Hij is grappig ... up to datequote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:50 schreef Punkman het volgende:
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je uitspraak geleend heb voor de TT.
Nee hoor, waarschijnlijk had ik 1 post later hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:50 schreef Punkman het volgende:
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je uitspraak geleend heb voor de TT.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, waarschijnlijk had ik 1 post later hetzelfde gedaan.
Het is ook een wijze les voor een ieder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, waarschijnlijk had ik 1 post later hetzelfde gedaan.
tegeltjes? Dat is soooooo ..........................quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegeltjes van gaan maken maar wie wil die dingen nog?
Ik heb er nog 1 hangen:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegeltjes van gaan maken maar wie wil die dingen nog?
Met zijn allen op facebook dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
tegeltjes? Dat is soooooo ..........................
Kijk, dat zijn de echte.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 hangen:
Grote huizen, weinig land.
Dikke koppen en een klein verstand.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zijn allen op facebook dan?
Ja, ik snap niet waarom een mail of wanneer op avontuur een website niet voldoende is?quote:
Gebruik het ook zelden of nooit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet waarom een mail of wanneer op avontuur een website niet voldoende is?
Blijkbaar wil tegenwoordig iedereen zijn totaal oninteressante shit toch delen?
ow dat, jah ik heb een scroll dingus op mijn muis zitten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet waarom een mail of wanneer op avontuur een website niet voldoende is?
Blijkbaar wil tegenwoordig iedereen zijn totaal oninteressante shit toch delen?
Het gaat allemaal aan me voorbij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow dat, jah ik heb een scroll dingus op mijn muis zitten.
De overbodige shit wat iemand gaat eten of zo scroll ik in razend tempo voorbij.
Meestal krijg ik braakneigingen bij wat er klaargemaakt is.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat allemaal aan me voorbij.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat allemaal aan me voorbij.
Dan mag deze ook niet ontbreken:quote:
Wat een mooie volzin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:38 schreef liesje1979 het volgende:
Achterlijk vroeg. Maar ik zie een roze wolk, dat verzacht het iets.
yeaux guitarchickquote:Op woensdag 20 augustus 2014 06:38 schreef liesje1979 het volgende:
Achterlijk vroeg. Maar ik zie een roze wolk, dat verzacht het iets.
Ik was het met jou eens dat koffiepower een placebo is. Ik kan echter niet zonder, dus ik bespeur wel een verslavingsfactor.quote:
caffeine is ook gewoon een drugsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik was het met jou eens dat koffiepower een placebo is. Ik kan echter niet zonder, dus ik bespeur wel een verslavingsfactor.
Toch is koffie snuiven echt geen gemakkelijke opgave. Zeker hete koffie niet.quote:
ik doet het injecteren tussen mijn tenenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Toch is koffie snuiven echt geen gemakkelijke opgave. Zeker hete koffie niet.
Gemalen koffiebonen heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Toch is koffie snuiven echt geen gemakkelijke opgave. Zeker hete koffie niet.
jij weetquote:
kan best dan ben je wel gelijk wakker denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gemalen koffiebonen heb ik nog nooit geprobeerd.
Mijn darmen gaan er altijd gelijk op reageren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan best dan ben je wel gelijk wakker denk ik
Onze Gert vroeg al naar je!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:15 schreef sararaats het volgende:
valt het op dat ik er weinig ben? samenloop van omstandigheden
Maar ook tijdens het gitaarspelen zitten jullie diep in mijn hart he? Alsof ik jullie zou kunnen vergeten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
En wij dan? Je FOK! vrienden? We vinden je de laatste tijd erg afwezig,
Welke bekende meezinger beheers je al volledig? Misschien kunnen we als SC een songtekst gaan maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ook tijdens het gitaarspelen zitten jullie diep in mijn hart he? Alsof ik jullie zou kunnen vergeten.
Lol, ik beheers nog niets volledig toch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke bekende meezinger beheers je al volledig? Misschien kunnen we als SC een songtekst gaan maken.
My Bonnie is over the ocean?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol, ik beheers nog niets volledig toch.
ja hoor het is altijd al tijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:37 schreef Persefoneia het volgende:
Dag allenIs het al tijd voor een borrel?
Dat was vroeger ook een grote hit onder de Feyenoord supporters. Alleen dan met een iets andere tekst.quote:
Mein muti war bei die SSquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook een grote hit onder de Feyenoord supporters. Alleen dan met een iets andere tekst.
De eerste zin luidde: Mein Vati ist bei die Gestapo.
De rest hou ik maar voor me.
Of iets voor bij de rokende schoorstenen.quote:
BREAKING!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:48 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Maar eentje gepakt dan.
Nog schokkende dingen te melden?
Geen gitaar maar wel erg geschikt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weet jij nog een makkelijk gitaarliedje waar we een SC songtekst op kunnen maken?
quote:
Jeutje.... da's vroeg, zeker als je vrij bent.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Dus, wanneer ze iets met mijn gasleiding konden doen, Vrije dag genoemd, komen ze om 8 uur. In de ochtend.
heb je nog wat aan je dag, ging er vandaag 1130 1200 uit ben nog niet vooruit te brandenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:58 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Jeutje.... da's vroeg, zeker als je vrij bent.
Wat wil je met je gasleiding doen? Je doelt toch niet op je endeldarm he?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Dus, wanneer ze iets met mijn gasleiding konden doen, Vrije dag genoemd, komen ze om 8 uur. In de ochtend.
Ze vervangen alle gasleidingen in de straat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat wil je met je gasleiding doen? Je doelt toch niet op je endeldarm he?
U heeft ervaring?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:18 schreef PeZu het volgende:
Btw tt faal, je kan best over stroomdraad zeiken erop of tegen is pijnlijker
neee maar is basis natuurkundequote:
Ik heb geen flauw idee.quote:
rubber isoleert en water geleidt maar er over heen pissen dan raak je het nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
Maar het is toch iets met rubber en water wat geleidt enzo?
Je hoort toch ook wel eens vertellen dat als je iemand een hand geeft wanneer je schrikdraad aanpakt, diegene een optater krijgt?
Ik word op de maling gezetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
rubber isoleert en water geleidt maar er over heen pissen dan raak je het niet![]()
Was n flauw grapje
wil je malenquote:
Roofie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:01 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik wil op dit moment, ben een beetje willoos.
Ik moest even Google raadplegen maar bedoel je nou die pillen?quote:
Video van Foley gezien?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:31 schreef Joezi het volgende:
I Speak To You Of The Science Of Mythology
I Speak Of Maverick Deviation
The Psychotronic Love Commandos
We Shall Be Drunken Stars
We Shall Fear Nothing
Demand The Impossible
Dream Your Destiny
Defy The Logic Of Alphabets
I Slayed The King Of The Wolves
Nothing Is Impossible!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is wel een intens filmpje. Ik vond 't een beetje surrealistisch, alsof het nep is of uit een film komt.quote:
Zoiets is ook wel surrealistisch.. En het ingestudeerde tekstje klinkt natuurlijk 'opzeggerig'. De onthoofding heb ik niet gezien, maar als dat bewerkt is is dat makkelijk te ontdekken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is wel een intens filmpje. Ik vond 't een beetje surrealistisch, alsof het nep is of uit een film komt.
Ik geloof wel dat het echt is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zoiets is ook wel surrealistisch.. En het ingestudeerde tekstje klinkt natuurlijk 'opzeggerig'. De onthoofding heb ik niet gezien, maar als dat bewerkt is is dat makkelijk te ontdekken.
Is dus inderdaad heel eenvoudig te vinden. Ik heb het niet afgekeken, too much.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het echt is.
Dat het 'opzeggerig' klinkt dacht ik ook aan.
Alleen dat kan ook komen omdat ze vaker nep-executies doen.
Dan gaan ze nog meer martelen als je niet meespeelt.
Totdat degene denkt dat meedoen met het toneelstuk toch net iets beter klinkt dan nog een keer gemarteld te worden.
Omdat ze toch denken dat het niet echt is.
Mindfucks als een malle.
PS: Ik denk meestal wel dat ik het kan zien als iets bewerkt is, dit was niet bewerkt.
Ik heb ook wel even getwijfeld of ik zou kijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is dus inderdaad heel eenvoudig te vinden. Ik heb het niet afgekeken, too much.
Heb het helemaal, ze hebben dus zelf een fade to black gedaan? Dit is nep!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ook wel even getwijfeld of ik zou kijken.
Waar ben je gestopt? Nadat Foley klaar was met praten?
Haha. OMG, they used fade to black. This must be fake.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb het helemaal, ze hebben dus zelf een fade to black gedaan? Dit is nep!!
Nee, eigenlijk al op het moment dat hij de eerste zin uitspreekt. Kreeg het gewoon benauwd van de aanblik. En je weet wat er op volgt. Dus weg geklikt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ook wel even getwijfeld of ik zou kijken.
Waar ben je gestopt? Nadat Foley klaar was met praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |