WmF is echt een super merk wat betreft bestek.quote:
Staat op tweakers dat dit type wel met Ziggo kanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:21 schreef tcr het volgende:
Geen Ziggo/UPC support op die Sony? Duits model ofzo...
voor dat geld mag ie wel echt zilver zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:18 schreef bambino het volgende:
[..]
WmF is echt een super merk wat betreft bestek.
Heb mijn set ook ooit via iBood gekocht, voor 159 ofzo toen.
Echt mooi spul
Edit:
http://www.wmf.nl/shop/nl_nl/bestekset-68-delig-palermo.html
Dit is nog maar 68 delig
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:23 schreef EDMAN- het volgende:
saaie ibood zeg, ff naar de historie gekeken
Gecondoleerdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:39 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij is mn werk vervloekt
al 10 jaar geen begrafenis gehad, sinds ik hier werk:
2 weken geleden een , en nu krijg ik een telefoontje dat mn neef ook is overleden
godverdomme zeg
thxnquote:
Sterkte Jimboquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:39 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij is mn werk vervloekt
al 10 jaar geen begrafenis gehad, sinds ik hier werk:
2 weken geleden een , en nu krijg ik een telefoontje dat mn neef ook is overleden
godverdomme zeg
vind t erg voor mn oom en tante, die gozer was 35 oid. Gewoon zomaar hup, hartstilstandquote:
Hij was verder gewoon gezond?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vind t erg voor mn oom en tante, die gozer was 35 oid. Gewoon zomaar hup, hartstilstand
de fuck
100%quote:
Gecondoleerd en sterkte!quote:
kusjes kopen heet prostitutiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:21 schreef tcr het volgende:
Niemand kussens kopen? Of zit die dame er niet bij?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:30 schreef Jimbo het volgende:
emotional rollercoaster hier zeg
Zit nu zwaar hyped up omdat mn pints doorgevoerd zijn voor in de zaak en reclame
Binnenkort overal te zien dus
kan van alles zijn, zie het als een mensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:38 schreef Vlindur het volgende:
Wat zit er nou eigenlijk in zo'n box
*proest*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan van alles zijn, zie het als een mens
wat stop jij meestal in je doos? Dat kan allemaal in een box zitten
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij zag de blender ook al hequote:
Nee...een robotstofzuigerquote:
Jimboquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat spinnenweb er wel gelijk uitquote:
leuk als je een hond hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik vind die robotstofzuiger nog steeds te veel geld
maar 40gb hequote:
En dat allemaal zakloos.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat spinnenweb er wel gelijk uit
Ik zit me net te bedenken...€1.500 voor een TV wat een belachelijke prijs...terwijl ik inmiddels verliefd ben op die A7Rquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:02 schreef Jimbo het volgende:
deze tv
ik wou hem kopen, maar hij is me net 300 te veel voor een leuke impuls aankoop
edit; 500 te duurvoor het leuk
Is ie wel waterbestendig ?quote:
het is idd maar waar je prioriteiten liggenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken...€1.500 voor een TV wat een belachelijke prijs...terwijl ik inmiddels verliefd ben op die A7R
1dkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hallon![]()
Heeft iemand misschien even die site voor me waar je dat belletje hoort bij een nieuwe aanbieding, en waar je de gemiste aanbiedingen kunt zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:28 schreef EDMAN- het volgende:
Pierre CardinJawel, want nu worden we nog 300 hunts met die dingen om onze oren geslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
is wel zachtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, want nu worden we nog 300 hunts met die dingen om onze oren geslagen.
de onderbroeken zijn relaxed manquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:37 schreef EDMAN- het volgende:
vallen uit elkaar. ik heb deze én de onderbroeken
Vaag, dan zal het komen door mijn immens grote balzak, want bij mij ontrafelden ze allemaal snelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de onderbroeken zijn relaxed man
haal ze bij de makro voor 5eur per 2 oid.
zit lekker (net als een bjorn) en voor dat geld gaan ze goed lang mee (heb de meeste zn 2 jaar)
ik denk het. Last van Elephantitis ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:40 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Vaag, dan zal het komen door mijn immens grote balzak, want bij mij ontrafelden ze allemaal snel
mooi, dan is er nog iemand hierquote:
beetje slappe hunt is het welquote:
mja had niet meer verwachtquote:
nee, wel een ijskast die in een box aankomtquote:
tja, ik kan vrij weinig op internet vandaag. en heb toch geen geld te bestedenquote:
wees blij, scheelt weer geldquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, ik kan vrij weinig op internet vandaag. en heb toch geen geld te besteden
neequote:
Vroegah hoefde men nog niet te werken hierquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee
zeker niet vergeleken met vroegah
ik welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroegah hoefde men nog niet te werken hier
Die zag ik wel voorbijkomen in de history.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Ah, het zijn gewoon kutdingen die langskomen
Gelukkig nog niet de b2school laptop gezien, die wordt van mij
Het was het allereerste item, tegen de tijd dat ik mijn pasje, e.dentifier en een ingelogde account had was ie al opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:32 schreef Hinder het volgende:
[..]
Die zag ik wel voorbijkomen in de history.
dan moet je verder kijken dan je neus lang isquote:
Wil je bij mij de Senz-en doorstrepen?quote:
grote kans dat het een refurb is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef FastFox91 het volgende:
Ik zie dat vannacht de "Apple iPad Air 16 GB Wi-Fi Spacegrey" is verkocht voor 360 euro, terwijl die 480 euro kost bij Apple. Scheelt dat echt 120 euro, alleen omdat "De doos van deze iPad is al een keer open geweest en de iPad is zelfs al door een ander betast." of is er nog iets anders dat ik mis?
zucht;quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wil je bij mij de Senz-en doorstrepen?
ja, t lijkt wel werkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
TS'er zijn is toch nog zwaar hè?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan moet je verder kijken dan je neus lang is
HI HA HO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |