Ongekende genialiteit, huldequote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:44 schreef aeque het volgende:
Jeetje wat een creatieve topic titel, ik blijf mezelf soms verbazen...
Dat is toch algemene informatie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig kennen we allemaal alle users die jij hebt gemeet. Dat scheelt echt enorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor dingen zullen m'n ouders stiekem over mij weten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:55 schreef Fascination het volgende:
Dat je iedere dag googlet op penisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor dingen zullen m'n ouders stiekem over mij weten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
We moeten niet bang zijn voor NSA, maar voor onze ouders!quote:
Was het zo vunzig?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
Ik wist toen ik jonger was wel dat ik de geschiedenis moest wissen, maar ik dacht dat het ook opvallend zou zijn als alles weg was, dus verwijderde ik weleens bepaalde links handmatig.
vroeger gingen we gewoon buiten wat doen, en er waren geen mobieltjes en niet altijd in de buurt dus als ouder moest je maar hopen dat alles goed was en je weer thuis kwam. etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
Ik wist toen ik jonger was wel dat ik de geschiedenis moest wissen, maar ik dacht dat het ook opvallend zou zijn als alles weg was, dus verwijderde ik weleens bepaalde links handmatig.
de nsa bestaat niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We moeten niet bang zijn voor NSA, maar voor onze ouders!
Volgens mij niet echt, maar het waren plaatjes van een actrice en ik zat toen nog in de kast.quote:
Ik was de enige die wist hoe het ding werktequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik had vroeger gewoon altijd een computer midden in de woonkamer. Ik speelde kansloze spelletjes en dat was het wel.
Saai, hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik had vroeger gewoon altijd een computer midden in de woonkamer. Ik speelde kansloze spelletjes en dat was het wel.
Vroegerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:05 schreef perro. het volgende:
[..]
vroeger gingen we gewoon buiten wat doen, en er waren geen mobieltjes en niet altijd in de buurt dus als ouder moest je maar hopen dat alles goed was en je weer thuis kwam. etc.
Awwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt, maar het waren plaatjes van een actrice en ik zat toen nog in de kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |