Ha, dank voor de antwoorden!
Ik heb vanavond voor het eerst wat FV gegeven. Had 150/5 gemaakt en de helft daarvan gemengd met borstvoeding. Dat opgewarmd in de flessenwarmer tijdens haar badje. Toen ze klaar was kon ik zo de fles geven. Ze dronk het met smaak op, maar ze was wel overduidelijk helemaal in de war dat er geen borst uit dat shirt kwam

. Na een tijdje drinken keek ze me steeds aan, draaide haar hoofd richting borst, en begon dan te huilen. *Slik

* . Daarna ging ze wel weer vrolijk verder met drinken, maar ze was wel in de war, arm ding!
Nouja, ik heb het wel volgehouden maar ze heeft daardoor wel onrustig gedronken. Er kwamen flink wat boeren uit toen ik haar rechtop tegen me aan hield, dus ik hoop niet dat het haar later vannacht dwars gaat zitten.
Ik had ook het idee dat het ondanks de 'slow flow' speen er toch vrij snel uitkwam. Maakt het nog uit hoe strak je de speen erop draait? En zit er nog verschil in het kantelen van de fles? Ik heb het eens geprobeerd boven de gootsteen. Als ik de fles vul met water en dan de speen strak draai en de fles op de kop houd dan komt het er gewoon als een straal uit

. Kantel ik de fles langzaam dan drupt het met ongeveer een drupje per seconde.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2014 22:44:02 ]