Wut? 50 euro?! Ik ga ook maar een handeltje beginnen denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 09:21 schreef GotC het volgende:
LT, bij fv gaat het om de hoeveelheid melk dat een kindje gemiddeld per 24 uur krijgt. Een richtlijn hierin is 150 ml per kg lichaamsgewicht per 24 uur.
Bv tel je hierin niet mee, ook niet de afgekolfde bv die je geeft. Aantal voedingen maakt dus niet zoveel uit, het gaat om de totale hoeveelheid fv.
Wb Aziaten: Er was vorig jaar? een probleem ontdekt met de fv in Azië. Daardoor vertrouwen ze die fv niet meer. Ik las ergens dat ze 1 pak Nutrilon door kunnen verkopen voor ¤50 daar
Echt hequote:Op vrijdag 26 december 2014 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wut? 50 euro?! Ik ga ook maar een handeltje beginnen denk ik
dus dan krijgt ze te weinig?quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:21 schreef GotC het volgende:
LT, bij fv gaat het om de hoeveelheid melk dat een kindje gemiddeld per 24 uur krijgt. Een richtlijn hierin is 150 tot 175 ml per kg lichaamsgewicht per 24 uur.
Bv tel je hierin niet mee, ook niet de afgekolfde bv die je geeft. Aantal voedingen maakt dus niet zoveel uit, het gaat om de totale hoeveelheid fv.
Wb Aziaten: Er was vorig jaar? een probleem ontdekt met de fv in Azië. Daardoor vertrouwen ze die fv niet meer. Ik las ergens dat ze 1 pak Nutrilon door kunnen verkopen voor ¤50 daar
Nee want ze krijgt ook bv.quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:50 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
dus dan krijgt ze te weinig?
Jeetje, dan wil ik dat ook wel verpatsen
180 is de max toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 09:21 schreef GotC het volgende:
LT, bij fv gaat het om de hoeveelheid melk dat een kindje gemiddeld per 24 uur krijgt. Een richtlijn hierin is 150 tot 175 ml per kg lichaamsgewicht per 24 uur.
De meningen zijn verdeeld over 210. Ik zag hier dat het ene consultatiebureau het afraadde, terwijl de ander zei dat het best kon.quote:
Dit gaat over de formulequote:Op vrijdag 26 december 2014 10:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld over 210. Ik zag hier dat het ene consultatiebureau het afraadde, terwijl de ander zei dat het best kon.
Zou ook kunnen, al zo lang geleden weer (quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:11 schreef GotC het volgende:
Ik dacht altijd maar zo: Wij hebben soms na 2 uur honger, soms na 4 uur pas. En die mini's ook.
Ander materiaal, de ultra s kan tegen hogere temperaturen (tot 220°).quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef LadyTagliatelle het volgende:
weet iemand duidelijk het verschil tussen de difrax normal S en de difrax ultra S fles? behalve de prijs?
ik kan niet echt vinden wat er nou anders aan is.
Vd Difrax site.quote:S-fles UltraS
Het steriliseren van een babyfles is enorm belangrijk voor de gezondheid van een baby. Daarom heeft Difrax besloten om naast haar beroemde S-fles een babyfles te ontwikkelen van een nieuw, innovatief materiaal dat opgewarmd kan worden tot 220°C, is krasvrij en blijft mooi.
Ouders met haast die een snelkookpan gebruiken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:04 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Maar wie warmt het op tot 220?ik bedoel, ik kook ze gewoon uit in een pannetje. dat wordt toch geen 220?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |