast.
Whahaha... hahahahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:15 schreef perro. het volgende:
[..]
toen was je ook nog jong en onschuldig.
Herkenbaar jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef Royco1 het volgende:
Het is veel erger om de IT-er in familie en vrienden en kennissen kring te zijn en te zien wat die allemaal voor sites bezoeken als je weer eens een computer mag reanimeren.
daar heb ik meteen een einde aan gemaakt, toen ik merkte dat ik om de 6 maanden die dingen opnieuw kon opschonen/herinstalleren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef Royco1 het volgende:
Het is veel erger om de IT-er in familie en vrienden en kennissen kring te zijn en te zien wat die allemaal voor sites bezoeken als je weer eens een computer mag reanimeren.
Dan heb je teveel verdiend he. Terecht dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:12 schreef Faxie het volgende:
Stelletje hommos, ik moet zorgtoeslag terugbetalen
Ik ben maar een arme sloeber hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb je teveel verdiend he. Terecht dus.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel Lego en Transformers kopen.
Same herequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Als mijn ouders mijn internetgeschiedenis zouden weten zou ik mezelf in een diep gat graven en er niet meer uitkomen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Als mijn ouders mijn internetgeschiedenis zouden weten zou ik mezelf in een diep gat graven en er niet meer uitkomen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww![]()
Hoe reageerden je ouders eigenlijk daarop?
Bij ons stond de computer op zolder. Ik dacht dat ik alleen was en ging een fapje plegen. Broek op de enkels en alles. Komt mijn vader naar boven gelopen.
Het bureau stond er wel tussen, dus hij had full frontal zicht, maar hij liep snel weer naar beneden.
Is het zo bizar/vreemd?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet veel. Maar FOK! hoeven mijn ouders niet te ontdekken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naar wat voor ondeugende dingen loer jij dan?
Whehehequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet veel. Maar FOK! hoeven mijn ouders niet te ontdekken.
Ach, dat maakt me geen donder uit. As we speak zit mijn vader aan tafel naast me (al leest hij niet mee)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet veel. Maar FOK! hoeven mijn ouders niet te ontdekken.
Oh, dat doe ik ook wel. Maar ik zou het toch raar vinden wanneer mijn ouders zouden gaan fokkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, dat maakt me geen donder uit. As we speak zit mijn vader aan tafel naast me (al leest hij niet mee)
Dat zou ik ook wat vreemd vinden inderdaad. Het is dat mijn vader een soort van digibeet is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook wel. Maar ik zou het toch raar vinden wanneer mijn ouders zouden gaan fokken. Vind het al stom dat ze op Facebook actief zijn
.
Dat station is hier al lang gepasseerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook wel. Maar ik zou het toch raar vinden wanneer mijn ouders zouden gaan fokken. Vind het al stom dat ze op Facebook actief zijn
.
Vertel, wat soort sites kwam jij?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vroeger wel.![]()
Nu ben ik braver.
Haha, dan ben ik toch benieuwd naar wat voor sites dat waren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vroeger wel.![]()
Nu ben ik braver.
Ik zou naar een andere film gaan als ik jou was, is het geld echt niet waard.quote:
Vervangbare film jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou naar een andere film gaan als ik jou was, is het geld echt niet waard.
Als je er niet teveel van verwacht en gewoon gaat voor de actie is het nog wel te doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:00 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:27 schreef Gray het volgende:
Oef, zoveel koffie gedronken dat m'n lijf nu onderhuids aan het koken is lijkt wel.
RWAAAAAAAAAAAAAAAARW!
Statham. Need I say more?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je er niet teveel van verwacht en gewoon gaat voor de actie is het nog wel te doen.
+ de rest van co-starring.quote:
Bedankt voor de tip, maar ik wil dat toch zelf zien. Daarnaast, ik verwacht geen hoogstandje of zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Al ga jij vast voor statham om andere reden dan zijn martial arts skills en gewoon zijn algemene badassheid.quote:
Deels.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al ga jij vast voor statham om andere reden dan zijn martial arts skills en gewoon zijn algemene badassheid.
Precies mij daarnet, behalve het rode pak.quote:
Vind het zo op het eerste oog een heel rare combi.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:11 schreef perro. het volgende:
[..]
rosie huntington-nogwat.
net ff wat pics zitten kijken. ze is wel 20jr jonger dan jason.
Whiteley, of zo. Heel knappe vrouwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:11 schreef perro. het volgende:
[..]
rosie huntington-nogwat.
Leuk meiske, maar lijkt me met dat leeftijdsverschil wel een golddiggerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:11 schreef perro. het volgende:
[..]
rosie huntington-nogwat.
ze past veel beter bij mij idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het zo op het eerste oog een heel rare combi.
Heeft zelf ook best een redelijke carrière dus denk niet dat ze alleen op zijn geld gevallen is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Leuk meiske, maar lijkt me met dat leeftijdsverschil wel een golddigger
ja echt wel. wat je met geld allemaal kunt kopen heh.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whiteley, of zo. Heel knappe vrouw.
Ze is model en actricequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Leuk meiske, maar lijkt me met dat leeftijdsverschil wel een golddigger
Pics van jou ter beoordeling.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft zelf ook best een redelijke carrière dus denk niet dat ze alleen op zijn geld gevallen is.
We hebben het hier over Statham he.
Ok ok, I yield, loop duidelijk achter met mijn Hollywood-sterrendomkennisquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze is model en actrice. Die heeft zelf wel geld.
Die blonde uit Transformers 3quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:16 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
[..]
Ok ok, I yield, loop duidelijk achter met mijn Hollywood-sterrendomkennis
geloof me nu maar gewoon.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pics van jou ter beoordeling.
Nee.quote:
Klopt, heb geen idee hoe je eruit ziet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:20 schreef perro. het volgende:
[..]
oh ja ik had er je geen laten zien tijdens je voyeuristisch momentje nietwaar?
vraag jbtje maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klopt, heb geen idee hoe je eruit ziet.
Wat voor andere beschamende dingen zouden ze moeten vinden dan?quote:
je maakt ons (mij) nieuwsgierig. dat imago achtervolgt je nog steeds denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor andere beschamende dingen zouden ze moeten vinden dan?
Ja okay, ze moeten geen gespreksgeschiedenis door gaan kijken.
Oef, gespreksgeschiedenissen kunnen wel erg schaamtevol zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor andere beschamende dingen zouden ze moeten vinden dan?
Ja okay, ze moeten geen gespreksgeschiedenis door gaan kijken.
Wat is dat imago?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:26 schreef perro. het volgende:
[..]
je maakt ons (mij) nieuwsgierig. dat imago achtervolgt je nog steeds denk ik.
Gelukkig zijn DMs wat minder makkelijk terug te halen als je er maar genoeg krijgt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, gespreksgeschiedenissen kunnen wel erg schaamtevol zijn.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, gespreksgeschiedenissen kunnen wel erg schaamtevol zijn.
Meer mijn oude msn geschiedenis en de fb chat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn DMs wat minder makkelijk terug te halen als je er maar genoeg krijgt.
Wat?quote:
Ze is volgens mij best een boefjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef perro. het volgende:
[..]
keihard braaf en kuis. nouja, vroeger dan heh, nu heb je dat wel vakkundig van je afgeschud.
Braaf en kuisquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef perro. het volgende:
[..]
keihard braaf en kuis. nouja, vroeger dan heh, nu heb je dat wel vakkundig van je afgeschud.
Ja, dat is wel waar. Msn waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer mijn oude msn geschiedenis en de fb chat.
Mijn dm's zijn redelijk braaf.
imago heh.quote:
Vertelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Niet alleen op het forum. Maar het klopt echt niet.
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef perro. het volgende:
[..]
imago heh.
ken je verder niet maar je bent vast een beest in bed. toch? zeg me dat je nieuwe imago wel accuraat is.
legoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef Faxie het volgende:
Kaneel, ik kon me niet inhouden en heb nu ook de Palace Cinema en Grand Emporium gehaald![]()
En de Town Hall en Pet Shop zitten in het winkelwagentje te wachten
Ik ben niet vies van experimenteren, laten we het daarop houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef perro. het volgende:
[..]
imago heh.
ken je verder niet maar je bent vast een beest in bed. toch? zeg me dat je nieuwe imago wel accuraat is.
Ja ik hield me altijd in om iets uit die serie te halen, omdat ik mezelf wel ken en dan gelijk de hele serie wil hebbenquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van experimenteren, laten we het daarop houden.
daar ga ik eens even op broeden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van experimenteren, laten we het daarop houden.
Nicequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ook niet denken dat ik in de rondte neuk of wat dan ook.Maar ik ben wel open minded.
En heel FOK! gingquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ook niet denken dat ik in de rondte neuk of wat dan ook.
Faxie, pls. Je probeert het gat in je hart te vullen met Lego.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef Faxie het volgende:
Kaneel, ik kon me niet inhouden en heb nu ook de Palace Cinema en Grand Emporium gehaald![]()
En de Town Hall en Pet Shop zitten in het winkelwagentje te wachten
Ik denk dat dat het is jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie, pls. Je probeert het gat in je hart te vullen met Lego.
Was passiert?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
Kutzooi. Waarom moet zo'n leuke dag nou verpest worden?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
komt door dat koude hondenweer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
Watskeburt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
quote:
quote:
Het eerste is wat persoonlijk, maar daardoor ben ik nu best verdrietig. Weet ook even niet wat ik er mee aan moet.quote:
Ow da's wel een kloteservice dan jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het eerste is wat persoonlijk, maar daardoor ben ik nu best verdrietig. Weet ook even niet wat ik er mee aan moet.
Maar daar bovenop had ik weeeeeeeeeeeken geleden een laptop besteld die eigenlijk binnen 10 werkdagen hier zou zijn. Na dik een maand krijg ik een mailtje: "We zijn 'm niet vergeten hoor, hij komt binnen twee weken".Maar nu net weer een mailtje: "Hij is niet meer leverbaar". Fucking faggots. Dan bestel je dik een maand van tevoren om hem ruim voor je opleiding te hebben, nu wordt het nog krap aan ook.
Da's kut. En sterkte!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het eerste is wat persoonlijk, maar daardoor ben ik nu best verdrietig. Weet ook even niet wat ik er mee aan moet.
Maar daar bovenop had ik weeeeeeeeeeeken geleden een laptop besteld die eigenlijk binnen 10 werkdagen hier zou zijn. Na dik een maand krijg ik een mailtje: "We zijn 'm niet vergeten hoor, hij komt binnen twee weken".Maar nu net weer een mailtje: "Hij is niet meer leverbaar". Fucking faggots. Dan bestel je dik een maand van tevoren om hem ruim voor je opleiding te hebben, nu wordt het nog krap aan ook.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sterktequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow da's wel een kloteservice dan ja
Kusje voor de rest
Dank jullie.quote:
Online bestellen hoort gewoon gemak op te leveren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]. Koop de laptop gewoon in de winkel, heb je 'm meteen en kun je 'm ergens afleveren als er problemen zijn. Ze hebben vast wel iets wat binnen jouw vereisten valt.
Was lag die?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
Fuck yeah, m'n zilveren ring teruggevonden!
quote:
Dank je.quote:
In één van de zijvakjes van één van de drie miljoen toilettasjes die ik hebquote:
Hopelijk krijg je er ooit een paar honderd perfecte dagen voor terugquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dank je.
Soms lijkt het echt alsof ik niet één dag kan hebben die alleen maar leuk en blij is. Ik heb altijd weer pech. er moet altijd weer iets van gezeik zijn. Ik ben er zo klaar mee.
Waarom heb je dan ook zoveel tasjes?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
In één van de zijvakjes van één van de drie miljoen toilettasjes die ik heb.
Kan prima hoor, al mag er zoiets wat er bij Fera is gebeurd gewoon niet gebeuren. Als bedrijf moet je dan een alternatief aanbieden die nagenoeg gelijk is, maar zoals ik het begrijp is dat nu niet gedaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een pussy, denk ik. Ik durf zaken als een laptop niet online te kopen.
Omdat ik een vrouw ben, of zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook zoveel tasjes?![]()
Valt in de regel allemaal wel mee hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een pussy, denk ik. Ik durf zaken als een laptop niet online te kopen.
Dat weet ik allemaal wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan prima hoor, al mag er zoiets wat er bij Fera is gebeurd gewoon niet gebeuren. Als bedrijf moet je dan een alternatief aanbieden die nagenoeg gelijk is, maar zoals ik het begrijp is dat nu niet gedaan.
De meeste vrouwen hebben meer dan 1 tasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen en tasjes![]()
Waarom niet gewoon 1 hele grote tas, zoals de meeste vrouwen?
Dat je maar één tas ziet betekent niet dat er ook maar één tas isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen en tasjes![]()
Waarom niet gewoon 1 hele grote tas, zoals de meeste vrouwen?
Al kan het bedrijf waar ik werk op dat gebied ook nog wat leren...quote:
Precies. Ik heb ze in verschillende maten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:09 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben meer dan 1 tas
omgquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je maar één tas ziet betekent niet dat er ook maar één tas is.
Een soort inception?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ze in verschillende maten.
En kleuren. En vormen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ze in verschillende maten.
Nee. Gewoon verschillende afhankelijk van de gelegenheid. Ik heb een logeertas, een rugzak, een handtas en een heel klein handtasje voor uitgaan of zo.quote:
Ook dat.quote:
Dat is wel echt rot.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, bedankt. Mijn hond is niet gehandicapt en kan prima zelf lopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
Dit is wel wat voor de dames hier:
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel echt rot.En wat een belachelijk slechte service.
Dit dan:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Mijn hond is niet gehandicapt en kan prima zelf lopen.
Lijkt wel een springkussenkasteel.quote:
Zo'n hekel aan mensen die hun hondje op de arm nemen "Hij is zo moe"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Mijn hond is niet gehandicapt en kan prima zelf lopen.
Logisch als hij nooit gewend is om te lopen. Dan heeft hij de conditie van een fatty.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:16 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan mensen die hun hondje op de arm nemen "Hij is zo moe"
Dat is groter dan m'n huis.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk je dat al je spulletjes daar in gaan passen, of gaat het krap worden?
Of de knapzak van Douwe Dabbert. Dan pak je ook altijd gelijk hetgeen dat je nodig hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon de tas van Hermione uit Harry Potter toch. Infinite capacity.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon de tas van Hermione uit Harry Potter toch. Infinite capacity.
Ik kan best lang lopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Logisch als hij nooit gewend is om te lopen. Dan heeft hij de conditie van een fatty.
Jij bent dan ook geen fatty.quote:
Wel een beetje vreemd dat het hierop stukloopt als je verder een aardig goede klik lijkt te hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
The old lickaroo. Ik blijf hierom lachen
Geen idee, ze zeggen verder helemaal niks in die mail.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:25 schreef Royco1 het volgende:
Hoe gaan ze het nu oplossen Fera?
Geld terug of hebben ze je een alternatief aangeboden?
die pumps? eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
Dit is wel wat voor de dames hier:
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dat eens voorstellen bij een vrouw.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenTe pijnlijk.
Ja snap ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ze zeggen verder helemaal niks in die mail.___!!
Maar ik ga gewoon m'n geld terugeisen. Ik hoef geen alternatief. Ben klaar met die tent.
Geef je graag de lickaroo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga dat eens voorstellen bij een vrouw.
4chanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte feer!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank je.quote:
Waar?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oeh morgen ga ik een kamer bezichtigen.
Is denk ik al zeker 5 jaar geleden. Dus ik weet het niet meer.quote:
Ellen Pagequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oeh morgen ga ik een kamer bezichtigen.
Presikhaaf, vlak bij het winkelcentrum daar. Dus loopafstand van de HANquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is denk ik al zeker 5 jaar geleden. Dus ik weet het niet meer.
Euh ...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is denk ik al zeker 5 jaar geleden. Dus ik weet het niet meer.
Cool.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Presikhaaf, vlak bij het winkelcentrum daar. Dus loopafstand van de HAN
Ik denk niet dat het een bewuste leugen was.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whehe hij liegt? Wat een boefje toch he
Echt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een bewuste leugen was.
Yessss. En met een beetje geluk heeft mijn chickie ook een eigen kamer binnenkortquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.Ook al in Arnhem. Net als sof en ik.
Lijkt me sterk dat hij het vergeten is toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een bewuste leugen was.
Nice! Ook in de buurt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yessss. En met een beetje geluk heeft mijn chickie ook een eigen kamer binnenkort
Ik word wel vaker vergeten. Ik ben niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij het vergeten is toch?Of jij
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Presikhaaf, vlak bij het winkelcentrum daar. Dus loopafstand van de HAN
Jullie komen wel eng dichtbij hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.Ook al in Arnhem. Net als sof en ik.
Ach, jij bent toch een huismus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen wel eng dichtbij hoor.
Ze woont al in Arnhem, maar dat is nog helemaal niet in gang gezetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice! Ook in de buurt?
[..]
Ik word wel vaker vergeten. Ik ben niet zo belangrijk.
Ja straks zien we elkaar ermahgerdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen wel eng dichtbij hoor.
Ja, maar is haar toekomstige kamer ook daar?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze woont al in Arnhem, maar dat is nog helemaal niet in gang gezet
Awwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word wel vaker vergeten. Ik ben niet zo belangrijk.
Nu je het erover hebt... dat is alweer oud. Tijd om iets nieuws te zoekenquote:
Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja straks zien we elkaar ermahgerd
Dat klonk misschien wat bitchy, was niet zo bedoeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww![]()
Is het echt waar? Wat onkarakteristiek van mij.
Wel in Arnhem ja als het goed isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar is haar toekomstige kamer ook daar?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt... dat is alweer oud. Tijd om iets nieuws te zoeken
[..]
JaIk kom regelmatig op Presikhaaf
Nice. Ik ben wel een beetje jelly. Zo dicht bij elkaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel in Arnhem ja als het goed is
Maar allemaal zo ver van mij vandaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice. Ik ben wel een beetje jelly. Zo dicht bij elkaar.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klonk misschien wat bitchy, was niet zo bedoeld.Ik heb gewoon een kuthumeur nu.
Dat ligt meer aan jou.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar allemaal zo ver van mij vandaan
Hij lijkt stoned.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is een hondje.
Denk niet dat ze dat zo erg vindenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar allemaal zo ver van mij vandaan
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:49 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat zo erg vinden
Ik kan sowieso even snel bij d'r langswippen zoals ik nu ga doen. Studenten OVquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice. Ik ben wel een beetje jelly. Zo dicht bij elkaar.
Ik zit nu nog in het tragische Zutphen hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een users uit Arnhem allemaal.
Ik woon niet in Arnhemquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een users uit Arnhem allemaal.
quote:
Wat doe je dan in Presikhaaf? Velp? Zit je op de HAN?quote:
Heb je mensen nodig om bier te kunnen drinken?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef aeque het volgende:
Ik wil bier drinken vanavond, maar niemand kan...
Nieuwe vrienden zoeken!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef aeque het volgende:
Ik wil bier drinken vanavond, maar niemand kan...
Nee, ik werk er vlakbijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat doe je dan in Presikhaaf? Velp? Zit je op de HAN?
Ik heb niet zoveel zin om in mijn eentje in een café te zitten...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je mensen nodig om bier te kunnen drinken?
Ik vind VA wel een echte Lab ja. Zo'n lieve goedzak.quote:
Langswippen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan sowieso even snel bij d'r langswippen zoals ik nu ga doen. Studenten OV
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind VA wel een echte Lab ja. Zo'n lieve goedzak.
Lang wippen?quote:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Tijn zijn penis 3 cm gekrompen is sinds hij een relatie heeft. Slijtage.quote:
Daarentegen zal hij wel dikker geworden zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Tijn zijn penis 3 cm gekrompen is sinds hij een relatie heeft. Slijtage.
Hiermee zit hij nu iets onder het FOK!gemiddelde.
Goed, en met jou?quote:
Vrijdag weerquote:
Solid brag.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
Ze klaagde wel trouwens dat ze bijna niet meer kon lopen afgelopen weekend
Baasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
Je nam haar mee naar een metalconcert?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
Nee bowlingbaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je nam haar mee naar een metalconcert?
Ik snap dat niet helemaal. Hebben jullie dan echt de hele dag non stop seks gehad ofzo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
Only in my dreamsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik snap dat niet helemaal. Hebben jullie dan echt de hele dag non stop seks gehad ofzo?
Want anders kan ik me echt niet voorstellen dat je dat bij elke stap voelt.
Tijn is een FOK!ker, he? Die heeft een Amsterdammetje tussen zijn benen hangen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik snap dat niet helemaal. Hebben jullie dan echt de hele dag non stop seks gehad ofzo?
Paar uurtjes is zat hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Edit: er van uit gaande dat je daarop doelde natuurlijkAl blijft de vraag nog steeds staan, want je hoort de uitspraak wel vaker.
Koop een matje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag ik wat kontvet van iemand?
Ik probeer buikspieroefeningen te doen, maar de bovenkant van mijn kont doet nog pijn van eergisteren. Het voelt helemaal blauw aan van de harde grond
Ga kitesurfenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer buikspieroefeningen te doen, maar de bovenkant van mijn kont doet nog pijn van eergisteren. Het voelt helemaal blauw aan van de harde grond
0% vet hier, helaasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb niet veel vet bij mijn kontquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
5k?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:32 schreef artelligence het volgende:
Schouderklopje voor mezelf. Intervaltraining gedaan. Ben weer in training voor 5k. Nu volhouden.
Ik trek nu net m'n schoenen aan om weer aan de 5 te beginnen na m'n vakantiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:32 schreef artelligence het volgende:
Schouderklopje voor mezelf. Intervaltraining gedaan. Ben weer in training voor 5k. Nu volhouden.
Ik ook. Tik 'm aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:32 schreef artelligence het volgende:
Ow ok.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
5000m/5km aan een stukdat is mijn eerste doel
Doe nou eens even niet alsof je maagd bent.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je wilt toch wel voelen dat je goed genoemen bent?
Daar heb je geen paar uur voor nodig als het goed isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je wilt toch wel voelen dat je goed genoemen bent?
Dat zou ons geheimpje blijvenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe nou eens even niet alsof je maagd bent.
Is dat je al eerder gelukt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
5000m/5km aan een stukdat is mijn eerste doel
Ik heb een conditie van een 80jarige. Doel is om in 8 weekjes met gemak dat te kunnen lopen. Zal wel eerder lukken, aangezien het vorig jaar ook wel voorspoedig ging.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok.
Daar heb je toch redelijk snel naar opgebouwd?
Misschien zit jij tegen een droge kut aan te stoten of iets. Dan voel je het wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je wilt toch wel voelen dat je goed genomen bent?
Nouja, als 5x op een dag pijnloos kan, zie ik de functie niet in van zorgen dat het pijn doet.quote:
Speciale reden dat je er 8 weken voor uittrekt, of liever gewoon rustig aan doen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb een conditie van een 80jarige. Doel is om in 8 weekjes met gemak dat te kunnen lopen. Zal wel eerder lukken, aangezien het vorig jaar ook wel voorspoedig ging.
Babysteps Faxbabysteps. En wie weet ga ik dan ooit eens met mijn collega's de Dam tot Dan lopen of met vrienden een 10k en later halve marathon. Wie weet. Eerst 5k.
Vorig jaar zat ik er bijna. Toen kreeg ik last van een griepje en daarna was ik kampioen uitstellen. Heel slechtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat je al eerder gelukt?
Ik was zo goed bezig voor de vakantie, maar het is helemaal weggezakt.
5 km heb je binnen 2 weken opgebouwd, als je om de dag loopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb een conditie van een 80jarige. Doel is om in 8 weekjes met gemak dat te kunnen lopen. Zal wel eerder lukken, aangezien het vorig jaar ook wel voorspoedig ging.
Babysteps Faxbabysteps. En wie weet ga ik dan ooit eens met mijn collega's de Dam tot Dan lopen of met vrienden een 10k en later halve marathon. Wie weet. Eerst 5k.
Ik heb het over andere lichaamsdelenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien zit jij tegen een droge kut aan te stoten of iets. Dan voel je het wel.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien zit jij tegen een droge kut aan te stoten of iets. Dan voel je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |