Nee.quote:
Een samenleving gebaseerd op logica kan nog steeds vrijheden hebben hoor, alleen zouden we die dan logischer en beter benutten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:27 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was juist onze vrijheden die we hebben zoals deze waarderen.
Ik heb er inderdaad niks aan, maar diegene die zijn zakken hier eventueel mee vult gun ik geen een cent.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker boeien, jij hebt er toch niks aan.
Ik koester de vrijheid. Zoveel soldaten gesneuveld opdat ik mijn lever mag laten rotten terwijl en leg kindje met een leverdefect zijn laatste adem uitbraakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:27 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was juist onze vrijheden die we hebben zoals deze waarderen.
Dus omdat er ergens een kleine kans op corruptie is wil jij geen mensen helpen na je dood?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:29 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad niks aan, maar diegene die zijn zakken hier eventueel mee vult gun ik geen een cent.
De enige die zijn zakken vult is chirurg. Want die man of vrouw doet uitstekend werk en het is zijn of haar baan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:29 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad niks aan, maar diegene die zijn zakken hier eventueel mee vult gun ik geen een cent.
Jij bent diegene die hier organen van derden loopt te claimen, doe met je eigen organen wat je wilt, voor mijn part deponeer je ze in de prullenbak.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Organen claimen waar je niks aan hebt._!
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
"Propaganda". Het redden van levens is propaganda?
Je hoeft het niet om te draaien hoor. TS stelt vanalles alsof het een feit is. Ik vind het normaal als je dat kan bewijzen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waar is de bron dat jij je organen wel nodig hebt? Of wil je een bron die bewijst dat organen rotten? Naar wat voor bron vraag je?
Inclusief foto's? (Ik ben dol op foto's)
Ik claim enkel dat je na je dood niks meer aan je organen hebt, zoals ieder mens wat logisch na kan denken zou kunnen beredeneren. Ergo kan je ze beter doneren dan laten rotten in de grond.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent diegene die hier organen van derden loopt te claimen, doe met je eigen organen wat je wilt, voor mijn part deponeer je ze in de prullenbak.
[..]
Ja.
Ach jij hebt vaker laten blijken dat je niet over Veel intelligentie beschikt. Heb het nu je dagelijkse portie aandacht gehad?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent diegene die hier organen van derden loopt te claimen, doe met je eigen organen wat je wilt, voor mijn part deponeer je ze in de prullenbak.
[..]
Ja.
Kleine kans? Tussen 2006 en 2008 werd er rond de 1 miljard extra aan inkomsten bijgeschraapt door zakkenvullers in de zorg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus omdat er ergens een kleine kans op corruptie is wil jij geen mensen helpen na je dood?
De top ja, door extra bonussen te nemen, wat echt verachtelijk is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:34 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Kleine kans? Tussen 2006 en 2008 werd er rond de 1 miljard extra aan inkomsten bijgeschraapt door zakkenvullers in de zorg.
Maar hij zegt ook alleen feiten. Waarvoor gebruik jij je lichaam dan na de dood. Je geeft te weinig info maar je verwacht wel dat wij het moeten verklaren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je hoeft het niet om te draaien hoor. TS stelt vanalles alsof het een feit is. Ik vind het normaal als je dat kan bewijzen.
En dat miljard is bijeengeraapt met het verkopen van organen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:34 schreef balkanboy het volgende:
Kleine kans? Tussen 2006 en 2008 werd er rond de 1 miljard extra aan inkomsten bijgeschraapt door zakkenvullers in de zorg.
En zelfs als jouw orgaan verkocht zou worden. Dan heb jij tenminste nog één functie in je leven (dood) gehadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:34 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Nu stel je weer iets waar je geen bewijs voor blijkt te hebben. Ik vind het normaal dat degene die iets beweert dat probeert hard te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar hij zegt ook alleen feiten. Waarvoor gebruik jij je lichaam dan na de dood. Je geeft te weinig info maar je verwacht wel dat wij het moeten verklaren.
En dit is dus de reden waarom ik het gewoon niet vetrouw allemaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
De top ja, door extra bonussen te nemen, wat echt verachtelijk is.![]()
100% garantie heb je sowieso niet in het leven. De kans dat ik mensen kan helpen na mijn dood was voor mij genoeg rede om donor te worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:38 schreef balkanboy het volgende:
[..]
En dit is dus de reden waarom ik het gewoon niet vetrouw allemaal.
Als ik nou eens precies weet aan wie mijn orgaan wordt gegeven, en 100% zeker weet dat dit process eerlijk verloopt dan heb ik er geen moeite mee om donor te worden.
Maar die 100% garantie zal ik waarschijnlijk nooit hebben omdat we lang niet weten wat er allemaal achter de schermen afspeelt.
Juist door precies te weten aan wie jouw orgaan gegeven wordt, heb je meer kans op corruptie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:38 schreef balkanboy het volgende:
En dit is dus de reden waarom ik het gewoon niet vetrouw allemaal.
Als ik nou eens precies weet aan wie mijn orgaan wordt gegeven, en 100% zeker weet dat dit process eerlijk verloopt dan heb ik er geen moeite mee om donor te worden.
Maar die 100% garantie zal ik waarschijnlijk nooit hebben omdat we lang niet weten wat er allemaal achter de schermen afspeelt.
Zoals België het doet dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:39 schreef Seamonkey- het volgende:
Iedereen zou gewoon automatisch donor moeten zijn en als je dat niet wilt moet je het maar aangeven en zon kut formulier invullen
Mijn oordelen zijn gebaseerd op jouw leger verhalen. Als jij geen functie heeft van de organen na de Duits dan mag ik stellen dat er geen functie is. En als er geen functie is... waarom houden als het levens kan redden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nu stel je weer iets waar je geen bewijs voor blijkt te hebben. Ik vind het normaal dat degene die iets beweert dat probeert hard te maken.
Waarom?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:39 schreef Seamonkey- het volgende:
Iedereen zou gewoon automatisch donor moeten zijn en als je dat niet wilt moet je het maar aangeven en zon kut formulier invullen
Dan heeft iemand geld gemaakt over mijn lichaam. Ik ben geen hoer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
En zelfs als jouw orgaan verkocht zou worden. Dan heb jij tenminste nog één functie in je leven (dood) gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |