Hij doet het ook alleen als ik hem zelf afsluit, maar het lijkt alsof hij keer op keer dezelfde update opnieuw installeert. De eerste keer crashte hij tijdens het installeren van de updates en toen is er iets misgegaan denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je moet ergens bij instellingen iets veranderen zodat die nooit uit zichzelf afsluit o.i.d.
Ik snap het zelf ook amper, maar dan kun je i.i.g. zelf bepalen wanneer die updates komen door je computer alleen uit te zetten als het je uitkomt.
waarom zou je uberhaupt Windows willen? Ik snap die lui echt niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Waarop alle Windows software het weer slecht doet. Moet je een tekstverwerker voor Apple-besturingssystemen installeren etc.
Ik blijf bij Windows.
In mijn geval vooral gewenning. Ik gebruik het sinds mijn tiende.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt Windows willen? Ik snap die lui echt niet.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt Windows willen? Ik snap die lui echt niet.
Verkeerde topic: F&F / Kat in het bak...euh doosje :D #2quote:
niet gezien! sorryquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Verkeerde topic: F&F / Kat in het bak...euh doosje :D #2
Geen probleem. We laten het nu nog een keertje bij een waarschuwing.quote:
Mijn AMD x2 4200Ghz doet er nog geen 20minuten over.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nah, moet je weer teleurstellen, ook geen pauper pc voor ernaast
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |