abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143617692
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:26 schreef JanCees het volgende:

[..]

Dan kan dit topic naar ONZ.
Nee. :s) 'Oh nee hoor, ik wil geen organen doneren, straks accepteert God me niet en kan ik de hemel niet in.' :') Je leven laten leiden door iets waar nul bewijs voor is. :')
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:27 schreef balkanboy het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was juist onze vrijheden die we hebben zoals deze waarderen.
Een samenleving gebaseerd op logica kan nog steeds vrijheden hebben hoor, alleen zouden we die dan logischer en beter benutten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_143617700
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Lekker boeien, jij hebt er toch niks aan. :)
Ik heb er inderdaad niks aan, maar diegene die zijn zakken hier eventueel mee vult gun ik geen een cent. :)
pi_143617701
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:27 schreef balkanboy het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was juist onze vrijheden die we hebben zoals deze waarderen.
Ik koester de vrijheid. Zoveel soldaten gesneuveld opdat ik mijn lever mag laten rotten terwijl en leg kindje met een leverdefect zijn laatste adem uitbraakt.
pi_143617706
quote:
12s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:29 schreef balkanboy het volgende:

[..]

Ik heb er inderdaad niks aan, maar diegene die zijn zakken hier eventueel mee vult gun ik geen een cent. :)
Dus omdat er ergens een kleine kans op corruptie is wil jij geen mensen helpen na je dood?
pi_143617719
quote:
12s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:29 schreef balkanboy het volgende:

[..]

De enige die zijn zakken vult is chirurg. Want die man of vrouw doet uitstekend werk en het is zijn of haar baan.

Jij denkt dat elk ziekenhuis dagelijks organen handelt? :')
pi_143617720
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Organen claimen waar je niks aan hebt. :')_!
Jij bent diegene die hier organen van derden loopt te claimen, doe met je eigen organen wat je wilt, voor mijn part deponeer je ze in de prullenbak.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:26 schreef GhpH het volgende:

[..]

"Propaganda". Het redden van levens is propaganda?
Ja.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_143617732
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:27 schreef GhpH het volgende:

[..]

Waar is de bron dat jij je organen wel nodig hebt? Of wil je een bron die bewijst dat organen rotten? Naar wat voor bron vraag je?

Inclusief foto's? (Ik ben dol op foto's)
Je hoeft het niet om te draaien hoor. TS stelt vanalles alsof het een feit is. Ik vind het normaal als je dat kan bewijzen.
pi_143617735
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:32 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Jij bent diegene die hier organen van derden loopt te claimen, doe met je eigen organen wat je wilt, voor mijn part deponeer je ze in de prullenbak.

[..]

Ja.
Ik claim enkel dat je na je dood niks meer aan je organen hebt, zoals ieder mens wat logisch na kan denken zou kunnen beredeneren. Ergo kan je ze beter doneren dan laten rotten in de grond. :)
pi_143617740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:32 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Ja.
Ach jij hebt vaker laten blijken dat je niet over Veel intelligentie beschikt. Heb het nu je dagelijkse portie aandacht gehad?
pi_143617745
quote:
15s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dus omdat er ergens een kleine kans op corruptie is wil jij geen mensen helpen na je dood?
Kleine kans? Tussen 2006 en 2008 werd er rond de 1 miljard extra aan inkomsten bijgeschraapt door zakkenvullers in de zorg.
pi_143617750
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:34 schreef balkanboy het volgende:

[..]

Kleine kans? Tussen 2006 en 2008 werd er rond de 1 miljard extra aan inkomsten bijgeschraapt door zakkenvullers in de zorg.
De top ja, door extra bonussen te nemen, wat echt verachtelijk is. :r Je gaat niet de zorg in om rijk te worden, zo simpel is het. Dan nog vind ik dat je prima je organen kan doneren na je dood.
pi_143617753
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:32 schreef JanCees het volgende:

[..]

Je hoeft het niet om te draaien hoor. TS stelt vanalles alsof het een feit is. Ik vind het normaal als je dat kan bewijzen.
Maar hij zegt ook alleen feiten. Waarvoor gebruik jij je lichaam dan na de dood. Je geeft te weinig info maar je verwacht wel dat wij het moeten verklaren.
pi_143617758
quote:
En dat miljard is bijeengeraapt met het verkopen van organen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143617762
quote:

[..]

En zelfs als jouw orgaan verkocht zou worden. Dan heb jij tenminste nog één functie in je leven (dood) gehad
pi_143617764
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:34 schreef GhpH het volgende:

[..]

Maar hij zegt ook alleen feiten. Waarvoor gebruik jij je lichaam dan na de dood. Je geeft te weinig info maar je verwacht wel dat wij het moeten verklaren.
Nu stel je weer iets waar je geen bewijs voor blijkt te hebben. Ik vind het normaal dat degene die iets beweert dat probeert hard te maken.
pi_143617777
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:34 schreef Rezania het volgende:

[..]

De top ja, door extra bonussen te nemen, wat echt verachtelijk is. :r
En dit is dus de reden waarom ik het gewoon niet vetrouw allemaal.
Als ik nou eens precies weet aan wie mijn orgaan wordt gegeven, en 100% zeker weet dat dit process eerlijk verloopt dan heb ik er geen moeite mee om donor te worden.
Maar die 100% garantie zal ik waarschijnlijk nooit hebben omdat we lang niet weten wat er allemaal achter de schermen afspeelt.
pi_143617786
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:38 schreef balkanboy het volgende:

[..]

Als ik nou eens precies weet aan wie mijn orgaan wordt gegeven, en 100% zeker weet dat dit process eerlijk verloopt dan heb ik er geen moeite mee om donor te worden.
Maar die 100% garantie zal ik waarschijnlijk nooit hebben omdat we lang niet weten wat er allemaal achter de schermen afspeelt.
100% garantie heb je sowieso niet in het leven. De kans dat ik mensen kan helpen na mijn dood was voor mij genoeg rede om donor te worden.
pi_143617790
Iedereen zou gewoon automatisch donor moeten zijn en als je dat niet wilt moet je het maar aangeven en zon kut formulier invullen
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_143617791
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:38 schreef balkanboy het volgende:
Juist door precies te weten aan wie jouw orgaan gegeven wordt, heb je meer kans op corruptie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143617792
Jongens, ik ga lekker fappen en slapen. Wel lief blijven hè. O+ Kusjes. :*
pi_143617794
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:39 schreef Seamonkey- het volgende:
Iedereen zou gewoon automatisch donor moeten zijn en als je dat niet wilt moet je het maar aangeven en zon kut formulier invullen
Zoals België het doet dus. :Y
pi_143617797
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:36 schreef JanCees het volgende:

[..]

Nu stel je weer iets waar je geen bewijs voor blijkt te hebben. Ik vind het normaal dat degene die iets beweert dat probeert hard te maken.
Mijn oordelen zijn gebaseerd op jouw leger verhalen. Als jij geen functie heeft van de organen na de Duits dan mag ik stellen dat er geen functie is. En als er geen functie is... waarom houden als het levens kan redden?
pi_143617798
Ik bepaal zelf wel of ik lichaamsdelen wil afstaan ja of nee.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143617799
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:39 schreef Seamonkey- het volgende:
Waarom?
pi_143617800
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:36 schreef GhpH het volgende:

[..]

En zelfs als jouw orgaan verkocht zou worden. Dan heb jij tenminste nog één functie in je leven (dood) gehad
Dan heeft iemand geld gemaakt over mijn lichaam. Ik ben geen hoer. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')