Ik had het niet over belastingen. Ik bedoel als je boekhouder een ton verduistert, interesseert het je dan niet omdat je toch gewoon op vakantie kan gaan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja zo ik mijn bedrijf, als het om belastingen gaat. Zo zijn nu eenmaal de regels. Het is nooit anders geweest.
Die zijn schattig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dat is de blowfish. Wel op blijven letten.
[ afbeelding ]
Die heb ik gedroogd en gevuld met watten, alleen die van mij heeft ook een snavelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dat is de blowfish. Wel op blijven letten.
[ afbeelding ]
Ik heb er 1 ( een diodon holocanthus om precies te zijn ). Geweldig beestjequote:
inderdaad exact hetzelfde, goed vergelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had het niet over belastingen. Ik bedoel als je boekhouder een ton verduistert, interesseert het je dan niet omdat je toch gewoon op vakantie kan gaan?
Ze zijn geweldig ja. En schattig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 ( een diodon holocanthus om precies te zijn ). Geweldig beestje
Hij denkt dat hij ooit nog wat gaat zien van de 'schatkist'.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
inderdaad exact hetzelfde, goed vergelijk
Ze hebben een bek met 2 rijen tanden, ingedroogd kan het een snave lijken. Ze bijten trouwens fucking hard, ze kunnen mosselen kraken. Ook garnalen en kreeftjes staan op het menu.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die heb ik gedroogd en gevuld met watten, alleen die van mij heeft ook snavel
Als je niks zinnigs te zeggen heb, bemoei je er dan niet mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
inderdaad exact hetzelfde, goed vergelijk
transparante uitgaopenvepatroon van de overheid wordt vast openbaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij ooit nog wat gaat zien van de 'schatkist'.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
Iemand wel eens mot gehad met piranhas?
dat zeg ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen heb, bemoei je er dan niet mee.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef PeZu het volgende:
Alleen vreten ze alle andere vissen aan
Dan heb je echt mn post niet goed gelezen. Belasting moet je nu eenmaal betalen. Wat ermee gedaan wordt heb je weinig invloed op. Het kan naar Griekenland gaan, of maar waterpompen in Zimbabwe, maar linksom of rechtsom gaat het geld toch al op. En maar goed ook. Want als het goed gaat in Griekenland gaat het op termijn ook hier gewoon nog goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had het niet over belastingen. Ik bedoel als je boekhouder een ton verduistert, interesseert het je dan niet omdat je toch gewoon op vakantie kan gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |