Ik had het niet over belastingen. Ik bedoel als je boekhouder een ton verduistert, interesseert het je dan niet omdat je toch gewoon op vakantie kan gaan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:16 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja zo ik mijn bedrijf, als het om belastingen gaat. Zo zijn nu eenmaal de regels. Het is nooit anders geweest.
Die zijn schattig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dat is de blowfish. Wel op blijven letten.
[ afbeelding ]
Die heb ik gedroogd en gevuld met watten, alleen die van mij heeft ook een snavelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dat is de blowfish. Wel op blijven letten.
[ afbeelding ]
Ik heb er 1 ( een diodon holocanthus om precies te zijn ). Geweldig beestjequote:
inderdaad exact hetzelfde, goed vergelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had het niet over belastingen. Ik bedoel als je boekhouder een ton verduistert, interesseert het je dan niet omdat je toch gewoon op vakantie kan gaan?
Ze zijn geweldig ja. En schattig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 ( een diodon holocanthus om precies te zijn ). Geweldig beestje
Hij denkt dat hij ooit nog wat gaat zien van de 'schatkist'.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
inderdaad exact hetzelfde, goed vergelijk
Ze hebben een bek met 2 rijen tanden, ingedroogd kan het een snave lijken. Ze bijten trouwens fucking hard, ze kunnen mosselen kraken. Ook garnalen en kreeftjes staan op het menu.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die heb ik gedroogd en gevuld met watten, alleen die van mij heeft ook snavel
Als je niks zinnigs te zeggen heb, bemoei je er dan niet mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
inderdaad exact hetzelfde, goed vergelijk
transparante uitgaopenvepatroon van de overheid wordt vast openbaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij ooit nog wat gaat zien van de 'schatkist'.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
Iemand wel eens mot gehad met piranhas?
dat zeg ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen heb, bemoei je er dan niet mee.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef PeZu het volgende:
Alleen vreten ze alle andere vissen aan
Dan heb je echt mn post niet goed gelezen. Belasting moet je nu eenmaal betalen. Wat ermee gedaan wordt heb je weinig invloed op. Het kan naar Griekenland gaan, of maar waterpompen in Zimbabwe, maar linksom of rechtsom gaat het geld toch al op. En maar goed ook. Want als het goed gaat in Griekenland gaat het op termijn ook hier gewoon nog goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had het niet over belastingen. Ik bedoel als je boekhouder een ton verduistert, interesseert het je dan niet omdat je toch gewoon op vakantie kan gaan?
Gister nog.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
Naar mijn weten eet de diodon alleen schaaldieren. En zolang ik hem gericht mosselen voer blijft hij van mijn garnalen af. Tot nu toe tenminste en ik heb m al zeker 5 jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:24 schreef PeZu het volgende:
Alleen vreten ze alle andere vissen aan
Vechtvis:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
mushroom mushroomquote:
Snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake, snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
mushroom mushroom
Zag trouwens van de week dat badgerbadgerbadger.com niet meer bestaat. Einde van een era
Ik, in de hoedanigheid van een asfalteermachine.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:30 schreef Grunge. het volgende:
Wie zou Vanas doen en in welke hoedanigheid?
ok ok ik weet allen dar zij neefje hier alle vinnen vratquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Naar mijn weten eet de diodon alleen schaaldieren. En zolang ik hem gericht mosselen voer blijft hij van mijn garnalen af. Tot nu toe tenminste en ik heb m al zeker 5 jaar.
Gelukkig heb ik die gemist, what about hamsterdance? Dat was de eerste ektequote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
mushroom mushroom
Zag trouwens van de week dat badgerbadgerbadger.com niet meer bestaat. Einde van een era
En the terrible secret from space is ook niet meerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake, snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake.
hir ook op d hoek vd straat beetje zonnepitten vreten en twoe roepenquote:
Unreal Tournament.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:31 schreef rico80 het volgende:
[..]
En the terrible secret from space is ook niet meer
Hoeveel drankjes heb je al op?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hir ook op d hoek vd straat beetje zonnepitten vreten en twoe roepen
ultra killquote:
Weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:33 schreef Grunge. het volgende:
Ik zou doen: Joey (duh), Ivan en Gio. Joey zo, de andere twee in een bepaalde hoedanigheid.
waarom zou je dat tellenquote:
Interessante onthullingquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:33 schreef Grunge. het volgende:
Ik zou doen: Joey (duh), Ivan en Gio. Joey zo, de andere twee in een bepaalde hoedanigheid.
mass murderer!quote:
Duke Nukem. Jazz Rabbit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja de eerste ja. Niet die FPS.
En AYBAPTU. Mooie tijden.
Om uit te rekenen wanneer je weer legaal naar huis kan rijden.quote:
Hebben we het wel over zoutwater? Er zijn ook zoetwater puffers en daar weet ik echt geen reet van.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ok ik weet allen dar zij neefje hier alle vinnen vrat![]()
En ik wou alleen maar een salomon dance aquarium
dat kan nu nog bestquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Om uit te rekenen wanneer je weer legaal naar huis kan rijden.
Ik moet een handeltje in teenkaartjes beginnen. Altijd clientèle.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, dat laat je over aan de lijkschouwer.
Ik snap niet dat mensen nog zeggen dat het hier goed gaat. De staatsschuld is in 12 jaar verdubbeld. 1/3 van de huishoudens heeft een huis wat onderwater staat. We kunnen nog hoge rekeningen uit Brussel verwachten. Nederland vergrijst, we zullen niet meer zo makkelijk geld verdienen als in het verleden. De wereld is kleiner geworden. Het is nu veel makkelijker voor rijke, succesvolle mensen om buiten Nederland te gaan wonen. Het aardgas raakt op den duur op. En dit terwijl we in het internettijdperk leven dat een flinke economische boost zou moeten geven. De staat heeft allerlei belangen in bedrijven verkocht en een groot deel van de goudvoorraad verkocht. Dat geld is ook allemaal in een bodemloze put verdwenen en toch zijn er nog mensen die denken dat het wel goed komt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:26 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dan heb je echt mn post niet goed gelezen. Belasting moet je nu eenmaal betalen. Wat ermee gedaan wordt heb je weinig invloed op. Het kan naar Griekenland gaan, of maar waterpompen in Zimbabwe, maar linksom of rechtsom gaat het geld toch al op. En maar goed ook. Want als het goed gaat in Griekenland gaat het op termijn ook hier gewoon nog goed.
ik had t over zoet ja, van zout weet ik weer minder behalve dan dat ik ook een huge ass zoute bak moet hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hebben we het wel over zoutwater? Er zijn ook zoetwater puffers en daar weet ik echt geen reet van.
dat was vast ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Toffe UI. Herken ik van ooit op FOK!
ja die wil ik, zo een cutenessquote:
Maak je toch niet zo druk om onbelangrijke zakenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen nog zeggen dat het hier goed gaat. De staatsschuld is in 12 jaar verdubbeld. 1/3 van de huishoudens heeft een huis wat onderwater staat. We kunnen nog hoge rekeningen uit Brussel verwachten. Nederland vergrijst, we zullen niet meer zo makkelijk geld verdienen als in het verleden. De wereld is kleiner geworden. Het is nu veel makkelijker voor rijke, succesvolle mensen om buiten Nederland te gaan wonen. Het aardgas raakt op den duur op. En dit terwijl we in het internettijdperk leven dat een flinke economische boost zou moeten geven. De staat heeft allerlei belangen in bedrijven verkocht en een groot deel van de goudvoorraad verkocht. Dat geld is ook allemaal in een bodemloze put verdwenen en toch zijn er nog mensen die denken dat het wel goed komt.
Booooooooooooooooooooooring TLDR.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen nog zeggen dat het hier goed gaat. De staatsschuld is in 12 jaar verdubbeld. 1/3 van de huishoudens heeft een huis wat onderwater staat. We kunnen nog hoge rekeningen uit Brussel verwachten. Nederland vergrijst, we zullen niet meer zo makkelijk geld verdienen als in het verleden. De wereld is kleiner geworden. Het is nu veel makkelijker voor rijke, succesvolle mensen om buiten Nederland te gaan wonen. Het aardgas raakt op den duur op. En dit terwijl we in het internettijdperk leven dat een flinke economische boost zou moeten geven. De staat heeft allerlei belangen in bedrijven verkocht en een groot deel van de goudvoorraad verkocht. Dat geld is ook allemaal in een bodemloze put verdwenen en toch zijn er nog mensen die denken dat het wel goed komt.
dat is wel lang terug dat ik veel fokte en die ui hadquote:
Ik ben ook al best lang een FOK'ker. 2007, -'08?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is wel lang terug dat ik veel fokte en die ui had
Ik heb hier 1,5 kuub gemengd rif staan. Weet wat je aan begint, zowel financieel als qua tijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had t over zoet ja, van zout weet ik weer minder behalve dan dat ik ook een huge ass zoute bak moet hebben
Terug naar de COS schuimpje. Ruud is vast weer in zijn neus aan het peuteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Booooooooooooooooooooooring TLDR.
Het woord bizar vind ik ook bizar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind het nog steeds bizar hoe die kieuwen buiten z'n hoofd hangen
0.5 kuub zoet maar met een heel goed eco balans dus vrij weinig onderhoud etcquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb hier 1,5 kuub gemengd rif staan. Weet wat je aan begint, zowel financieel als qua tijd
Je hebt ergens wel gelijk, maar als landen als Griekenland, Italie of Spanje failliet gaan is het probleem nóg groterquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou nou niet zo bot tegen onze lieve cos vriendin Grunge.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Terug naar de COS schuimpje. Ruud is vast weer in zijn neus aan het peuteren.
Sorry schatje. Smak.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Terug naar de COS schuimpje. Ruud is vast weer in zijn neus aan het peuteren.
Ik hoop niet dat ik er nachtmerries van krijg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
Ik hoop niet dat ik vannacht weer ga piekeren over onze staatsschuld
Dat verhaal over het redden van Griekenland ed is ons gewoon op de mouw gespeld. Als Turkije of Rusland of de VS in financiële problemen zou komen denk je dan dat Nederland hun ook een cadeautje van meer dan 30 miljard zou geven? Nee, ze willen daar in Brussel een groot Europa schapen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:44 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel gelijk, maar als landen als Griekenland, Italie of Spanje failliet gaan is het probleem nóg groter
Er is gewoon met geld gesmeten in de jaren 80 en daarna, en die rekening ligt er nu.
Geloof me, ik ben echt veel in het Oostblok geweest en er mogen echt niet klagen hier. Het zal niet meer worden zoals de jaren 80 en 90 maar dat was simpelweg boven onze stand.
Dit is mijn bak. Rechtsbovenin die egelvis.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
0.5 kuub zoet maar met een heel goed eco balans dus vrij weinig onderhoud etc
En ja ik weet , gelukkig al heel wat makkelijker dan jaren teeug maar alanog duur en veel onderhoud, maar die kleuren
Móóíquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dit is mijn bak. Rechtsbovenin die egelvis.
[ afbeelding ]
Hoop werk kan ik je zeggen, zeker een uur per dag en iedere zondag 2 of 3 uur. Om over de kosten nog niet te spreken. Er gaat echt zoveel aan sporenelementen in, niet normaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Turkije en Rusland hebben niet dezelfde munt en vallen ook niet onder Schengen. Je hebt wel gelijk over dat Europa, alleen is dat proces al veel eerder in gang gezet en hadden de mensen toen op moeten staan. Nu is het te laat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat verhaal over het redden van Griekenland ed is ons gewoon op de mouw gespeld. Als Turkije of Rusland of de VS in financiële problemen zou komen denk je dan dat Nederland hun ook een cadeautje van meer dan 30 miljard zou geven? Nee, ze willen daar in Brussel een groot Europa schapen.
het is dit soort onverschilligheid die onze maatschappij persoonlijk op het randje van de afgrond brengtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
Ik hoop niet dat ik vannacht weer ga piekeren over onze staatsschuld
Heel mooi.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop werk kan ik je zeggen, zeker een uur per dag en iedere zondag 2 of 3 uur. Om over de kosten nog niet te spreken. Er gaat echt zoveel aan sporenelementen in, niet normaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zal ons leren!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is dit soort onverschilligheid die onze maatschappij persoonlijk op het randje van de afgrond brengt
suoer, zeer mooi hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat koraal wel legaal?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meeste wel. Maar op sommige zit een cites export en dan wordt het lastiger ja.quote:
dat zijn anemonen en gekweekt koraalquote:
Zeepaardjes zijn leuk maar een rif kun je dan wel vergeten. Zeepaardjes zwemmen namelijk niet maar dobberen. En voor een rif heb je veel stroming nodig, 40x de bakinhoud per uur. Dat betekent dat je zeepaardjes tegen het glas zitten.quote:
Lang niet alles is gekweekt! Veel valt niet te kweken. Wat ze wel veel doen is in zee een stuk afzetten en daarin koralen laten opgroeien. Maar kweken in kweekbakken, dat lukt bijna niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zijn anemonen en gekweekt koraal
Overigens staat op die eerste foto maar 1 anemoon, en dat is die rooie rechts bovenin. De rest is LPS en SPS koraal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zijn anemonen en gekweekt koraal
jups ik weet lastig allemaal,ik heb hun neefjes gehad, zoetwater naaldjes die waren ook wel tofquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zeepaardjes zijn leuk maar een rif kun je dan wel vergeten. Zeepaardjes zwemmen namelijk niet maar dobberen. En voor een rif heb je veel stroming nodig, 40x de bakinhoud per uur. Dat betekent dat je zeepaardjes tegen het glas zitten.
Daarnaast hebben ze wieren nodig waar ze in vertoeven en die wil je doorgaans niet in een rifaquarium hebben. Voor wieren heb je namelijk fosfaat en nitraat nodig, en daar gaan de meeste (SPS) koralen van dood.
Zeenaalden heb je ook. Nooit gehad, zelfde probleem als zeepaarden al is het wel minder erg. Maar zeepaarden moeten echt in een specialiteitenbak.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups ik weet lastig allemaal,ik heb hun neefjes gehad, zoetwater naaldjes die waren ook wel tof
ja dat bedoel ik met gekweekt niet helemaal geroofdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lang niet alles is gekweekt! Veel valt niet te kweken. Wat ze wel veel doen is in zee een stuk afzetten en daarin koralen laten opgroeien. Maar kweken in kweekbakken, dat lukt bijna niet.
Ik bedoel, ze vertelden ons dat we Griekenland moesten redden in ons eigen belang. Dat zou moeten betekenen dat we in de toekomst ook Rusland en de VS eventueel moeten redden. De steun aan Griekenland werd niet gedaan om de euro te redden. Het omvallen van Griekenland zou volgens mij niet zoveel effect op de euro hebben en als het al een verzwakking van de euro zou betekenen dan zouden ze in Brussel daar blij mee moeten zijn want ze willen daar juist geen dure euro.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Turkije en Rusland hebben niet dezelfde munt en vallen ook niet onder Schengen. Je hebt wel gelijk over dat Europa, alleen is dat proces al veel eerder in gang gezet en hadden de mensen toen op moeten staan. Nu is het te laat.
Onderschat niet hoeveel handel Griekenland met Nederland en de rest van de EU drijft.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bedoel, ze vertelden ons dat we Griekenland moesten redden in ons eigen belang. Dat zou moeten betekenen dat we in de toekomst ook Rusland en de VS eventueel moeten redden. De steun aan Griekenland werd niet gedaan om de euro te redden. Het omvallen van Griekenland zou volgens mij niet zoveel effect op de euro hebben en als het al een verzwakking van de euro zou betekenen dan zouden ze in Brussel daar blij mee moeten zijn want ze willen daar juist geen dure euro.
ja klopt hier deden ze het verrassend goed, jagen op levend en diepvries ging super ondanks concurentie van maanvissen, chillen vooral en zelfs voortplanten maar helaas heb je brak water nodig om de eitjes uit te laten komenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zeenaalden heb je ook. Nooit gehad, zelfde probleem als zeepaarden al is het wel minder erg. Maar zeepaarden moeten echt in een specialiteitenbak.
Daar heb je niet zoveel aan als ze hun rekeningen niet betalen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Onderschat niet hoeveel handel Griekenland met Nederland en de rest van de EU drijft.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt hier deden ze het verrassend goed, jagen op levend en diepvries ging super ondanks concurentie van maanvissen, chillen vooral en zelfs voortplanten maar helaas heb je brak water nodig om de eitjes uit te laten komen
De paringsdans is zo tof
Alle landen hebben staatsschuld, ook wij. Dat is inherent aan hoe geld ontstaat. Het probleem is dat hun banken geen geld bleven drukken en de onze wel. Alles is een kwestie van vertrouwen, en wij zijn wat dat betreft net zo onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar heb je niet zoveel aan als ze hun rekeningen niet betalen.
Orgastisch. Garnalen doen dat ook tof, ik zal eens zoeken.quote:
5.000.000 bitjes. Een ponskaart was kleiner geweest. Vandaar ook "rope memory" in die tijd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:16 schreef Braindead2000 het volgende:
5 megabyte hard drive from 1956, being loaded via forklift onto plane.
[ afbeelding ]
Ik heb een fles wijn van Vanessa. Geen bodem in te drinken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Niet allemaal weglopen. Ik heb net nog een biertje opengemaakt.
Hoeveel geheugen op je harddisk krijg je nu als je een gemiddelde computer koopt? Ik heb nou 1 terabyte geloof ik. Mijn computer is al weer iets van 7 jaar oud.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
5.000.000 bitjes. Een ponskaart was kleiner geweest. Vandaar ook "rope memory" in die tijd.
[ afbeelding ]
Dat zijn 1.000.000.000.000 bytes ( als je de harde schijf fabrikanten volgt want die rekenen met 1000 ipv 1024 ). Dat zijn een hoop knoopjes in je rope memory.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen op je harddisk krijg je nu als je een gemiddelde computer koopt? Ik heb nou 1 terabyte geloof ik.
En elke keer als je weer een nieuwe computer koopt gaat hij na een half jaar weer langzaam draaien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:26 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat zijn 1.000.000.000.000 bytes ( als je de harde schijf fabrikanten volgt want die rekenen met 1000 ipv 1024 ). Dat zijn een hoop knoopjes in je rope memory.
Ja, dan gaat het touw rafelen. CRC errors alom. Logisch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En elke keer als je weer een nieuwe computer koopt gaat hij na een half jaar weer langzaam draaien.
Als je op een Mac werkt niet. Anders kan het wel kloppen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:30 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik in windows taakbeheer kijk dan zijn er 40 processen bezig. Is dat normaal?
Bij mij zijn het er 129, dus het zal wel normaal zijn. Bescheiden zelfs.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:30 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik in windows taakbeheer kijk dan zijn er 40 processen bezig. Is dat normaal?
Het is een toestand.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het zijn riemen waar amper mee te roeien valt. Sorry.
Soms is hij wat langzamer. Ik heb er geen verstand van. Ik mag eigenlijk niet klagen. Ik heb geen grote problemen ermee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:31 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als je op een Mac werkt niet. Anders kan het wel kloppen.
Hoezo eigenlijk? Hapert je porno?
Hoe kan jij er zoveel hebben dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Bij mij zijn het er 129, dus het zal wel normaal zijn. Bescheiden zelfs.
Je kan even doen start -> uitvoeren -> msconfigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Soms is hij wat langzamer. Ik heb er geen verstand van. Ik mag eigenlijk niet klagen. Ik heb geen grote problemen ermee.
Geen idee. Ik heb ook alleen maar Firefox en Paint aan op het moment.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe kan jij er zoveel hebben dan?
Paintquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ook alleen maar Firefox en Paint aan op het moment.
Bij opstarten heb ik er 31.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je kan even doen start -> uitvoeren -> msconfig
Alles wat op tabblad opstarten staat is optioneel en kun je uitzetten. Staat vaak een hoop onzin tussen.
Dat is een hoop onzin. Even de lijst doorlopen en wat je niet herkent uitvinken. Er zit hooguit wat interessants bij voor je printer maar het meeste is onzin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij opstarten heb ik er 31.
Ik plak er gewoon allerlei zooi in.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Paint![]()
Ik ga even een afscheidsbrief in Comic Sans schrijven.
Paint is redelijk hardcore ja. Mocht je willen zelfkastijden in bitmap.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:38 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik plak er gewoon allerlei zooi in.
Paint is cute, Comic Sans kan echt niet.
9 van de 10 keer als ik iets wil verbeteren, als ik bijvoorbeeld een apparaat open schroef, dan sloop ik het. Daarom laat ik het maar zoals het is.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer als ik iets wil verbeteren, als ik bijvoorbeeld een apparaat open schroef, dan sloop ik het. Daarom laat ik het maar zoals het is.
Als ik bijvoorbeeld Itunes bij het opstarten uitschakel wat voor gevolgen heeft dat dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is een hoop onzin. Even de lijst doorlopen en wat je niet herkent uitvinken. Er zit hooguit wat interessants bij voor je printer maar het meeste is onzin.
Ik heb 67 processen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:38 schreef Grunge. het volgende:
Nu maak ik mij zorgen om mijn 129 processen, hoe kan dat nou weer.
Download jij vaak software/programma's?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:38 schreef Grunge. het volgende:
Nu maak ik mij zorgen om mijn 129 processen, hoe kan dat nou weer.
Mwah, valt wel mee. Misschien komt het omdat ik een Asus heb, daar zitten veel programmaatjes bij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Download jij vaak software/programma's?
Dat iTunes niet meer automatisc opdtart als je de pc aanzet. ITunes blijft prima werken. Alleen wordt nu alles bij opstarten in de achtergrond geladen en daar wordt de boel traag van. Er kunnen wel dingen opstarten hoor, maar het meeste is echt onzin. Als je iets amper gebruikt is het onzin om het alvast op te starten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld Itunes bij het opstarten uitschakel wat voor gevolgen heeft dat dan?
Dat noemen ze bloatware. Heb je vaak geen reet aan maar start wel altijd op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Misschien komt het omdat ik een Asus heb, daar zitten veel programmaatjes bij.
Dat is het ja. Daar wordt je computer zeker ook slomer van, mogelijk?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:44 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat noemen ze bloatware. Heb je vaak geen reet aan maar start wel altijd op.
Kan betekenen dat Itunes 4 of 5 seconder langer duurt met opstarten, maar die hoeft echt niet tijdens opstarten geladen te worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat iTunes niet meer automatisc opdtart als je de pc aanzet. ITunes blijft prima werken. Alleen wordt nu alles bij opstarten in de achtergrond geladen en daar wordt de boel traag van. Er kunnen wel dingen opstarten hoor, maar het meeste is echt onzin. Als je iets amper gebruikt is het onzin om het alvast op te starten.
Nou ja als er genoeg onzin op de achtergrond meedraait helpt dat niet mee ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat is het ja. Daar wordt je computer zeker ook slomer van, mogelijk?
Ik zie al 4 keer Logitech Quickcam staan. Dat ding gebruik ik nooit. Dat is alleen voor de cam hè. Als ik die nou uitschakel schakel ik hem dan definitief uit of alleen voor deze sessie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat iTunes niet meer automatisc opdtart als je de pc aanzet. ITunes blijft prima werken. Alleen wordt nu alles bij opstarten in de achtergrond geladen en daar wordt de boel traag van. Er kunnen wel dingen opstarten hoor, maar het meeste is echt onzin. Als je iets amper gebruikt is het onzin om het alvast op te starten.
Nee iedere keer als je je pc opstart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zie al 4 keer Logitech Quickcam staan. Dat ding gebruik ik nooit. Dat is alleen voor de cam hè. Als ik die nou uitschakel schakel ik hem dan definitief uit of alleen voor deze sessie?
Nee, als je een pictogram ervan hebt op je bureaublad kan je hem wanneer je wilt opstarten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zie al 4 keer Logitech Quickcam staan. Dat ding gebruik ik nooit. Dat is alleen voor de cam hè. Als ik die nou uitschakel schakel ik hem dan definitief uit of alleen voor deze sessie?
En als ik nou iets uitzet wat ik eigenlijk niet mag uitzetten heb ik dan een groot probleem?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kan betekenen dat Itunes 4 of 5 seconder langer duurt met opstarten, maar die hoeft echt niet tijdens opstarten geladen te worden.
En voor programma's als Utorrent of soort gelijke programma's, als je het niet nodig hebt kan je die beter uitzetten, kost je ook een hoop bandbreedte vanwege uploads.
Nee, als je toch iets mist kun je het gewoon weer aanvinken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En als ik nou iets uitzet wat ik eigenlijk niet mag uitzetten heb ik dan een groot probleem?
Negen van de tien keer niet, ik zou dingen van microsoft laten staan, dingen van je printer laten staan, een hoop kan weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En als ik nou iets uitzet wat ik eigenlijk niet mag uitzetten heb ik dan een groot probleem?
Dus ik schakel hem niet definitief uit bij het opstarten. Hoe doe ik dat dan wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee iedere keer als je je pc opstart.
Nee je schakelt het wel definitief uit. Tenzij je het zelf weer aanvinkt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus ik schakel hem niet definitief uit bij het opstarten. Hoe doe ik dat dan wel?
Bij opstarten wel, maar je kan het programma gewoon zelf starten wanneer je wilt. Alleen duurt het programma wat langer met laden, omdat hij niet opgestart is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus ik schakel hem niet definitief uit bij het opstarten. Hoe doe ik dat dan wel?
Oke, dan ga ik straks eens een zooitje uitschakelen. Dat opstarten duurt wel lang bij mij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee je schakelt het wel definitief uit. Tenzij je het zelf weer aanvinkt.
Welke windows versie heb je ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik allemaal. Hm, het is een beetje vaag.
Als je naar start, zoekopdracht uitvoeren (helemaal onder in) en daar msconfig in typt, en dan klikt op opstarten ?quote:
Ja dat heb ik gedaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als je naar start, zoekopdracht uitvoeren (helemaal onder in) en daar msconfig in typt, en dan klikt op opstarten ?
Ik gebruik eigenlijk weinig regelmatig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Even kijken welke wel dicht kunnen.
Even kijken hoor. Die afbeelding heb ik via CCleaner gemaakt. Daar staat het anders aangegeven. Oh, via CCleaner kan ik ook uitschakelen hè?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:16 schreef Punkman het volgende:
Applephotostreams
Logitech softwareupdate
Adobe Arm
ASPDeamon
ARCSoft Connection Service
CamService
HP Software update
ITunes helper
NBAgent
Quitime Task
SunJaveUpdateSched
Deze kan je zonder problemen uitschakelen.
Klopt, en ook weer inschakelen als je wil.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Even kijken hoor. Die afbeelding heb ik via CCleaner gemaakt. Daar staat het anders aangegeven.Oh, via CCleaner kan ik ook uitschakelen hè?
swg is misschien wel makkelijk, die voorkomt dat je startpagina in internet explorer niet kan worden veranderd, maar die kueze is voor je zelf.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:21 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Die kunnen volgens mij wel uit
Mja, maar als je een beetje oplet, gebeurt dat ook niet :0quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
swg is misschien wel makkelijk, die voorkomt dat je startpagina in internet explorer niet kan worden veranderd, maar die kueze is voor je zelf.
Kan af en toe gebeuren als je op verkeerde pagina's rond snuffelt, Piratebay wil ook wel eens pagina's openen die dat doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, maar als je een beetje oplet, gebeurt dat ook niet :0
+ IE
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:21 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Die kunnen volgens mij wel uit
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:16 schreef Punkman het volgende:
Applephotostreams
Logitech softwareupdate
Adobe Arm
ASPDeamon
ARCSoft Connection Service
CamService
HP Software update
ITunes helper
NBAgent
Quitime Task
SunJaveUpdateSched
Deze kan je zonder problemen uitschakelen.
OK ! tot snelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik
[..]
[..]thnx, ik zal eens opstarten. Kijken hoe lang het duurt.
Vergeten stopwatch erbij te houden ...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Laten we het op deze tijd houden dat hij verdween.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik
[..]
[..]thnx, ik zal eens opstarten. Kijken hoe lang het duurt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laten we het op deze tijd houden dat hij verdween.
quote:
Ik geloof wel iets sneller. Wat is een normale tijd vanaf dat je je aanknop op je computer indrukt?quote:
Dat is per pc verschillend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof wel iets sneller. Wat is een normale tijd vanaf dat je je aanknop op je computer indrukt?
Weet ik veel, die van mij is gewoon snel. Minuut of 2.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof wel iets sneller. Wat is een normale tijd vanaf dat je je aanknop op je computer indrukt?
Die van mij ook zoiets maar dat vind ik niet snel. Toen ik hem pas had ging het veel sneller.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik veel, die van mij is gewoon snel. Minuut of 2.
Dat is altijd zo, een computer wordt na verloop van tijd trager en al die shit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die van mij ook zoiets maar dat vind ik niet snel. Toen ik hem pas had ging het veel sneller.
2 minuten, en je kan dan ook op internet ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die van mij ook zoiets maar dat vind ik niet snel. Toen ik hem pas had ging het veel sneller.
Ja, dan kan ik op internet. Maar toen ik hem pas had kon dat al na een minuut schat ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
2 minuten, en je kan dan ook op internet ?
Dan is het niet echt lang.
Misschien moet je eens een regclean programma erover heen halen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je veel programma's erop hebt staan dan duurt het gewoon langer, moet er meer vanuit het register op worden gestart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik op internet. Maar toen ik hem pas had kon dat al na een minuut schat ik.
Natuurlijk piet, plaats je shit hier.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben helemaal alleen nu in 40+, mag ik hier ook mijn shit posten?
Ik maak hem straks nog wel even goed schoon met CCleaner. Dat heb ik al een tijdje niet gedaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een regclean programma erover heen halen.
Die zijn wel gratis te vinden, even met google zoeken.
Zeker, ik ben ook 40, dus alles mag.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben helemaal alleen nu in 40+, mag ik hier ook mijn shit posten?
Ok, ik ga wel eerst wat teruglezen hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuurlijk piet, plaats je shit hier.
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, ik ga wel eerst wat teruglezen hoor.
Wat een warm welkom.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zeker, ik ben ook 40, dus alles mag.
Primaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Hoi Gizmo. Alles kits in de COS?
Schi-ttu-rund.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik probeer er ook 1.
[ afbeelding ]
Heb je ook de onderste helft erbij?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou vooruit, een beetje vuurwerk dan ...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je ook de onderste helft erbij?
Helaas kom ik dan niet veel verder dan dit:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij was goed hoor maar ik wil altijd meer.
Graag gedaan succes !quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Bedankt voor de hulp. Ik heb gelijk zin om nog meer schoon te maken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Bedankt voor de hulp. Ik heb gelijk zin om nog meer schoon te maken.
Die is ook vet tof.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoezo kunnen vrouwen niet file parkeren. tsss
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoezo kunnen vrouwen niet file parkeren. tsss
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik denk dat overstappen op Win7 ook een bijzonder positieve bijdrage zal leveren.
Jeetje, gelukkig maar dat je niet de enige bent die dat probleem heeft en er meestal wel iemand wakker is op fok.quote:
Bent u een klant?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hier is de rekening meneer.
[ afbeelding ]
Aparte beesten zijn het.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hier is de rekening meneer.
[ afbeelding ]
OMG.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iemand wou meer van de onderkant zien.
Nou vooruit dan maar.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah die panda die zo schikt van zijn eigen jong is ook zo'n leuk filmpje
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar ....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
de dag is nog lang niet voorbij
Welterusten Chocoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Succes dan nog.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Ik wens jullie een fijne voortzetting van de nacht en tot een volgende keer.
![]()
![]()
![]()
Choco out.
trustequote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Succes dan nog.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Ik wens jullie een fijne voortzetting van de nacht en tot een volgende keer.
![]()
![]()
![]()
Choco out.
haaaaai fylaxquote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:29 schreef Fylax het volgende:
ik kom net op t goede moment binnenbillennnnnnnnnn
Niks mis meequote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In deze clip nog wat inspiratie.
Hoi Fylaxquote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:29 schreef Fylax het volgende:
ik kom net op t goede moment binnenbillennnnnnnnnn
Zeker wel, maar ik pluk ze altijd kant en klaar vanaf internet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar zitten wel wat gifjes in toch?
LoL.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
typisch gevalletje van boontje ..............
[ afbeelding ]
Ik weet nooit de goede te vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik pluk ze altijd kant en klaar vanaf internet.
Die hond kan er ook wel om lachenquote:
Niks mis met twee mooie vrouwen die van elkaar genietenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit kan echt niet, gaat echt te ver hoor.
De hond moest de baas redden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die hond kan er ook wel om lachen![]()
Wij hebben het ook wel eens gedaan met een hond die zooooo graag het water in wou maar niet durfde. ff een zetje geven en hij was vervolgens het meertje niet meer uit te meppen.
Even snel een afleiding dan ....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit kan echt niet, gaat echt te ver hoor.
Ik zit voornamelijk naar die rechterkont te kijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met twee mooie vrouwen die van elkaar genieten
Heerlijk spul tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit voornamelijk naar die rechterkont te kijken.
Wat is die aan het doen dan? Een bom maken of zo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Even snel een afleiding dan ....
[ afbeelding ]
Nee, schrikdraad aan het uittesten ...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is die aan het doen dan? Een bom maken of zo?
jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De hond moest de baas redden.
Ah, uit ervaring kan ik vertellen dat op schrikdraad zeiken geen goed idee is, je blaas gaat helemaal leeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, schrikdraad aan het uittesten ...
En het werkte
Ik heb (gelukkig) die ervaring nooit gehad ...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, uit ervaring kan ik vertellen dat op schrikdraad zeiken geen goed idee is, je blaas gaat helemaal leeg.
Dat was ook niet prettig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb (gelukkig) die ervaring nooit gehad ...![]()
Die ervaring heb ik niet, maar ik heb wel eens een man gezien die over een schikdraad zou stappen. Hij hield het keurig naar beneden met zijn handschoen, maar toen ie 1 been over het schikdraad heen had liet ie het schieten. dat sprong omhoog recht in zijn ding dong.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, uit ervaring kan ik vertellen dat op schrikdraad zeiken geen goed idee is, je blaas gaat helemaal leeg.
Maar je was wel in 1 keer klaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zeik nooit tegen prikkeldraad aan waar stroom opstaat, heb ik wel geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |