Geef gewoon antwoord mietjequote:
Was 1 reactie niet genoeg?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef pl4kkie het volgende:
TS heeft een 10tonner aan de haak geslagen. RIP
Om hoelaat kan ik die plukken?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef GezondeSpanning het volgende:
Er groeit een zuurstok boom in haar baarmoeder.
2 maandenquote:
Ze zegt dat ze zware botten heeft dus ga niet haten! Sommige mensen hebben dat nou eenmaalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een fucking smerig vadsig wijf aan de haak geslagen. Stinkpauper.
blijkbaar nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Waarom lieg je. Zuurstokbomen zijn mijn expertise.
Thanks ook nog keuze kwa smaak? Of moet ik ze water of suiker geven?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Kan tot 5 weken duren. De stokjes moeten goed hard worden.
suiker in je vagien?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:39 schreef Aberella het volgende:
Hoe kun je een topic over de bazige Efteling nou zo verneuken
Af en toe wat suiker en rode kleurstof in haar vagijn doen (2-3 keer per week).quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:39 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Thanks ook nog keuze kwa smaak? Of moet ik ze water of suiker geven?
Thanks en als ik aardbrije smaak wil?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:40 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Af en toe wat suiker en rode kleurstof in haar vagijn doen (2-3 keer per week).
Dat wordt helaas voor jou geen seks want sperma in haar vagijn doet de zuurstokken niet ten goede.
Aardbrijen in haar vagijn doen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Thanks en als ik aardbrije smaak wil?
Nice! Even langs de appie dus! Of heb je nog meer tips?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Aardbrijen in haar vagijn doen?
Nee, het is nou eenmaal zo simpel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nice! Even langs de appie dus! Of heb je nog meer tips?
Ik ben 17 en mijn vriendin 19quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
TS hoe oud ben jij en hoe oud is je vriendin?
Heb ik gedaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Nee, het is nou eenmaal zo simpel.
Doe je dikke vriendin de groeten.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef Stink-ui het volgende:
Dus ik mijn mijn chick naar de Efteling wat rides checken.
Beetje chips en golden power op en een bankje gechilled.
Ook nog een zuurstok in haar vagien gestopt..
Ze heeft na een uur een dikke buik, is ze nu zwanger?
Kleine kans.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er serieus mensen die dit grappig vinden naast TS zelf? :s
Hij is daar zwanger geworden van zijn vriendin die een zak chips at.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:16 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Wat heeft dit nou eigenlijk met Efteling te maken?
quote:
Ze voelde gezonde spanningquote:
Bron ?quote:
Je kan niet lezen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:16 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Wat heeft dit nou eigenlijk met Efteling te maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |