Precies hoe de daadwerkelijke complotten mensen als jij (zo'n 95% van de bevolking) foolen inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Complotten zijn ingewikkeld en daar begin ik niet aan.
Ga je nu op de persoon spelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies hoe de daadwerkelijke complotten mensen als jij (zo'n 95% van de bevolking) foolen inderdaad.
Nee?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nu op de persoon spelen?
lollllquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:20 schreef GhpH het volgende:
Nou toen ik eens een dag mijn tanden niet gepoetst had werd ik nogal recalcitrant.
Ik vergelijk je niet, je maakt er zelf deel van uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom ga je mij dan vergelijken met 95%?
Daar weet jij niets van en je lult maar wat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vergelijk je niet, je maakt er zelf deel van uit.
Ik zou me dan ook niet willen mengen in een schapenleven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar weet jij niets van en je lult maar wat.
Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou me dan ook niet willen mengen in een schapenleven.
Als ik het zo nu en dan eet, ben ik happy genoeg.
Misplaatste superioriteit, wie weet is de persoon achter Piet_piraat wel een internationaal verzetsleider tegen de illuminati en weet ik het allemaal wat en gebruikt hij FOK! als uitlaatklep voor zijn plebejerkant. Nu heb jij hem uitgemaakt voor schaap en ben je van het lijstje 'potentieel interessante mensen die het waard zijn om gered te worden' gehaald en sterf je langzaam en pijnlijk in de kelders van de mensetende evil overlords zodra deze zichzelf kenbaar makenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou me dan ook niet willen mengen in een schapenleven.
Als ik het zo nu en dan eet, ben ik happy genoeg.
Ik eet die Illuminadie rauw met een psychopatensausje, een plakje foie tax en een BigPharmavitamientje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Misplaatste superioriteit, wie weet is de persoon achter Piet_piraat wel een internationaal verzetsleider tegen de illuminati en weet ik het allemaal wat en gebruikt hij FOK! als uitlaatklep voor zijn plebejerkant. Nu heb jij hem uitgemaakt voor schaap en ben je van het lijstje 'potentieel interessante mensen die het waard zijn om gered te worden' gehaald en sterf je langzaam en pijnlijk in de kelders van de mensetende evil overlords zodra deze zichzelf kenbaar maken.
Illuminadiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik eet die Illuminadie rauw met een psychopatensausje, een plakje foie tax en een BigPharmavitamientje.
Als hij zo graag verzet pleegt, laat zijn kritisch zaad de akkers van de goddelozen bevloeien.
Je vergeet RTL Boulevaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrttquote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is nu eenmaal wel zo dat een x-aantal jaar geleden reptilians hier naartoe zijn gekomen, van een sterrenstelsel hier ver vandaan, om het leven op Aarde te beheersen. Ze zijn niet met heel veel dus hebben ze contact gezocht met mensen die zich aansloten bij de illuminatie, denk aan de Bilderberg groep en dergelijke. Met behulp van de eenogige illuminatiepiramide (die ziet alles) houden zij het leven hier op Aarde in de gaten. En ja, daar horen tranquillizers in tandpasta, chemtrails, farmaceutische maffia, Ik Hou van Holland en andere ongure praktijken bij om het volk kalm en dom te houden.
Illuminati met één i op het eind.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is nu eenmaal wel zo dat een x-aantal jaar geleden reptilians hier naartoe zijn gekomen, van een sterrenstelsel hier ver vandaan, om het leven op Aarde te beheersen. Ze zijn niet met heel veel dus hebben ze contact gezocht met mensen die zich aansloten bij de illuminatie, denk aan de Bilderberg groep en dergelijke. Met behulp van de eenogige illuminatiepiramide (die ziet alles) houden zij het leven hier op Aarde in de gaten. En ja, daar horen tranquillizers in tandpasta, chemtrails, farmaceutische maffia, Ik Hou van Holland en andere ongure praktijken bij om het volk kalm en dom te houden.
Je gelooft niet in Joods goud onder de WTC's maar je gelooft wel in een of andere ziekte die verzonnen is voor mensen die door hun slechte dieet moeite hebben met poepen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:34 schreef Woestenijhumor het volgende:
Ik heb ibs (prikkelbare darmsyndroom)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |